عوارض هزینه و ماندگاری تزریق چربی به باسن
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی در اصفهان / نکات مهم در تزریق چربی به باسن

نکات مهم در تزریق چربی به باسن

تغییر فاکتورهای زیبایی در جهان امروز باعث شده است که افراد زیادی به فکر استفاده از روش‌های مختلف برای زیباتر و متناسب‌ تر کردن اندام خود بیفتند. روش‌هایی وجود دارد که با ایجاد کمترین درد و عارضه، نتایج بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند و اعتماد به‌ نفس فرد را به حد زیادی افزایش می‌دهند. یکی از این روش‌ها تزریق چربی به باسن است که با استفاده از آن می‌توان با تجربه کمترین درد و آسیب در زمانی مناسب به نتیجه دلخواه رسید و زیبایی خود را چند برابر کرد. تزریق چربی به باسن به‌ منظور افزایش حجم باسن یا اصلاح فرم آن انجام می‌شود. این روش به نسبت جراحی یکی از روش‌های کم تهاجمی برای خوش‌ فرم کردن باسن است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای پروتز باسن باشد. در این روش از چربی‌های بدن خود شخص برای فرم دهی به باسن یا افزایش حجم باسن استفاده می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق چربی به باسن

تزریق چربی مزیت‌های زیادی دارد، از جمله این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تزریق چربی به باسن

  1. این روش معمولاً تحت بیهوشی انجام می‌شود؛ اما در روش‌هایی که حجم کمتری از چربی تزریق می‌شود، ممکن است فقط با بیحسی موضعی (داروهای بیحس کننده) انجام شود.
  2. جراح شما از لیپوساکشن برای برداشتن چربی از سایر نواحی بدن شما مانند شکم و ران استفاده می‌کند. تزریق چربی به خودی خود شامل ایجاد برش در پوست و سپس استفاده از لوله‌ای برای برداشتن چربی از بدن است.
  3. ذخایر چربی که به تازگی از بدن شما خارج شده است، تصفیه شده و آماده تزریق به باسن می‌شود.
  4. جراح شما با تزریق چربی فرآوری شده به نواحی خاصی از باسن، کار خود را به پایان می‌رساند تا ظاهر گردتر و کامل‌تری ایجاد شود. معمولاً جراح سه تا پنج برش در اطراف باسن برای تزریق چربی ایجاد می‌کند.
  5. هر دو برش لیپوساکشن و تزریق چربی با بخیه بسته می‌شوند و جراح، خطر خونریزی شما را به حداقل می‌رساند.
تزریق چربی به باسن

مراقبت های قبل از تزریق چربی در باسن

4 هفته پیش از عمل، استعمال دخانیات یا هر نوع ماده مخدر قطع شود. مصرف مشروبات الکلی به طور کلی حذف شود. همچنین باید از مصرف هر گونه داروی ضد التهاب، قبل از عمل خودداری کرد؛ چراکه این دارو، موجب ایجاد اختلال در جریان گردش خون می شود.

مراقبت های بعد از تزریق چربی در باسن

  1. با توجه به اینکه پس از تزریق چربی به باسن، تورم، امری کاملاً شایع و طبیعی است، از این رو توصیه می شود، برای ممانعت از افزایش تورم، از خوابیدن و نشستن های طولانی مدت اجتناب شود.
  2. برای اینکه دوران نقاهت، راحت تر سپری شوند لازم است فرد به پهلو بخوابد.
  3. باید اقدامات مراقبتی حدوداً یک ماه بعد از عمل رعایت شوند.
  4. فعالیت های فرد تا 2 هفته بعد از عمل باید کاهش یابد.
  5. تا سه ماه استفاده از گن لازم و ضروری است.
  6. حدود 2 هفته باید از نظر عفونت احتمالی بررسی شود.
  7. تا 6 هفته، هیچگونه فعالیت سنگینی انجام نشود.
  8. برای تسکین درد از مسکن استفاده شود.
  9. حدود 6 ماه تزریق عضلانی مجاز نیست.

