ماندگاری هزینه و عوارض تزریق چربی کانتورینگ صورت | زایه سازی صورت در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی در اصفهان / کانتورینگ صورت با تزریق چربی چیست؟

کانتورینگ صورت با تزریق چربی چیست؟

از دلایل اصلی بروز پیری در چهره، کاهش حجم صورت می باشد. از دست رفتن حجم صورت می تواند منجر به برجسته شدن نواحی استخوانی صورت و گودی اطراف چشم شود. این کاهش حجم حتی می تواند سبب شود تا برآمدگی گونه ها که نقش مهمی در زیبایی شناسی چهره دارد، صاف و بدون حجم به نظر برسد. برجستگی های صورت توسط ژنتیک افراد تعیین می شود، به همین دلیل برخی از افراد دارای صورت استخوانی، چانه و گونه های برجسته هستند، در حالی که برخی دیگر دارای چهره گردتری با برجستگی های کمتر می باشند؛ بنابراین کاهش حجم صورت می تواند مربوط به پیری و یا ژنتیک و ساختار صورت باشد. کانتورینگ صورت یکی از پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی برای اصلاح فرم صورت است. کانتورینگ می تواند با افزودن پری، برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک ، صورت شما را متعادل تر کند. این تکنیک یک روش بسیار مؤثر برای افزایش جذابیت صورت و کاهش علائم پیری است.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای کانتورینگ صورت با تزریق چربی

نحوه کانتورینگ صورت با تزریق چربی

تزریق چربی به صورت در تمامی کلینیک‌های زیبایی توسط پزشک انجام می‌شود و روند انجام آن در حالت کلی شامل سه مرحله حساس و مهم است:

استخراج چربی از نواحی مختلف بدن

شروع کار با تصمیم‌گیری در مورد ناحیه‌ای که قرار است چربی‌ها از آنجا استخراج شوند انجام می‌شود. معمولاً از نواحی بدن که چربی‌های اضافی در آنجا انباشته شده استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها خارج کردن چربی از شکم و تزریق آن به صورت است. علاوه بر آن می‌توان از چربی بخش‌های دیگر بدن مثل ران‌ و باسن نیز بهره برد. به این صورت که ناحیه مورد نظر بدن بیحس شده و سپس توسط مکنده مخصوصی حجم مورد نیاز چربی استخراج می‌شود.

آماده‌سازی چربی استخراج شده

بعد از استخراج، حجم مورد نیاز چربی نوبت به آماده‌سازی آن برای تزریق می‌رسد. در این مرحله چربی‌ها را در ظرف‌های مخصوصی ریخته و درون سانتریفیوژ قرار می‌دهند تا عملیات خالص‌سازی انجام گیرد و مواد اضافه مانند خون، سلول‌های چربی معیوب و سایر مایعات از چربی جدا می‌شوند.

تزریق چربی به ناحیه مورد نظر

آخرین مرحله از کار تزریق چربی به این صورت است که چربی‌های خالص‌سازی شده درون سرنگ‌های مخصوصی ریخته می‌شود. سپس پزشک به محلی که از قبل بیحس و استریل شده تزریق می‌کند.

کانتورینگ صورت با تزریق چربی

اقدامات قبل از کانتورینگ صورت با تزریق چربی

معمولاً قبل از انجام هر عملی، باید نکاتی را رعایت کنید که به اندازه خود عمل مهم هستند. در ادامه به این موارد اشاره خواهد شد:

اقدامات پس از کانتورینگ صورت با تزریق چربی

  1. بعد از تزریق چربی به مدت یک هفته در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  2. به مدت ۴ ساعت پس از عمل از آرایش کردن خودداری نمایید.
  3. به مدت یک هفته از جویدن غذاهای سفت خودداری نمایید.
  4. به مدت ۴ ساعت پس از عمل، از وارد آوردن هرگونه فشار بر روی محل خودداری نمایید.
  5. به مدت ۲ روز پس از عمل بر روی شکم نخوابید.
  6. به مدت یک روز پس از عمل از انجام ورزش های سنگین خودداری نمایید.
  7. به مدت یک هفته پس از عمل، از رفتن به سونا و آبگرم خودداری نمایید.

کاندید نامناسب کانتورینگ صورت با تزریق چربی

  1. اگر مشکلات انعقاد خون دارید و یا از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کنید.
  2. اگر اختلالات متابولیسم چربی دارید.
  3. دارای بیماری های شدید داخلی هستید.
  4. داشتن عفونت حاد یا نارسایی ارگان های داخلی
  5. بیمارانی که دیابت کنترل نشده دارند و یا سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف است.
  6. بیمارانی که به HIV مبتلا هستند.
  7. اگر سابقه ترومبوز وریدهای عمقی و یا آمبولی ریوی دارید.
  8. تزریق چربی برای بیمارانی که به شدت لاغر هستند و دائم نوسانات وزنی دارند توصیه نمی شود.

