لیفت ابرو با تزریق بوتاکس | بالا بردن ابرو در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس در اصفهان / رفع افتادگی خفیف ابرو با بوتاکس

رفع افتادگی خفیف ابرو با بوتاکس

یکی از کاربرد‌های مهم بوتاکس در صورت، از بین بردن افتادگی‌ها و شل شدن پوست اطراف چشم و پلک است. در واقع به دلیل اهمیت چشم و ابرو در زیبایی صورت و گیرایی آن، شاهد این هستیم که تعداد افراد زیادی برای انجام تزریق بوتاکس در این ناحیه و کاهش اینگونه موارد به کلینک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو یک روش آسان و سریع است که می‌تواند در کمترین زمان ممکن، مشکل افتادگی خفیف ابرو را حل کند. تزریق بوتاکس با از بین بردن چین و چروک سطحی پوست و بالا بردن ابروها، چهره شما را جوان‌تر نشان خواهد داد. لیفت ابرو با بوتاکس، با تزریق سم بوتولونیوم نوع A به عضلاتی که در قسمت زیرین و بین ابرو هستند باعث فلج شدن آنها می‌شود. از طریق تزریق مواد بوتاکس با فلج کردن عضلات بخشی از پیشانی و صورت، خط اخم بین ابروهای شما از بین می‌رود و ابروها نیز به سمت بالا کشیده می‌شود. برای لیفت افتادگی‌های شدید باید از دیگر روش‌ها استفاده کرد.

یکی از روشهای مقرون به صرفه، موثر و بدون جراحی جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس است که جهت لیفت ابرو، درمان خطوط اخم، پیشانی و کنار چشم و ... در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی جهت انجام، با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای بوتاکس افتادگی ابرو

از جمله مزایای تزریق بوتاکس به ابرو که می توان در آن تأمل نمود، عبارتند از:

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

برای بالا بردن یا لیفت ابرو باید در دو ناحیه بوتاکس تزریق کنیم:

  1. عضلات پایین آورنده ابرو در ناحیه‌ی بین دو ابرو : این تزریق باعث محو شدن خطوط اخم و بالا رفتن ابروها می‌شود. فلج کردن عضلات این بخش بیشترین تأثیر را در لیفت ابرو دارد.
  2. بخش دمی (انتهای طرفی) ابرو :این تزریق باعث می‌شود که دم ابرو به سمت خارج و بالا حرکت کند. معمولاً تزریق در بخش دمی ابرو باعث ۱ تا ۲ میلی‌متر لیفت بیشتر می‌شود.

مراحل تزریق بوتاکس افتادگی ابرو

  1. در اولین اقدام، پزشک از شما می خواهد که با منقبض کردن بخش های مورد نظر، عضلاتی که باید توسط بوتاکس فلج شوند را مشخص کند.
  2. اکنون توسط مقداری الکل، محل تزریق کاملاً تمیز می شود.
  3. معمولاً در هر طرف که زیر ابروها و در خارجی ترین انتهای آن است، دو تزریق صورت می گیرد.
  4. پس از اتمام تزریق، محل مورد نظر توسط پنبه و الکل به سمت خارج از چشم فشار داده می شود که این فرآیند به هیچ عنوان دردناک نخواهد بود.
رفع افتادگی خفیف ابرو با بوتاکس

مراقبت های قبل از بوتاکس افتادگی ابرو

افراد قبل و بعد بوتاکس ابرو باید نکاتی را مد نظر داشته باشند و یک سری قواعد را رعایت کنند. برای مثال قبل از انجام بوتاکس باید از مصرف موادی مثل آسپرین، سیر، روغن ماهی و ویتامین E که باعث رقیق شدن خون خواهد شد خودداری کنند. استعمال این مواد قبل از انجام این کار، باعث ایجاد کبودی‌هایی در محل تزریق بوتاکس خواهد شد.

