جوانسازی پوست دست با تزریق ژل | دکتر پوست خوب در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / آیا تزریق ژل روشی موثر برای جوانسازی پشت دست میباشد؟

آیا تزریق ژل روشی موثر برای جوانسازی پشت دست میباشد؟

کاهش حجم پوست دست تنها یکی از تغییرات همراه با افزایش سن است. لکه‌های تیره، چین و چروک‌ها و شل شدن پوست از جمله مشکلات دیگری هستند که دست‌ها را پیر و فرسوده نشان می‌دهند. به لطف پیشرفت‌های پزشکی، روش‌های غیرتهاجمی و کم خطری برای جوانسازی دست وجود دارد که می‌تواند در اصلاح این شرایط به شما کمک کند. یکی از روش‌های جوانسازی پوست دست، تزریق ژل می‌باشد. جوانسازی پوست دست با تزریق ژل یک روش ایمن و کم‌تهاجمی است که عملکرد آن از نظر بالینی برای جوانسازی، بازیابی و ترمیم پوست و درمان چروک‌ها اثبات شده است.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق ژل به پوست دست

جوانسازی پشت دست

نحوه تزریق ژل به پوست دست

پزشکان برای انجام تزریق ژل به دست ها ابتدا سطح کلی پوست دست ها را ضد عفونی کرده سپس به کمک داروهای مورد نیاز دست ها را بی حس می نمایند. اگر چه بیشتر ژل ها خود حاوی مواد بی حس کننده هستند؛ اما پزشکان برای جلب رضایت بیمار خود اقدام به بی حس کردن دست ها می کنند. سپس پزشک با ظرافت و دقت کافی کار تزریق ژل به دست ها را در زیر پوست دست ها انجام داده و سعی کرده تا ژل در تمام نواحی پوست به طور یکسان پخش شود.

توصیه های قبل از تزریق ژل به دست

توصیه های بعد از تزریق ژل به دست

  1. بعد از تزریق فیلر به مدت ۲ هفته از انجام ورزش و فعالیت های فیزیکی سنگین خودداری شود.
  2. به مدت یک هفته از مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات خودداری شود؛ زیرا استفاده از این مواد، احتمال تورم و التهاب را افزایش می دهند.
  3. توصیه های پزشک که به انجام ماساژ در نواحی تزریق مربوط می شوند، به طور دقیق پیگیری شود.
  4. در روز اول از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید پرهیز شود.

شما می‌توانید برای جوانسازی پوست دست با تزریق فیلر پشت دست به کلینیک دکتر هما فاتحی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

موارد منع تزریق ژل به دست

ماندگاری تزریق ژل به دست

ماندگاری نتایج در این درمان متغیر است و هر فرد ممکن است بسته به آناتومی، سوخت و ساز بدن، میزان محصولات استفاده شده، سبک زندگی و ... به نتایجی متفاوت در ماندگاری تزریق ژل به دست یابد.نتایج این روش به طورکلی 12-6 ماه ادامه می یابد البته در مواردی هم ماندگاری بیشتر تزریق ژل پشت دست گزارش شده است.

هزینه تزریق ژل به دست

هزینه تزریق ژل، بستگی به نوع و برند ژل استفاده شده، ناحیه درمان میزان تزریق و تعداد سرنگ‌های تزریق و دستمزد پزشک دارد.

عوارض تزریق ژل به دست

عوارض تزریق ژل به پشت دست نیز مانند سایر مناطقی که با تزریق ژل جوانسازی می‌شوند، بسیار ناچیز است و به تورم، کمی احساس درد، قرمزی، التهاب و در برخی موارد ایجاد کبودی ختم خواهد شد، که این مشکلات نیز پس از 7 الی 10 روز به کلی برطرف می‌شوند.

اگر ساکن اصفهان هستید؛ علاوه بر درمان مشکلات پوست و مو ، برای رفع انواع لک پوست ، بوتاکس تعریق ، جوانسازی پوست ، تزریق چربی ، لیزر موی زائد و بسیاری دیگر از اقدامات مربوط به پوست و زیبایی، نیز می‌توانید به کلینیک پوست دکتر هما فاتحی مراجعه نمایید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراحل، مزایا و معایب کاشت ریش و سبیل به روش FITمراحل، مزایا و معایب کاشت ریش و سبیل به روش FIT

بسیاری از آقایان به دنبال روشی مؤثر برای افزایش تراکم ریش و سبیل هستند؛ اما متأسفانه به علت اینکه با روش‌ های مؤثر آشنایی ندارند به نتایج دلخواه دست پیدا نمی‌ کنند، به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته‌ ایم به یکی از بهترین روش‌ ها یعنی روش کاشت ریش بپردازیم. ... ادامه مطلب

نیدلینگ صورت چیست و چه مزایایی دارد؟نیدلینگ صورت چیست و چه مزایایی دارد؟

این روزها تقریباً طیف وسیعی از افراد به دنبال روش های مختلف جهت جوانسازی پوست هستند. نیدلینگ یکی از روش‌ های غیر تهاجمی برای درمان آسیب‌ های پوستی است که با تحریک سلول‌ های تولیدکننده کلاژن به ترمیم و رفع آسیب‌ های پوستی کمک می‌ کند. ... ادامه مطلب

لیزر فرکشنال برای جای جوشلیزر فرکشنال برای جای جوش

امروزه روش‌ های مناسبی برای رفع جای جوش و زخم وجود دارند. یکی از این روش‌ ها، استفاده از لیزر CO2 فرکشنال می‌ باشد. در این روش، لایه خارجی پوست با استفاده از لیزر برداشته می‌ شود. لیزر CO2 فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است که از لیزر جهت برداشتن لایه خارجی پوست آسیب‌ دیده استفاده می کند. ... ادامه مطلب

داشتن پوست زیباداشتن پوست زیبا

تحقیقات نشان داده که پوست بهترین ترمیم خود را در اطراف ساعت 10 شب انجام می دهد. پس اجازه دهید پوست شما قبل از اینکه شروع به خمیازه کشیدن کنید، نفس بکشد . . . ... ادامه مطلب