هزینه اکسیژن تراپی پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مقالات علمی / اطلاعاتی درباره اکسیژن تراپی پوست

اطلاعاتی درباره اکسیژن تراپی پوست

پوست بزرگترین عضو بدن ما محسوب می‌شود و محافظ اندام‌های داخلی از بسیاری آسیب‌ها و عوامل بیماری‌زا است. زمانی که پوست آسیب میبیند زیبایی فرد نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد. جوش پوستی ، آکنه، لکه‌های قهوه‌ای و چین و چروک از جمله شایع‌ ترین مشکلات پوستی هستند که هر کسی ممکن است به آنها دچار شود. امروزه روش‌های متفاوت و مؤثری به کار گرفته می‌شوند که در حفظ جوانی و سلامت پوست مؤثر هستند. اکسیژن درمانی پوست از جمله تکنیک‌های درمانی است که جهت بهبود وضعیت مشکلات پوستی به کار گرفته می‌شود. با استفاده از اکسیژن درمانی پوست می‌توانیم بسیاری از این مشکلات پوستی را کاهش دهیم یا کاملاً درمان کنیم. اکسیژن تراپی یکی از روش های تقویت و مراقبت از پوست می باشد که از طریق آن کلاژن سازی پوست افزایش می یابد. در این روش درمانی تلاش می شود تا مواد مغذی پوست و اکسیژن توسط دستگاهی به لایه های بیرونی پوست وارد شوند. معمولاً عصاره مفید گیاهان، اکسیژن، مواد معدنی و ویتامین ها از این طریق وارد پوست می شوند. نتیجه این درمان، پوست شاداب و زیبا،‌ شفاف و نرم خواهد بود.

آنچه در این مطلب میخوانید

ترکیبات اکسیژن تراپی پوست

اکسیژن تراپی پوست

فواید اکسیژن تراپی پوست

اگر ساکن اصفهان هستید؛ علاوه بر درمان مشکلات پوست و مو ، برای رفع انواع لک پوست ، بوتاکس تعریق ، جوانسازی پوست گردن و صورت ، اکسیژن تراپی ، تزریق چربی ، لیزر موی زائد و بسیاری دیگر از اقدامات مربوط به پوست و زیبایی، نیز می‌توانید به کلینیک پوست دکتر هما فاتحی مراجعه نمایید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

توصیه های قبل و بعد اکسیژن تراپی

قبل از شروع اکسیژن تراپی ابتدا پوست صورت باید به طور کامل تمیز و لایه برداری شود. بهتر است بعد از اکسیژن رسانی به پوست از سرم های حاوی هیالورونیک اسید استفاده شود. هیالورونیک اسید در حالت طبیعی در بدن تولید می شود و عامل مهمی در نگهداری رطوبت پوست می باشد. اکسیژن رسانی باعث می شود منافذ باز پوست بهتر مواد درمانی را جذب کنند

پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن درمانی

اولین اقدام در اکسیژن‌تراپی، تخلیه‌ی پوست از اجرام جذب شده به واسطه آلاینده‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد است. پس از تخلیه اجرام موجود در بافت پوست، سرمی متشکل از مواد دارویی و مغذی به لایه‌های درونی پوست صورت تزریق می‌گردد تا بازده فرآیند احیاسازی پوست با اکسیژن تراپی صورت را به حداکثر خود برساند. در مرحله دوم اکسیژن تراپی صورت پس از پاکسازی پوست، تنظیم میزان اکسیژن پوست آغاز می‌شود. این کار با استفاده از لوله‌ای که اکسیژن فشار قوی را به بافت پوست می‌رساند، انجام می‌گیرد.

در مرحله آخراکسیژن تراپی صورت پس از پاکسازی پوست از اجرام و تنظیم سطح اکسیژن پوست در نواحی پاکسازی شده با استفاده از سرم‌های تقویتی و مکمل‌های مورد استفاده، اقدامات لازم جهت افزایش سلامت و استحکام بافت پوست صورت شما صورت می‌گیرد.به طور معمول هیالورونیک اسید یکی از اجزای اجتناب‌ناپذیر در این ترکیبات به حساب می‌آید.

عوارض جانبی اکسیژن درمانی

یکی از مزیت هایی که اکسیژن درمانی دارد این است که فاقد هرگونه عوارض جانبی و مشکل برای پوست است. به همین دلیل برای داشتن پوستی سالم استقبال زیادی از اکسیژن درمانی شده است. گاهی ممکن است پس از اکسیژن درمانی پوست دچار قرمزی و یا التهاب بشود که این مسئله معمولاً در افرادی که دارای پوستی حساس هستند اتفاق می افتد. هنگامی که قرمزی و یا التهاب پوست اتفاق می افتد جای نگرانی زیادی وجود ندارد. چون بعد از مدتی کوتاه این اثرات از بین می رود و باقی نمی ماند؛ اما اگر کمی طولانی تر شود معمولاً با استفاده از مواد ضد حساسیت پوستی مشکل برطرف می شود.

هزینه اکسیژن تراپی پوست

بسته به نیاز شما به یک یا چند جلسه اکسیژن تراپی، هزینه نهایی موردنیاز برای این عمل متغیر خواهد بود. نتیجه هزینه نهایی پس از یک جلسه معاینه و تعیین تعداد جلسات اکسیژن تراپی صورت، قابل برآورد خواهد بود.

روشهای موثری مانند بلفاروپلاستی ، تزریق فیلر وچربی، مزوتراپی زیر چشم و ... برای جوانسازی اطراف چشم وجود دارد که توسط هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می باشند. لطفا جهت هماهنگی با مطب دکتر فاتحی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هیالورونیک اسید چیست؟هیالورونیک اسید چیست؟

فیلرهای هیالورونیک اسید ترکیبات ژل مانندی هستند که از ماده ای که بطور طبیعی در پوست وجود داشته و نقش آبرسانی و حجم‌دهندگی را در پوست ایجاد می‌کند، ساخته شده‌اند. امروزه از این فیلرها برای جوانسازی و رفع مشکلات زیبایی خود استفاده می‌شود. ... ادامه مطلب

عوارض و مزایای مزونیدلینگ دور چشمعوارض و مزایای مزونیدلینگ دور چشم

مزونیدلینگ روشی مؤثر برای جوانسازی دور چشم است. مزونیدلینگ ترکیبی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ می باشد که در این روش کوکتل های مزوتراپی به عمق لایه پوست ... ادامه مطلب

رفع غبغب با مزوتراپی؛ مزایا معایب اثرات و هزینهرفع غبغب با مزوتراپی؛ مزایا معایب اثرات و هزینه

یکی از روش های کم تهاجم و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش مزوتراپی می باشد. ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس برای عرق کف دستتزریق بوتاکس برای عرق کف دست

روشهای زیادی برای درمان تعریق کف دست وجود دارد که می توان به تزریق بوتاکس اشاره کرد. ... ادامه مطلب