کاندیدای مناسب تزریق چربی به باسن

اگر ساکن اصفهان هستید؛ علاوه بر درمان مشکلات پوست و مو ، برای رفع انواع لک پوست ، بوتاکس تعریق ، جوانسازی پوست ، تزریق چربی ، لیزر موی زائد و بسیاری دیگر از اقدامات مربوط به پوست و زیبایی، نیز می‌توانید به کلینیک پوست دکتر هما فاتحی مراجعه نمایید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ماندگاری تزریق چربی به باسن

ماندگاری تزریق چربی به باسن وابسته به شرایط بدنی فرد است. در واقع دوام و ماندگاری چربی به باسن در افراد مختلف متفاوت است. اگر چربی به درستی و به طور اصولی تزریق شود، جریان خون در بافت چربی، سبب تغذیه آنها شده و نتیجه درمان می تواند دائمی و همیشگی باشد. این تکنیک دارای تأثیرات بلند مدتی است، به طوری که سلول‌های چربی تزریق شده به جایگاه خود برنمیگردند و برای مدت زمان زیادی ثابت می‌مانند. در صورتی که پس از انجام این تکنیک، وزن بیمار تغییر و تحولات زیادی داشته باشد، ممکن است تأثیرات آن کم شود، بنابراین میزان ماندگاری تزریق چربی به باسن تا حدودی به مراقبت‌های بیمار بستگی دارد، به عنوان مثال باید سعی کنید که وزن خود را حفظ کنید. فاکتورهای مختلفی در میزان ماندگاری چربی به باسن نقش دارند. مهم ترین فاکتورها عبارتند از:

عوارض تزریق چربی به باسن

از بین عوارض مشاهده شده در تزریق چربی به باسن می‌توان به این نکات اشاره کرد:

هزینه تزریق چربی به باسن

عوامل زیادی در تعیین هزینه تزریق چربی به باسن تأثیرگذار است. توانایی جراح، هزینه های مرکز جراحی و بیمارستان و هزینه های جانبی بر قیمت تزریق چربی به باسن تأثیر می گذارد. هر چه مقدار چربی بیشتری لازم باشد، زمان عمل افزایش یافته و هزینه آن نیز بیشتر می شود.

تزریق فیلر بینی روشی است که بدون نیاز به جراحی، ایجاد برش و بستری شدن، می‌تواند عیوب ناچیز بینی از قبیل قوز و افتادگی نوک بینی را رفع نماید. این روش توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ساجده محبی [ 1402-09-02 ]
خانم دکتر سلام برای تزریق چربی به باسن احتمال اینکه فرد آمبولی کنه چقدره؟ آیا اصلا همچین اتفاقی میوفته یا کم پیش میاد؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
شپش سر چیست؟شپش سر چیست؟

شپش سر (پدیکولوز کاپیتس) یک عفونت شایع و بسیار مسری است که در سرتاسر جهان و همه نژادها از هزاران سال قبل دیده می شود. این بیماری اغلب در مهد کودک ها، مراکز مراقبت های شبانه روزی، سربازخانه ها و مدارس رخ می دهد. ... ادامه مطلب

فوردایس چیست؟، ضایعات فوردایس تناسلیفوردایس چیست؟، ضایعات فوردایس تناسلی

بیماری فوردایس نوعی هایپرپلازی سباسه است که نام آن از کاشف آن گرفته شده است. در این بیماری فرد در ناحیه ای که لب به پوست صورت اتصال می یابد برآمدگی های کوچک مایل به زرد یا قرمز رنگی دارد. در بعضی موارد، این برآمدگی ها در ناحیه تناسلی نیز دیده می شود. ... ادامه مطلب

پیلینگ چیست و چگونه انجام میشود؟پیلینگ چیست و چگونه انجام میشود؟

پیلینگ صورت یا لایه‌ برداری به معنی جوانسازی پوست است که لایه‌ ی رویی سلول‌ های مرده پوست را از بین می‌ برد و سلول‌ های مجاور را تحریک می‌ کند تا یک لایه با سلول‌ های جدید و کیفیت بهتر ایجاد کند و در نتیجه پوست را جوان کند. ... ادامه مطلب

لیفت با نخ روش غیرجراحی جوانسازی پوستلیفت با نخ روش غیرجراحی جوانسازی پوست

لیفت صورت با نخ سیلوئت، نوعی درمان ضد پیری است که تلفیقی از لیفت صورت و بازسازی تدریجی کلاژن، ارائه می‌دهد و در روند تأثیر بالا رفتن سن روی صورت تغییر ایجاد می‌کند. این شیوه‌ی درمانی که به لیفت تک بخیه و لیفت وقت ناهار هم معروف است، از نخ‌های بخیه‌ جذبی ساخته شده از پلی لاکتیک اسید تشکیل شده است ... ادامه مطلب