مراقبت های بعد از بوتاکس افتادگی ابرو

موارد منع انجام بوتاکس افتادگی ابرو

ماندگاری بوتاکس افتادگی ابرو

ماندگاری بوتاکس ابرو معمولاً بین ۳ الی ۴ ماه و در برخی افراد تا ۶ ماه متغیر است. نتایج لیفت ابرو با تزریق بوتاکس را چند روز بعد از تزریق مشاهده می‌نمایید.

هزینه لیفت ابرو با بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس ابرو در حقیقت بستگی به مارک بوتاکسی که مورد استفاده قرار می گیرد، تعداد نواحی از پیشانی و ابرو که تزریق روی آن صورت می گیرد و همچنین میزان تخصصی که پزشک شما برای انجام عمل بوتاکس دارا می باشد، دارد. به این صورت که هر چه مارک بهتر و پزشک مجرب تری را برای انجام بوتاکس خود انتخاب کنید، قاعدتاً هزینه بالاتری خواهد داشت؛ اما از طرفی ریسک کمتری را متحمل خواهید شد و ماندگاری بوتاکس شما نیز بیشتر خواهد بود.

عوارض بوتاکس ابرو

بوتاکس برای بسیاری از مردم امن است هرچند در صد کمی امکان عوارض جانبی نیز وجود دارد. ممکن است مقداری قرمزی ملایم، تورم و کبودی در ناحیه تزریق مشاهده کنید که در چند روز به طور کامل از بین می روند. عوارض جانبی ملایم تزریق بوتاکس ابرو شامل:

  1. سر درد
  2. سوزش
  3. بیحسی

فیلر مو یا هیر فیلر یک روش درمانی بسیار ایمن و موثر است که برای بهبود وضعیت و تقویت موی افراد در سنین مختلف توصیه میشود. تزریق هیر فیلر در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی پزشک پوست مو و زیبایی با نتایجی موثر، انجام میشود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

جهت پیلینگ کربن لایه ای از کربن مایع بر روی پوست مالیده می شود. این لایه کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می کند. نور لیزر جذب ذرات کربن می شود و وقتی اشعه لیزر از روی منطقه ای کربنی عبور داده می شود، کربن را تخریب می کند و همراه با از بین بردن آن سلول های مرده پوست را هم نابود می کند. ... ادامه مطلب

با چه ترتیبی از کرم های موضعی پوست استفاده کنیم؟با چه ترتیبی از کرم های موضعی پوست استفاده کنیم؟

شناخت نوع پوست و طراحی یک روتین مراقبت از پوست، اساس روش های مراقبت از پوست را تشکیل می‌ دهند. شما باید یک برنامه‌ ی روزانه یا روتین برای حفظ سلامت پوست و مدیریت برخی نگرانی‌ های خاص مثل آکنه، زخم شدن‌ ها و لکه‌ های تیره‌ ی پوست داشته باشید. ... ادامه مطلب

بهترین راه حجم دهی گونهبهترین راه حجم دهی گونه

اگر در اثر افزایش سن یا رژیم های لاغری بین گونه خارجی و داخلی شما خط افتاده است و در عین حال تمایل دارید بدون صرف وقت ،سریع به گونه های خوش فرم و بر جسته دست پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما تزریق ژل گونه خواهد بود. ... ادامه مطلب

فرم دهی طبیعی به لبها با تزریق ژل هیالورونیک اسیدفرم دهی طبیعی به لبها با تزریق ژل هیالورونیک اسید

تزریق ژل به لب یک فرآیند تزریقی به پوست است که اغلب توسط پزشکان زیبایی انجام میشود. انواع مختلفی از پرکننده‌ها یا فیلرها موجود هستند که برای تزریق به لب از آنها استفاده می‌شود. یکی از پرمصرف‌ترین نمونه‌های این محصولات موادی هستند که به اسید هیالورونیک معروف می‌باشند ... ادامه مطلب