کات گونه با تزریق فیلر | تزرق ژل فرم قلبی و سیبی گونه
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / روشهای تزریق فیلر گونه

روشهای تزریق فیلر گونه

گونه بخش میانه صورت است که معمولاً با بالا رفتن سن می‌افتد و حالت برجسته بودن خود را از دست می‌دهد. نتیجه این تغییرات افتادگی ناحیه کنار فک و ایجاد خط‌ها و چین‌هایی در قسمت لب و بینی (خط کشیده شده از گوشه بینی تا گوشه دهان) است. صاف بودن گونه‌ها ممکن است سبب ایجاد ظاهر خسته در فرد شود و شخص پیرتر به نظر برسد. به علاوه بخش میانی گونه از پلک پایین حمایت می‌کند و در بسیاری از موارد برجسته و حجیم کردن گونه در از بین رفتن پف زیر چشم نیز مؤثر است. یکی از روش‌های حل این مشکل تزریق فیلر به گونه است. تزریق فیلر گونه نیز یکی از کاربردهای آن است که به حجم و فرم دهی گونه و پر کردن آن کمک می کند و ایجاد کات گونه در این روش، چهره را از یکنواختی در آورده و شادابتر میکند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق فیلر گونه

روشهای تزریق فیلر گونه

کات گونه با تزریق فیلر

از فیلر می‌توان به شکل موفقیت‌آمیزی جهت حجم دهی به ناحیه میانه صورت و افزایش برجستگی ناحیه گونه استفاده کرد و خطوط کانتور صورت و تقارن آن را بهبود بخشد و کات گونه ایجاد کرد.

تزریق ژل فرم قلبی گونه

تزریق در ناحیه گونه زیگوماتیک، باعث شارپ تر شدن فرم گونه می شود.این فرم، باعث کات گونه شده و برای ایجاد فرم استخوانی و مادلینگ صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

تزریق ژل فرم سیبی گونه

تزریق در ناحیه گونه قدامی داخلی، باعث حجم دهی و شاداب تر شدن فرم گونه می شود. اصطلاحاً این فرم، سیبی شکل نامیده شده و برای ایجاد فرمی طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

روش تزریق فیلر گونه

ابتدا پزشک با تزریق داروهای بی‌حس کننده موضعی، نواحی مورد نظر را بی حس می‌کند تا شما در طول تزریق هیچ دردی را متحمل نشوید. گاهی ممکن است این داروها با ژل ترکیب و به گونه تزریق شوند. پس از آن پزشک به آرامی شروع به تزریق فیلر در نواحی علامت‌دار با حجم مناسب می‌نماید.

اقدامات قبل از تزریق فیلر گونه

با توجه به تاثیر غیر قابل انکار گونه ها در زیبایی و جوانی صورت، تزریق ژل گونه یکی از پرطرفدار ترین اقدامات در کلینیک های پوست می‌باشد. گونه گذاری با تزریق ژل در اصفهان، از اقدامات رایج دکتر فاتحی، پزشک پوست می‌باشد که با بهترین نتایج قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر گونه

  1. به منظور کاهش تورم در سه روز اول بعد از تزریق ژل، از کمپرس آب سرد استفاده کرده و در سه روز دوم از کمپرس آب گرم استفاده کنید.
  2. مصرف نمک را به حداقل برسانید، این کار در کاهش تورم مؤثر می‌باشد.
  3. از حمام‌های طولانی مدت، سونای بخار و خشک در سه هفته اول تزریق پرهیز کنید.
  4. ناحیه مورد نظر را ماساژ نداده و تحت فشار قرار ندهید.
  5. از انجام فعالیت و کارهایی که به بدن فشار می‌آورد در طول دوره نقاهت خودداری نمایید.
  6. از لوازم آرایشی و کرم‌های ضد آفتاب به مدت 24 ساعت پس از تزریق، استفاده نکنید.

موارد منع تزریق فیلر گونه

ماندگاری فیلر گونه

عوامل مختلفی هستند که در زمان ماندگاری تزریق ژل تأثیرگذار هستند. مواردی همچون برند فیلر، وضعیت جسمی فرد، ناحیه تزریق، نوع ژل مورد استفاده و ...؛ اما حداقل زمان برای ماندگاری فیلر 12 ماه در نظر گرفته شده است. البته این زمان، بسته به میزان ماندگاری فیلر در صورت فرد دارد و برای هر شخص، متفاوت خواهد بود.

هزینه فیلر گونه

هزینه تزریق فیلر ، ارتباط مستقیم با مقدار ژل مصرفی، برند ژل و میزان تبحر پزشک شما دارد.

عوارض جانبی فیلر گونه

عوارض جانبی رایج فیلرهای گونه شامل موارد زیر است:

نکته قابل ذکر این است که درکلینیک پوست ومو دکتر هما فاتحی در اصفهان جهت تزریق ژل گونه فقط از ژلهای مجوزداراستفاده می شود وپس از تزریق ژل گونه شما هیچگونه نگرانی بابت جابجایی یا عفونت ژل نخواهید داشت. شما پس ازیکماه از تزریق ژل گونه در مرکز ما می توانید لیزر، تزریق چربی یا کار گذاشتن نخ های لیفت و... را انجام دهید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رخساره [ 1402-09-02 ]
سلام خانم دکتر من فيلر گونه زدم چند روز پیش ولی هنوز ورمش نخوابیده و یه کم تو خوابیدن و خندیدن درد دارم علتش چیه؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
سیگما لیفت جدیدترین روش هایفوتراپیسیگما لیفت جدیدترین روش هایفوتراپی

سیگما لیفت، یک جایگزین غیرتهاجمی برای لیفت پوست صورت است که بدون سوزن و بدون جراحی، هارمونی صورت را تغییر می‌ دهد و بازیابی می‌ کند. یک انتخاب عالی برای افرادی است که آستانه درد بسیار پایینی دارند یا یک گزینه درمانی آرامش‌بخش‌ تر را ترجیح می‌ دهند. ... ادامه مطلب

درماتیت تماسی چیست و چگونه درمان میشود؟درماتیت تماسی چیست و چگونه درمان میشود؟

درماتیت تماسی طبق تعریف به هرگونه اختلال پوستی گفته می شود که متعاقب تماس با یک ماده خارجی و ایجاد یک واکنش آلرژیک یا پاسخ تحریکی بروز می یابد. ... ادامه مطلب

نحوه تهیه و تزریق نانوفت برای زیر چشمنحوه تهیه و تزریق نانوفت برای زیر چشم

نانوفت روشی نوین در تزریق چربی است که با انتقال سلولهای جوان ساز، علاوه بر افزایش حجم به جوانسازی پوست نواحی مختلف صورت و بدن از جمله زیر چشمها نیز کمک می کند. نانوفت یکی از تکنیک های تزریق چربی است.تزریق چربی زیر چشم با روش نانوفت برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم بسیار مؤثر است. ... ادامه مطلب

انواع نخ های جوانساز و تفاوت های آنهاانواع نخ های جوانساز و تفاوت های آنها

در روش‌های مختلف جوانسازی غیرتهاجمی مثل لیفت با نخ، کلاژن‌سازی پوست تحریک می‌شود. کلاژن‌های جدیدی که ساخته می‌شوند به پوست حجم می‌دهند، کانتور صورت را اصلاح می‌کنند و کاری می‌کنند که چندین سال جوان‌تر شوید. ... ادامه مطلب