جوانسازی زیر چشم با تزریق نانوفت | قیمت نانوفت زیر چشم در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی در اصفهان / نحوه تهیه و تزریق نانوفت برای زیر چشم

نحوه تهیه و تزریق نانوفت برای زیر چشم

حلقه های تیره دور چشم و کیسه های چربی کوچک روی پلک ها همراه با بالا رفتن سن ظاهر می شوند. علت اصلی ظاهر شدن حلقه های تیره دور چشم بیشتر به دلایل ژنتیکی، سیگار کشیدن، گردش خون بد، رژیم بد، واکنش های آلرژیک و یا چرخه نامنظم خواب است و در برخی موارد هم این تیرگی علامتی از بیماری های داخلی در بدن است. نانوفت یکی از تکنیک‌های تزریق چربی است. این روش بسیار تأثیرگذار است. تزریق چربی زیر چشم با روش نانوفت برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم بسیار مؤثر است. نانوفت یا چربی نانو مایع و چربی فراوری شده بدن است که در آن سلول‌های چربی خرد شده و فیلتر شده‌اند. آنچه که از این فیلتر حاصل می‌شود، مایعی با غلظت از سلول‌های بنیادی است. سلول‌های بنیادی، سلول‌های بیولوژیکی تمایز یافته‌ای هستند که می‌توانند به سلول‌های ویژه تقسیم شوند و به این طریق سلول‎های بنیادی بیشتری تولید کنند. این سلول‌ها در بازسازی بافت‌های آسیب دیده نقشی اساسی دارند. ‎سلول‌ها و فاکتورهای رشد داخل بافت چربی قادر هستند بافت‌های آسیب دیده را ترمیم کرده و سلول‌های پوست را به تولید کلاژن تحریک کنند و خاصیت کشسانی پوست و نشستن پروتئین‌های ساختاری لازم برای پوست را تقویت می‌کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

علت گودی و سیاهی زیر چشم

تزریق نانوفت برای زیر چشم

مزایای نانوفت زیر چشم

این روش زیبایی، روشی کم تهاجمی بوده و عوارض خطرناکی به دنبال نخواهد داشت. به همین دلیل هیچگونه محدودیت سنی ندارد و تمام افرادی که دارای سلامت عمومی هستند می توانند از این روش جوانسازی پوست بهره ببرند. از دیگر مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نحوه تهیه و تزریق نانوفت برای زیر چشم

معمولاً برداشت چربی توسط ابزارهای مخصوصی که کانول نامیده می‌شود بدون هیچگونه برش و بخیه‌ای انجام می‌شود. مناطق قابل برداشت شامل قسمت بالا و پایین ناف، قسمت داخل و خارج ران، پهلوها و داخل زانو است.

در این مرحله از کیت‌های مخصوص که کیت نانوفت نامیده می‌شود استفاده می‌شود بدین صورت که چربی برداشت شده را چندین بار از این کیت‌ها عبور داده تا مایع یکدست که همان نانوفت است به دست آید.

محلول به دست آمده‌ از مرحله آماده‌سازی به سرنگ‌های مخصوص منتقل و تحت بی‌حسی موضعی به منطقه‌ هدف تزریق می‌گردد و بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد.

مراقبت‌ های قبل از تزریق نانوفت زیر چشم

  1. از یک هفته قبل از تزریق نانوفت از مصرف وارفارین یا آسپرین خودداری کنید.
  2. پزشک خود را از داشتن هر گونه بیماری مطلع کنید.
  3. از مصرف سیگار و دخانیات پرهیز کنید.
  4. اگر قصد کاهش وزن دارید قبل از تزریق نانوفت اقدام کنید.

نانوفت روشی نوین در تزریق چربی است که با انتقال سلولهای جوان ساز، علاوه بر افزایش حجم به جوانسازی پوست نواحی مختلف صورت و بدن از جمله زیر چشمها نیز کمک می کند. شما می توانید برای انجام نانوفت در اصفهان به کلینیک دکتر هما فاتحی مراجعه نمایید و با کمترین عوارض و بهترین نتایج این روش را انجام دهید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مراقبت‌ های بعد از تزریق نانوفت زیر چشم

موارد منع تزریق نانوفت

  1. افرادی که به آنورکسی یا بی اشتهایی عصبی مبتلا هستند.
  2. افرادی همچون ورزشکاران که در بدن آنها هیچ چربی وجود ندارد.

