عوارض، مزایا و ماندگاری فیلر چانه | هزینه تزریق فیلر چانه در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / روش تزریق فیلر چانه چگونه است؟

روش تزریق فیلر چانه چگونه است؟

چانه یکی از مهم‌ترین عضو‌های صورت است که در زیبایی چهره تأثیر بسزایی دارد و به همین دلیل تمامی افراد خواهان چانه‌ای خوش‎فرم و زاویه‌دار می باشند. از طرفی دیگر رفتن به سمت روش‌های زیبایی تهاجمی که با زخم و خونریزی همراه است برای افراد کمی ترسناک به نظر می‌رسد. خوشبختانه تزریق فیلر به چانه گزینه‌ای کارآمد و مؤثر در این زمینه بوده و به طور تقریبی تمامی کاندید‌های زیبایی می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند. تزریق فیلر چانه به دلیل نتایج‌ ایده‌آل و عوارض جانبی بسیار کمی که دارد مورد تأیید پزشکان بوده و توانسته توجه اکثر افراد را به خود جلب کند.

افرادی که تمایل دارند چانه برجسته‌تری داشته باشند و یا به طور طبیعی چانه کوچکی دارند می‌توانند از مزایای تزریق فیلر به چانه برای فرم‌دهی و رسیدن به ظاهر مورد پسند خود استفاده کنند. این کار معمولاً در یک جلسه و با اعمال بیحسی موضوعی انجام می‌شود. در نتیجه دوره استراحت و نقاهت خاصی نداشته و شخص می‌تواند بلافاصله بعد از اتمام کار به انجام فعالیت‌های روزانه خود بپردازد.

زاویه سازی صورت و تزریق فیلر چانه در اصفهان از اقداماتی است که توسط دکتر هما فاتحی، با استفاده از بهترین فیلرها و بکارگیری تکنیک مناسب در تزریق، انجام می‌شود و با نتایجی چشمگیر همراه می‌گردد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای فیلر چانه

روش تزریق فیلر چانه

ابتدا پزشک، ناحیه تزریق را ضد عفونی می‌کند. گاهی به درخواست فرد می‌توان از بیحسی موضعی مانند لیدوکائین قبل از شروع درمان استفاده نمود. در برخی موارد نیز لیدوکائین از قبل در سرنگ همراه با پرکننده پوستی مخلوط شده است. در طول تزریق، چند سی سی با توجه به فرم چانه و مدل ایده‌آل فرد در چانه و فک وارد می‌شود.

تزریق فیلر چانه

مراقبت های قبل از تزریق فیلر چانه

مراقبت های بعد از تزریق فیلر چانه

کاندیدای نامناسب تزریق فیلر چانه

در صورتی که هرکدام از موارد زیر در مورد شما صدق می‌کند، کاندیدای مناسبی برای تزریق فیلر نیستید:

ماندگاری فیلر چانه

تزریق فیلر به نسبت تزریق چربی ماندگاری بیشتری دارد؛ ولی متأسفانه نمی توان زمان دقیقی را برای آن تعیین کرد. بسته به جنس موادی که استفاده می شود و بدن هر شخص، طول مدت ماندگاری تغییر می کند؛ اما ترمیم های مکرر می تواند به مرور زمان سبب افزایش طول مدت ماندگاری تزریق فیلر به چانه شود. در کل باقی ماندن این تأثیرات بر روی چانه بسته به نوع فیلر استفاده شده و همچنین مراقبت و نگهداری شما از چانه خود، معمولاً بین ۵ ماه تا 2 سال باقی خواهد ماند.

هزینه فیلر چانه

هزینه تزریق فیلر چانه بستگی به نوع و برند فیلر استفاده شده، میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین هزینه تزریق فیلر در افراد مختلف متفاوت است.

عوارض فیلر چانه

تزریق فیلر چانه طور کلی ایمن می‌باشد و احتمال خطر و عوارض نسبتاً اندکی وجود دارد، مخصوصاً اگر از فیلر‌های هیالورونیک اسید استفاده شود. زمانی که عوارض جانبی اتفاق می‌افتند، معمولاً خفیف هستند و تنها چند روز پس از درمان طول می‌کشند. کبودی، ورم، خونریزی و قرمزی اندک پس از درمان، طبیعی هستند. اگر رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنید و یا دارای اختلال خونریزی هستید، احتمال بروز این عوارض جانبی وجود دارد.

اگر مایل به استفاده از انواع روشهای جوانسازی پوست مانند هایفوتراپی، آر اف فرکشنال و ... توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان هستید؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
راه های جوانسازی پوست دستراه های جوانسازی پوست دست

پوست دست شاداب و با طراوت آرزوی هر فردی است . پوست دست شاداب نشان از جوانی و نشاط و انرژی دارد . با افزایش سن ، پوست دست نازک شده و تدریجا دچار چروک میشود. ... ادامه مطلب

کاربرد ژل پروفایلو چیست؟کاربرد ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو، همان‌گونه که از نامش مشخص است، نوعی ژل است که با هدف جوانسازی و لیفت پوست‌های شل و چروک به کار برده می‌شود. ترکیب خاصی از این ژل مناسب‌ترین گزینه برای پوست‌های در شُرُف پیری می‌باشد و آبرسانی و جوانسازی پوست را به ارمغان می‌آورد ... ادامه مطلب

جوانسازی راه مقابله با پیرشدن پوستجوانسازی راه مقابله با پیرشدن پوست

انتخاب روش مناسب جوانسازی بسته به مشکل مراجعه کننده، رنگ پوست، فرصت مراجعه کننده، توان فرد برای انجام مراقبتهای توصیه شده و بودجه مالی او دارد. ... ادامه مطلب

کراتوز پیلاریس یا پوست مرغی چیست و چگونه درمان میشود؟کراتوز پیلاریس یا پوست مرغی چیست و چگونه درمان میشود؟

بیماری کراتوز پیلاریس، یک مشکل پوستی خوش‌خیم است و به صورت برجستگی های ریزی بر روی پوست به نظر می رسد.دانه های ریز و کوچک و بدون درد روی پوست و در اطراف فولیکول‌ های مو از علائم این بیماری است. تاکنون هیچ درمانی برای این بیماری یافت نشده، اما روشهایی برای مداوا یا پیشگیری از بدتر شدن آن وجود دارند. ... ادامه مطلب