ماندگاری کانتورینگ صورت با تزریق چربی

ماندگاری تزریق چربی بین 1 تا 3 سال است که بستگی به نگهداری خود فرد دارد. البته جنس پوست فرد اهمیت دارد. مهم‌ترین مراقبت که در ماندگاری تزریق چربی اهمیت دارد این است که از حرارت و فشار در ناحیه‌ی تزریق‌شده خودداری کنید. درصورتی‌که این مراقبت‌ها انجام شود می‌تواند تا 5 سال هم ماندگاری داشته باشد.

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق چربی در اصفهان از اقداماتی است که توسط دکتر هما فاتحی، با استفاده از بهترین فیلرها و بکارگیری تکنیک مناسب در تزریق، انجام می‌شود و با نتایجی چشمگیر همراه می‌گردد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

هزینه کانتورینگ صورت با تزریق چربی

به طور کلی نمی‌توان یک قیمت ثابت برای تزریق چربی صورت تعیین کرد. عمل تزریق چربی به صورت می‌تواند وابسته به کلینیکی که در آن اقدام به انجام این عمل می‌نمایید هزینه های متفاوتی را در پی داشته باشد. حجم چربی مورد نیاز و ناحیه ای از صورت که می‌خواهید عملیات تزریق را روی آن انجام دهید نیز در تعیین قیمت عمل تأثیر گذارند.

عوارض کانتورینگ صورت

عوارض احتمالی انتقال چربی به بدن شامل موارد زیر می شود:

  1. خطرات مربوط به تزریق چربی کم است؛ اما همه بیماران ممکن است درد و تورم را تجربه کنند.
  2. ایجاد حساسیت یا آلرژی نسبت به برخی مواد مربوط به بیحسی
  3. تغییر رنگ دائمی ناشی از پارگی رگ خونی در محل درمان
  4. لخته شدن خون در محل درمان یا اهدا

لیزر فرکشنال با توجه به طیف وسیع اثرگذاری، میتواند در رفع جای جوش ، جوانسازی ، رفع چین و چروک، درمان لکه های پوستی و ... مؤثر باشد. کلینیک دکتر هما فاتحی در اصفهان یکی از مرکز مورد تایید و مجاز پوست و مو است که با ارائه این خدمت به مراجعین خود، پوستی جوان تر و عاری از لک و تیرگی را به آنها هدیه می‌نماید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری سالک چیست؟بیماری سالک چیست؟

سالک یا لیشمانیاز یک بیماری انگلی است که بر اثر انگل لیشمانیا ایجاد می‌ شود. این انگل معمولاً در پشه‌ های خاکی آلوده زنده می‌ کند و بیماری سالک از طریق نیش پشه خاکی آلوده به انگل به انسان منتقل خواهد شد. پشه‌‌ ی حامل انگل معمولاً در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری زندگی می‌ کند. ... ادامه مطلب

لیفت با نخ روش غیرجراحی جوانسازی پوستلیفت با نخ روش غیرجراحی جوانسازی پوست

لیفت صورت با نخ سیلوئت، نوعی درمان ضد پیری است که تلفیقی از لیفت صورت و بازسازی تدریجی کلاژن، ارائه می‌دهد و در روند تأثیر بالا رفتن سن روی صورت تغییر ایجاد می‌کند. این شیوه‌ی درمانی که به لیفت تک بخیه و لیفت وقت ناهار هم معروف است، از نخ‌های بخیه‌ جذبی ساخته شده از پلی لاکتیک اسید تشکیل شده است ... ادامه مطلب

میکرودرم چیست و چه تاثیری بر پوست دارد؟میکرودرم چیست و چه تاثیری بر پوست دارد؟

ازفواید میکرودرم می توان به مواردی مانند، ایجاد پوستی تازه، صاف و نرم اشاره کرد. این کار، یک روش غیر جراحی است و از این رو می تواند در فواصل کوتاه تکرار شود. ... ادامه مطلب

کربوکسی تراپی برای لاغری رانکربوکسی تراپی برای لاغری ران

یکی از روشهای لاغری ران، کربوکسی تراپی است. کربوکسی تراپی یک روش ساده لاغری موضعی است که با بهبود متابولیسم بافت‌ های مجاور به زیبا شدن ظاهر توده چربی و کشیدن پوست آن قسمت کمک می‌ کند. ... ادامه مطلب