نکاتی کاربردی در مورد فرمدهی لب با فیلر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / بدترین و بهترین فیلرها برای لب

بدترین و بهترین فیلرها برای لب

امروزه با استفاده از تکنیک های زیبایی نظیر تزریق فیلر لب به راحتی می توانیم با بهبود ساختار ظاهری لب های خود، ضمن کنترل کامل بر میزان تغییر شکل لب، در کمترین زمان ممکن به فرم دلخواه برسیم. بهترین مارک ژل لب شامل فیلرهایی می شوند که بر پایه ی هیالورونیک اسید هستند. فیلرهای اسید هیالورونیک در حال حاضر رایج ترین نوع تزریق برای بزرگ کردن و تقویت ظاهر لب ها و در نتیجه جوانسازی صورت به حساب می آیند. هیالورونیک اسید یک ماده شبیه به ژل است که از باکتری ها تولید می شود. این ماده با چسباندن خود به مولکول های آب درون پوست می تواند لب ها را ضخیم تر نشان دهد. این فیلرها به شکل کندی جذب می شوند و می توانند میزان و حجم لب ها را تنظیم کرده تا فرد به ظاهر ایده آل خود دست یابد. انواع برندهای ژل های تزریقی اکنون در بازار به وفور یافت می شوند و کلینیک ها و مراکز زیبایی از این ژل ها برای فرم دهی و حجیم تر نشان دادن بافت لب ها در مراجعان خود استفاده می کنند. در این مطلب بدترین و بهترین فیلرها را به شما معرفی می کنیم.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق ژل لب

  1. حجم‌ دهی لب‌
  2. متقارن کردن لب‌ها در صورت نیاز
  3. بدون عوارض جانبی
  4. ماندگاری بالا
  5. راحت بودن کنترل حجم لب
  6. سازگاری بالا با بدن

بهترین فیلرهای لب

فیلرهای مناسب لب روسی که 1 سی سی و تأیید شده هستند.

بدترین فیلرهای لب

تزریق فیلر لب

پس از بی‌حس کردن موضع، محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می‌شود. سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از فیلر در لب‌ها تزریق می‌شود.

بدترین و بهترین فیلرها برای لب

مراقبت‌های قبل از تزریق فیلر لب

حدود یک هفته قبل از تزریق فیلر لب، از مصرف آسپرین (البته اگر دارویی حاوی آسپیرین مصرف می کنید با پزشک عمومی یا پزشک خود صحبت کنید)، ایبوپروفن، ویتامین E و مکمل های روغن ماهی خودداری کنید؛ زیرا اینها رقیق‌کننده‌های طبیعی خون هستند که ممکن است باعث کبودی بیشتر شما شوند؛ اما مصرف استامینوفن مانعی ندارد.

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر لب

موارد منع تزریق فیلر لب

تزریق فیلر لب برای گروهی خاص از افراد نباید استفاده شود چون بروز عوارض را برای آنها چند برابر می کند. ممکن است در مواردی عوارض تزریق فیلر لب به صدمات غیر قابل جبران تبدیل شوند. اگر جزء گروه های معرفی شده زیر هستید نباید تزریق فیلر انجام دهید:

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج کلینیک های پوست و زیبایی است که با وجود شایع بودن این عمل، برای دستیابی به بهترین نتایج، نیاز به مهارت پزشک در تزریق و استفاده از برندهای مجاز و معتبر ژل است. شما می‌توانید بهترین تزریق ژل لب در اصفهان را با مراجعه به کلینیک دکتر فاتحی انجام دهید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شمارهتلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مدت ماندگاری فیلر لب

به طور میانگین فیلر‌هایی که برای تزریق در لب استفاده می‌شوند ماندگاری در حدود ۶ تا ۱۲ ماه را دارا هستند. در کنار این موضوع پارامترهای مختلفی نیز وجود دارند که برای افزایش ماندگاری تزریق فیلر به لب باید در نظر گرفته شوند. از جمله این موارد می‌توان به رعایت نکات مراقبتی که توسط پزشک گفته می‌شود اشاره کرد. علاوه بر آن حجم فیلر تزریق شده و شرایط بدنی مراجعه‌کنندگان نیز در مدت زمان ماندگاری ژل می‌توانند تأثیر قابل توجهی داشته باشند.