ماندگاری نانوفت زیر چشم

این تزریق بیش از 2 الی 3 سال ماندگار است، البته که این ماندگاری در افراد مختلف متفاوت است. اگر میخواهید که اثر آن طولانی مدت باشد بعد از اینکه اولین تزریق را انجام دادید 6 ماه بعد مجدد این کار را انجام دهید.

ورم زیر چشم بعد از تزریق نانوفت

تورم طی روزهای اول بعد از تزریق چربی زیر چشم خود به خود از بین می رود؛ ولی برای راحتی بیشتر می توانید از کمپرس یخ و حوله گرم در روز بعد از تزریق استفاده نمایید؛ اما دقت کنید که بیش از ۱۵ دقیقه این کمپرس ها را روی پوست قرار ندهید. می توانید چند بار در روز با فواصل حداقل نیم ساعته از کمپرس ها استفاده نمایید.

عوارض نانوفت زیر چشم

این درمان صرفاً باید تحت نظر پزشک انجام شود. این روش به طور معمول هیچگونه عوارضی ندارد؛ اما به طور کلی ایجاد تورم و کبودی در ناحیه تحت درمان طبیعی بوده و از بین خواهد رفت.

قیمت نانوفت زیر چشم

یکی از اصلی ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت نانوفت زیر چشم، مهارت و تجربه جراح در انجام این عمل است. همچنین موارد دیگری از جمله دارو، هزینه های جانبی، هزینه دستیار پزشک و مرکز جراحی، قیمت تزریق چربی زیر چشم را تحت تأثیر قرار می دهد.

شما می‌توانید برای جوانسازی پوست دست با تزریق ژل و چربی به پشت دست، به کلینیک دکتر هما فاتحی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


نظرات کاربران درباره این مطلب :سهیل [ 1402-09-02 ]
سلام، من شغلم طوریه ک مدام باید پشت میز بشینم و با لپ تاب کار کنم زیر چشمام خیلی سیاه شده و دلیلش هم میدونم. ک نور لب تابه، میخوام که زیر چشمم رو تزریق نانوفت انجام بدم انشالله ک جواب بده

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین درمان گودی زیر چشمبهترین درمان گودی زیر چشم

در این مبحث درمان گودی زیر چشم با افزایش سن را مورد بررسی قرار می دهیم ... ادامه مطلب

عوارض بوتاکس صورت چگونه برطرف میشود؟عوارض بوتاکس صورت چگونه برطرف میشود؟

عمل تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک ها، خط اخم و خنده و ... انجام می شود که طی آن سم بوتولیوم به پوست تزریق می شود و عضلات آن قسمت را فلج می کند. ... ادامه مطلب

مراحل کاشت ابرو به روش FITمراحل کاشت ابرو به روش FIT

نقش ابروها در زیبایی و جوانی چهره بر هیچکس پوشیده نیست.متاسفانه گاهی ابروها حجم و فرم ایده آل خود را ندارند و افراد به دلایل مختلف، با ریزش ابرو دچار عدم زیبایی لازم در ابروهای خود می‌شوند. در این خصوص کاشت ابرو به عنوان بهترین راه حل احیای زیبایی ابروها مطرح است ... ادامه مطلب

عوامل موثر در میزان ماندگاری تزریق چربیعوامل موثر در میزان ماندگاری تزریق چربی

ماندگاری تزریق چربی، مادام‌ العمر نیست. گاهی نوع تغذیه، نوع فعالیت و حتی قرار گرفتن در معرض گرما، سلول‌ های چربی را اصطلاحاً آب می‌ کند. به طور طبیعی چربی در بدن ماندگاری ندارد و در نتیجه انتقال چربی هم ممکن است تحت تأثیر عوامل زیادی دوام خود را از دست بدهد. ... ادامه مطلب