تزریق چربی برای جوانسازی دستها | هزینه تزریق چربی به دست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی در اصفهان / جوانسازی پوست دست با تزریق چربی

جوانسازی پوست دست با تزریق چربی

پوست دست به مرور زمان و در اثر افزایش سن، چربی خود را از دست داده و نازک می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که استخوان‌های باریک در پشت دست خود را نشان داده و زیبایی این قسمت را تحت تأثیر قرار دهند. از سوی دیگر این نازک شدن پوست باعث می‌شود که یک سری لکه‌ها هم بر روی دست ایجاد شده و رگ‌های خونی به طور کامل مشخص باشند. دست‌ها به طور دائم در معرض دید هستند و شادابی و لطافت آنها می‌تواند در اعتماد به نفس شما تأثیر به سزایی داشته باشد؛ به همین دلیل افراد برای بهبود ظاهر دستان خود و از بین بردن این حالت استخوانی و لکه‌های موجود بر روی پوست، روش تزریق چربی را امتحان می‌کنند. در این روش به جای استفاده از ژل، فیلر یا هر نوع ماده خارجی، از چربی‌های خود بدن برای جوان‌تر شدن پوست استفاده می‌شود. به همین دلیل معمولاً حساسیتی در افراد ایجاد نمی‌شود و نتایجی کاملاً طبیعی به دست خواهد آمد. این چربی‌ها معمولاً از ناحیه شکم، پهلو و ران برداشت شده و برای استخراج آنها از روش‌هایی مانند لیپوساکشن و لیپوماتیک استفاده می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

علائم پیری پوست دست

بعضی از افراد به طور ژنتیکی دست‌های لاغری دارند که روش‌های مخصوصی برای جوانسازی پوست دست این افراد وجود دارد که نتیجه‌ خوبی می‌دهد؛ اما همانطور که گفتیم با افزایش سن و کاهش بافت چربی و عضلانی دست‌ها لاغر می‌شوند. در نتیجه استخوان‌ها و مفاصل بیشتر در معرض دید هستند که برای بسیاری خوشایند نیست.

با افزایش سن و کاهش بافت چربی زیر پوست، پوست دست افتاده‌تر می‌شود و به اصطلاح چین و چروک‌ها نمایان می‌شوند. یکی دیگر از عوامل ایجاد چین و چروک از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست و کم آب شدن پوست است؛ چرا که وقتی سن بالا می‌رود تولید کلاژن و دیگر پروتئین‌ها که به جوانسازی پوست دست کمک می‌کنند و آن را شاداب نگه می‌دارند کم می‌شود. به همین دلیل چین و چروک‌های دست بیشتر به چشم می‌آیند.

ایجاد لک روی دست‌ها از مشکلات شایع افرادی است که به جوانسازی پوست دست روی می‌آورند. استفاده زیاد و مداوم از انواع شوینده‌ها، تابش زیاد نور خورشید و افزایش سن می‌تواند در به وجود آمدن این لکه‌های پوستی مؤثر باشند.

بیرون زدن رگ‌ها هم می‌تواند با لاغر شدن و از بین رفتن بافت‌های چربی دست اتفاق بیافتد.

شل شدن پوست دست یک اتفاق طبیعی است که با افزایش سن رخ می‌دهد.

جوانسازی پوست دست با تزریق چربی

مزایای تزریق چربی به دست

خوشبختانه با تزریق چربی به دست ها می‌توان افتادگی، شل شدگی، تغییر رنگ و لک‌های پشت دست را بهبود بخشید. از دیگر مزایای تزریق چربی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نحوه تزریق چربی به دست

در ابتدا محلی برای برداشت چربی در بدن شما انتخاب می‌گردد (معمولاً برداشت چربی از رانها، بازوها، شکم، پهلوها و ... انجام می‌شود). پس از بی حس کردن محل برداشت چربی، پزشک متخصص با استفاده از سوزنهای بسیار ریز، چربی را از این قسمتها استخراج می‌کند. چربی خارج شده از بافت بدن، بدون خالص سازی امکان تزریق ندارد. سپس با قرار دادن ماده خارج شده از بدن در دستگاه سانتریفیوژ و در اثر چرخش با دور بالا، سلول‌های چربی خالص سازی شده و از مواد دیگر جدا می‌شوند. سپس سلولهای چربی بعد از اعمال بی حسی در پشت دست تزریق می‌شوند.