عوارض تزریق فیلر نامرغوب

  1. از عوارض تزریق ژل های نامرغوب عدم تقارن می باشد. در این صورت تخلیه کردن ژل کار بسیار دشواری است.
  2. بروز واکنش آلرژیک نسبت به ژل های نامرغوب بسیار زیاد است؛ زیرا ممکن است بدن آن را به عنوان عامل خارجی تلقی کند و به بافت آسیب وارد کند.
  3. اگر تاریخ مصرف ژل گذشته باشد احتمال ابتلا به عفونت زیاد است و زخم ایجاد می شود.
  4. انسداد وریدی از عوارض تزریق ژل که بسیار نادر است و بر اثر خطای انسانی به وجود می آید. به همین دلیل باید از تزریق ژل در سالن های زیبایی و مراکز غیر معتبر خودداری کنید.
  5. رنگ پوست در اطراف ناحیه تزریق شده تغییر می کند و به رنگ سفید یا آبی در می آید. گاهی اثر خود ژل از بین می رود؛ اما این تغییر رنگ پوست بهبود نمی یابد.
  6. از عوارض ژل نامرغوب ممکن بروز سردردهای میگرنی است.
  7. ژل نامرغوب موجب گرانولوما می گردد. گرانولوما التهاب بافت پوست است که بر اثر عفونت قارچی به وجود می آید. توده ی ایجاد شده معمولاً به راحتی شناسایی نمی شود. با این حال که گرانولوما خوش خیم و غیرسرطانی است اما فرد را درگیر راهکارهای درمانی آن می کند.

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر در اصفهان از اقداماتی است که توسط دکتر هما فاتحی، با استفاده از بهترین فیلرها و بکارگیری تکنیک مناسب در تزریق، انجام می‌شود و با نتایجی چشمگیر همراه می‌گردد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فریبا [ 1401-06-07 ]
واقعا کار ژل لب روسی که میزنندحرف نداره خانم دکتر فاتحی لبای من عالی شده

سمانه [ 1401-06-07 ]
ژل لبشون عالیه خانم دکتر فاتحی واقعا من که راضیم هر کسی میبینه لبام خیلی دوست داره

گیسو [ 1401-06-01 ]
به نظرم خانم دکتر در اصفهان برای ژل لب تک هستند مثل ایشون وجود نداره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برای جوانسازی فیلر بهتر است یا بوتاکس؟برای جوانسازی فیلر بهتر است یا بوتاکس؟

یکی از پرطرفدارترین روش‌ هایی که این روزها به منظور جوانسازی و بهبود ظاهر پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند، تکنیک‌ های تزریق هستند.در این میان تزریق فیلر و بوتاکس بیشتر از هر چیزی توانسته در بین اغلب افراد محبوبیت زیادی پیدا کنند. ... ادامه مطلب

روشهای پیشگیری و درمان انواع ضایعات پوستیروشهای پیشگیری و درمان انواع ضایعات پوستی

ظاهر شدن ضایعات پوستی یکی از شکایت های رایج افراد در سنین مختلف است. بروز این ضایعات دلایل مختلفی مانند تأثیر ژنتیک و شرایط اقلیمی دارد. ... ادامه مطلب

نکاتی درباره تزریق چربی به سینهنکاتی درباره تزریق چربی به سینه

با توجه به تغییر ملاکهای زیبایی و همچنین مسائلی مانند وراثت، حاملگی، شیردهی و نوسانات وزنی، عمل حجم دهی و فرم دهی سینه در میان خانم­ها پر طرفدار است . ... ادامه مطلب

آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟

ریزش مو یا طاسی در اصطلاح پزشکی به‌عنوان آلوپسی شناخته می‌شود. کاشت مو یک راه نجات برای رهایی از این دردسر است. آلوپسی یک بیماری است که ممکن است در زنان و مردان اتفاق بیفتد و دیده ‌شود که با یک الگوی بخصوص یا در طی مراحلی بر بیماران تأثیر می‌گذارد. ... ادامه مطلب