لیفت پیشانی با نخ | هزینه عمل لیفت پیشانی در اصفهان

لیفت پیشانی چیست؟

با افزایش سن ، قابلیت ارتجاعی پوست و استحکام آن کاهش می یابد و پوست رفته رفته دچار چین و چروک، لک و افتادگی می‌شود. این علائم بیش از همه جا در پوست صورت و گردن قابل رویت می‌باشد و می‌تواند فرد درگیر را بخصوص اگر خانم باشد معذب کند.

علاوه بر افزایش سن عوامل دیگری نظیر ؛ استرس ، تابش نور آفتاب و حتی نیروی گرانش زمین نیز در ایجاد عارضه های پوستی دخیل می باشند. چین و چروک های ناحیه ی پیشانی ، صورت فرد را اخمو و پیر نشان می دهد که این امر یک امتیاز منفی در زیبایی چهره و گیرایی آن محسوب می شود. به نظر شما چه راه حلی برای برطرف ساختن این عارضه وجود دارد ؟ تکنیک های حوزه ی جوانسازی پوست بسیار متنوع و گسترده هستند که هر یک به نوبه ی خود باعث ایجاد تغییراتی شگرف و چشم گیر می شوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

جراحی لیفت پیشانی

از سایر مزایای این تکنیک جوانساز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای لیفت پیشانی

  1. تغییر موقعیت ابرویی که به سمت پایین کشیده شده و باعث افتادگی پلک نیز شده است .
  2. بالا بردن ابروها و ایجاد ظاهر زیبا و جوان
  3. تاثیر بر روی ظاهر صورت و این که چهره فرد خوشحال به نظر می رسد .
انواع لیفت پیشانی

لیفت پیشانی با نخ

مزایای لیفت پیشانی با نخ

لیفت پیشانی برای افرادی سودمند است که :

  1. پیشانی شل و آویزانی دارند.
  2. چهره خشن ، غمگین یا عبوس دارند.
  3. پیشانی آن ها چین و چروک های عمیق دارد.
  4. افرادی که در بالای چشم ها و در میان پیشانی پوست اضافی و آویزان دارند.
  5. افرادی که فاصله بین پلک ، چشم ها و ابروهایشان کم است.

یکی از روشهای مقرون به صرفه، موثر و بدون جراحی جوانسازی پوست، لیفت با نخ است که برای لیفت شقیقه و پیشانی و بسیاری نقاط دیگر پوست، در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی جهت انجام، با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

زمان مناسب برای انجام لیفت پیشانی

هزینه عمل لیفت پیشانی

بسته به اینکه از کدام روش برای لیفت پیشانی و شقیقه استفاده شود؛ هزینه‌ ها متفاوت خواهد بود. معمولا قیمت لیفت پیشانی با جراحی دارای بالاترین قیمت در میان روشها است. توجه کنید که این عمل ممکن است عوارض خاص خود را داشته باشد؛ به هیمن دلیل اگر به دنبال روشی آسان تر، کم هزینه تر با عوارض حداقلی هستید، بهتر است از روشهای غیر جراحی لیفت پیشانی و شقیقه استفاده نمایید. به یاد داشته باشید؛ علاوه بر روش انجام لیفت پیشانی، نوع پوست بیمار، سن و میزان افتادگی نیز می‌تواند در هزینه‌ های لیفت پیشانی موثر باشد.

در صورتیکه تمایل به لیزر موی زائد در اصفهان داشته باشید، کلینیک پوست و موی دکتر هما فاتحی با مجموعه ای از دستگاههای لیزر موی زائد از جمله لیزر الکساندرایت در خدمت شما عزیزان خواهد بود. جهت لیزر موی زائد دراصفهان با تلفن 03132245018 یا موبایل 09135116500 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا هایفوتراپی همان لیزر است؟آیا هایفوتراپی همان لیزر است؟

جوانسازی پوست با هایفوتراپی و لیزر از روش هایی اثر بخش برای جوانسازی پوست به شمار می رود. ... ادامه مطلب

برای درمان چه سوختگی هایی به پزشک مراجعه کنیم؟ (زمان مراجعه به پزشک)برای درمان چه سوختگی هایی به پزشک مراجعه کنیم؟ (زمان مراجعه به پزشک)

سوختگی پوست، حالتی است غیرقابل تحمل است که به دلیل آسیب حرارتی پوست رخ می دهد. سوختگی‌ های سطحی، سوختگی‌ هایی را شامل می‌ شود که فقط بیرونی‌ ترین لایه پوست یعنی اپیدرم را درگیر کرده باشد. سوختگی سطحی با سوختگی های شدید متفاوت است. ... ادامه مطلب

لیزر کیوسوئیچ برای از بین بردن انواع تیرگی های پوستلیزر کیوسوئیچ برای از بین بردن انواع تیرگی های پوست

لیزر کیوسوییچ ایده آل ترین لیزر برای رفع تاتو میباشد و مکانیسم آن تکه تکه کردن پیگمانها و ذرات جوهر تاتو به کمک انواج قوی نوری که در کسر بسیار کوچکی از ثانبه ساطع میشود می باشد این قطعات خرد شده و کوچک بتریج اوسط ماکروفاژها جذب و دفع میشوند. و تاتوها کم کم کمرنگ میشوند. ... ادامه مطلب

جوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر هیالورونیک اسیدجوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر هیالورونیک اسید

فیلرهای زیر چشم از اسید هیالورونیک ساخته شده اند، این اسید به طور معمول در پوست یافت می‌شود و با بالا رفتن سن به طور طبیعی پوست مقداری از این مواد مفید را از دست می‌دهد. اسید هیالورونیک را می‌توان به ناحیه زیر چشم‌ها تزریق کرد تا حجم پوست و سلول‌های آن در این ناحیه را افزایش داد ... ادامه مطلب