مراقبت های قبل از تزریق چربی به دست

  1. مصرف سیگار و هرگونه ماده نیکوتین داری که اکسیژن بدن را کاهش می دهد، از حدود چهار هفته قبل از عمل تا زمانی که بهبودی کامل حاصل گردد باید متوقف شود. این مسئله در بهبودی سریع تر شما اثرگذار خواهد بود.
  2. استفاده از الکل و نوشیدنی های الکل دار نیز ممنوع است؛ چرا که سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند.
  3. ممکن است به دلایل مختلفی در چند روز اخیر، داروهایی مصرف کرده باشید که باید حتماً این مسئله را به پزشک خود اطلاع دهید. داروهای تجویزی پزشکان دیگر، مکمل های گیاهی و داروهایی نظیر ایپوبروفن از جمله این داروها به حساب می آیند.
  4. در صورتی که داروهای ضدانعقاد خون نظیر آسپیرین و یا داروهای ضدالتهابی مصرف می کنید بهتر است آنها را بعد از مشورت با پزشک خود قطع کنید. از مصرف برخی داروهای گیاهی که شدت خونریزی حین عمل را افزایش می دهند، خودداری کنید.
  5. برای اینکه بهبودی ایمنی داشته باشید، هیدراته بودن بدن در زمان قبل و بعد از عمل تزریق چربی، بسیار مهم خواهد بود. پس آب کافی مصرف کنید.

شما می‌توانید برای جوانسازی پوست دست با تزریق ژل و چربی به پشت دست، به کلینیک دکتر هما فاتحی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به دست

ماندگاری تزریق چربی به دست

ماندگاری تزریق چربی به دست به عوامل زیادی بستگی دارد. انجام مراقبت های پس از عمل در ماندگاری و کیفیت نتایج تأثیر بسزایی دارد. اگر اولین تجربه شما از تزریق چربی است، احتمالاً پس از گذشت ۶ ماه نیاز به تمدید آن دارید. به‌طورکلی تزریق چربی بین ۲ الی ۵ سال ماندگاری دارد؛ اما این ماده در بدن برخی از افراد ممکن است تا ۸ سال نیز دوام بیاورد.

هزینه تزریق چربی به دست

قیمت عمل تزریق چربی به دست را پارامترهای مختلفی تعیین می‌کنند. یکی از مهم ترین این عوامل، مهارت و تجربه پزشک است. عواملی همچون دستمزد کادر پزشکی و هزینه‌های جانبی نیز بر قیمت تزریق چربی به پشت دست تأثیر می گذارند.

عوارض تزریق چربی به دست

خطر ابتلا به آلرژی در این روش کم است؛ زیرا این روش از چربی های خود بیمار به جای مواد پرکننده استفاده می کند. برخی از عوارض جانبی موقت آن عبارتند از:

  1. خونریزی از محل تزریق چربی
  2. تورم و کبودی
  3. قرمزی و حساسیت در محل تزریق چربی

تزریق ژل لب روسی یکی از اقدامات رایج کلینیک های پوست و زیبایی است که با وجود شایع بودن این عمل، برای دستیابی به بهترین نتایج، نیاز به مهارت پزشک در تزریق و استفاده از برندهای مجاز و معتبر ژل است. شما می‌توانید بهترین تزریق ژل لب در اصفهان را با مراجعه به کلینیک دکتر فاتحی انجام دهید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت بینی مناسب چه کسانی است؟لیفت بینی مناسب چه کسانی است؟

لیفت با نخ روشی است که در آن به آسانی با جا گذاری نخ هایی از جنس نخ های زیستی قابل جذب می توان سبب شکل دهی به نوک و پل دماغ شد. این نخ ها به وسیله سوزن های مخصوص کانولا به زیر پوست منتقل می شوند و با محکم کردن آن ها پزشک می تواند شکل بینی را مطابق میل شما تغییر دهد ... ادامه مطلب

مزایای تزریق ژل بینی در مقایسه با جراحیمزایای تزریق ژل بینی در مقایسه با جراحی

تزریق ژل برای قوز بینی یکی از روش های درمانی و زیبایی برای برطرف کردن این ایراد موجود در بینی و زیباتر به نظر رسیدن صورت به ویژه از نمای نیم رخ دارد. ... ادامه مطلب

جدیدترین و موثرترین روشهای لیفت غبغبجدیدترین و موثرترین روشهای لیفت غبغب

غبغب مشکل رایجی است که روی چهره تأثیر زیادی دارد و حتی ممکن است شما را پیرتر از آنچه که هستید نشان دهد. ... ادامه مطلب

درماتیت تماسی چیست و چگونه درمان میشود؟درماتیت تماسی چیست و چگونه درمان میشود؟

درماتیت تماسی طبق تعریف به هرگونه اختلال پوستی گفته می شود که متعاقب تماس با یک ماده خارجی و ایجاد یک واکنش آلرژیک یا پاسخ تحریکی بروز می یابد. ... ادامه مطلب