قیمت تزریق ژل لب روسی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / نکاتی درباره تزریق ژل لب روسی

نکاتی درباره تزریق ژل لب روسی

عکس قبل و بعد از تزریق ژل لب روسی

لب‌ها یکی از مهمترین اجزای صورت هستند که فرم و حالت آنها تأثیر زیادی در زیبایی فرد دارد. برخی از افراد بنا به دلایل مختلفی از فرم و حالت لب‌های خود رضایت ندارند‌. بهترین و مؤثرترین راه برای اصلاح فرم لب، تزریق ژل لب است‌. ژل های لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود. امروزه از یک روش خاص برای افزایش حجم و ساختار لب استفاده می‌شود و ظاهر کاملاً طبیعی را به وجود خواهد آورد و دیگر از ظاهر متورم و غیر عادی لب خبری نیست که این روش تحت عنوان ژل لب روسی شناخته می‌شود. در این روش، ژل لب به درون ناحیه ۷ مانند لب تزریق می‌شود و هدف از درمان با این نوع ژل افزایش حجم لب و لیفت آن است. نکته ای که جهت به کارگیری این روش وجود دارد این است که حتماً باید ژل های قبلی را با تزریق آنزیم از بین برد و در لب هیچگونه ژلی موجود نباشد؛ زیرا متد روسی به معنای لیفت لب است و چنانچه ژلی از قبل موجود باشد، لیفت اتفاق نمی افتد و لب به جلو متمایل میشود که در این صورت، لب ها ظاهری نا زیبا دارند. لذا به هیچ وجه نبایست قبل از انجام این متد، تزریق ژل لب انجام داده باشید. یا اگر هم تزریق ژل لب انجام داده اید، با آنزیم هیالاز باید تخلیه شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق ژل لب روسی

نکاتی درباره تزریق ژل لب روسی

نحوه تزریق ژل لب روسی

برخلاف روش‌های معمول تزریق ژل لب، در این روش ماده‌ی فیلر از ناحیه پایه‌ی لب‌ها به صورت عمودی تزریق می‌شود. در واقع تفاوت این روش‌ با سایر روش‌ها این است که تزریق از میانه به سمت حاشیه لب‌ها است، در حالی که در سایر روش‌ها فیلر از مرز لب‌ها به سمت داخل تزریق می‌شود. تزریق ژل لب روسی به همراه مراحل آماده‌سازی پیش از کار بین 30 الی 45 دقیقه و حداکثر 1 ساعت طول می‌کشد. در فرآیند تزریق ژل روسی قطرات ریز ژل با سرنگ‌های مخصوص به صورت عمودی و به ‌آرامی وارد لب فرد می‌شود. اولویت تزریق ژل در روش روسی تنظیم و تمرکز روی خطوط لب‌ها است.

مراقبت قبل و بعد از تزریق ژل لب روسی

به منظور دستیابی به نتایج ایده‌آل بعد از تزریق ژل و کاهش مدت زمان دوره نقاهت و عوارض جانبی احتمالی، رعایت برخی مراقبت ‌های قبل و بعد از تزریق فیلر لب روسی ضروری است. چند مورد از مهم‌ترین این نکات عبارتند از:

بهترین تزریق ژل لب روسی در اصفهان

تزریق ژل لب روسی یکی از اقدامات رایج کلینیک های پوست و زیبایی است که با وجود شایع بودن این عمل، برای دستیابی به بهترین نتایج، نیاز به مهارت پزشک در تزریق و استفاده از برندهای مجاز و معتبر ژل است. شما می‌توانید بهترین تزریق ژل لب در اصفهان را با مراجعه به کلینیک دکتر فاتحی انجام دهید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

عوارض تزریق ژل لب مدل روسی

عوارض جانبی تزریق ژل لب مدل روسی موقتی است و باید فقط چند روز تا بهبود آن طول بکشد تا بر طرف شوند. عوارض بعد از تزریق ژل لب مدل روسی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

قیمت ژل لب روسی

هزینه تزریق ژل لب روسی در کلینیک‌ها با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین اجرت پزشک طبق مهارت و تجربه کاری که دارد متفاوت خواهد بود. از طرف دیگر برند ژل استفاده شده و همچنین حجم ژل مورد نیاز تأثیر زیادی در قیمت نهایی کار دارند. به همین دلیل نمی‌توان قیمت واحد و مشخصی برای آن عنوان کرد.

اگر مایل به استفاده از انواع روشهای جوانسازی پوست مانند هایفوتراپی ، آر اف فرکشنال و ... توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان هستید؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کرایوتراپی (فریز) جوش و لک صورتکرایوتراپی (فریز) جوش و لک صورت

امروزه دانش پزشکی روش‌ های جدید درمانی را ابداع کرده است که می‌ تواند در درمان جوش و لک مفید باشد. فریز یا کرایوتراپی یکی از روشهای درمان است که یک روش ساده و غیر تهاجمی است که در آن از نیتروژن مایع برای فریز کردن و از بین بردن توده‌ ها و دانه‌ ها و لک ها استفاده می شود. ... ادامه مطلب

آیا سلولیت قابل درمان است؟آیا سلولیت قابل درمان است؟

برای درمان و از بین بردن سلولیت ابتدا باید بدانید سلولیت چیست و چگونه به وجود آمده است. در واقع سلولیت همان پوست پرتقالی شکلی بوده که به علت وجود سلول‌های چربی در زیر پوست یا همان لایه اپیدرم تشکیل می‌شود. ... ادامه مطلب

مراحل کاشت ابرو به روش FITمراحل کاشت ابرو به روش FIT

نقش ابروها در زیبایی و جوانی چهره بر هیچکس پوشیده نیست.متاسفانه گاهی ابروها حجم و فرم ایده آل خود را ندارند و افراد به دلایل مختلف، با ریزش ابرو دچار عدم زیبایی لازم در ابروهای خود می‌شوند. در این خصوص کاشت ابرو به عنوان بهترین راه حل احیای زیبایی ابروها مطرح است ... ادامه مطلب

تزریق فیلر زیر چشم چه کاربردی دارد؟تزریق فیلر زیر چشم چه کاربردی دارد؟

بهترین و مؤثرترین روش موجود برای کاهش چین و چروک های پوستی اطراف چشم ها و گودی آن، تزریق فیلر است که معمولاً از هیالورونیک اسید و کلاژن می سازند. تزریق فیلر موجب افزایش رطوبت زیر پوست شده و انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد. ... ادامه مطلب