رفع عوارض بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس در اصفهان / عوارض بوتاکس صورت چگونه برطرف میشود؟

عوارض بوتاکس صورت چگونه برطرف میشود؟

افزایش سن و عواملی مانند نور آفتاب، خندیدن و ... باعث ایجاد چین و چروک در صورت می شود. عمل تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک ها، خط اخم و خنده و ... انجام می شود که طی آن سم بوتولیوم به پوست تزریق می شود و عضلات آن قسمت را فلج می کند. این کار باعث محدود شدن حرکات صورت در آن قسمت شده و همین باعث جلوگیری از به وجود آمدن چین و چروک می شود. از بوتاکس امروزه برای مواردی همچون از بین رفتن عرق زیر بغل یا کف دست نیز استفاده می شود.

تزریق بوتاکس برای چندین دهه با خیال راحت و با موفقیت استفاده شده و عوارض بوتاکس طی چند روز از بین ‌می‌روند. معمولاً قبل از تزریق بوتاکس، پزشک، درباره سوابق بیماری شما می پرسد. سعی کنید هر بیماری که قبلاً داشتید را صادقانه با پزشک در میان بگذارید؛ زیرا برخی از بیماری ها به شما اجازه تزریق بوتاکس را نخواهند داد. داروهایی را که مصرف می کنید با پزشک در میان بگذارید. داروهایی مانند آسپرین، پروفن، آنتی بیوتیک، داروهای قلبی و عصبی و آلزایمر و برخی از داروهای گیاهی قبل از تزریق باید قطع شوند. همچنین داروهای ویتامین، قرص های ماهی و مواد معدنی که باعث رقیق شدن خون می شوند را نیز قبل از عمل باید با مشورت پزشک معالج قطع نمایید. مصرف داروهای ضد درد باید از چهار روز قبل از تزریق بوتاکس قطع شوند؛ زیرا باعث خونریزی پس از عمل می شود و در آخر مصرف هرگونه نوشیدنی الکلی نیز قبل از تزریق باید قطع شود.

اگر مایل به استفاده از انواع روشهای جوانسازی پوست مانند تزریق فیلر و بوتاکس توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان هستید؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای بوتاکس

بوتاکس بیشتر به عنوان فرآورده‌ای تزریقی برای درمان چین و چروک‌ها و خطوط صورت شناخته می‌شود. به طور کلی کاربردهای بوتاکس را می‌توان به دو دسته‌ی زیبایی و درمانی تقسیم کرد.

کاربردهای زیبایی

کاربردهای درمانی

عوارض بوتاکس

نحوه تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس تنها چند دقیقه طول می کشد و در خیلی مواقع نیازی به بی حسی نمی باشد. بوتاکس با یک سوزن ریز به عضلات خاص و در نواحی تعریف شده در صورت، توسط پزشک، تزریق می شود. نواحی تزریق ابتدا باید کاملاً از مواد آرایشی تمیز شده و سپس با پد الکلی استریل شوند. پزشک، نواحی تزریق را مشخص می نماید و سپس تزریق انجام میگردد.

روش های مقابله با عوارض جانبی بوتاکس

برای مقابله با عوارض جانبی بوتاکس که بعد از تزریق بوتاکس به وجود می آیند بهتر است نکاتی را رعایت کنید که در ذیل آمده است:

کاندید نامناسب تزریق بوتاکس

ماندگاری اثر بوتاکس

ماندگاری اثر بوتاکس حداقل 3 و حداکثر 9 ماه است که در افراد مختلف متفاوت است. تأثیر بوتاکس در اولین تجربه بیمار معمولاً کمتر از تزریقات بعدی است، بنابراین با تکرار تزریق هر 4-5 ماه یک‌بار می‌توانید ماندگاری نتیجه را بیشتر کنید.

هزینه تزریق بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از آنها را در فهرست زیر مطرح کرده‌ایم:

اثرات جانبی بوتاکس

  1. تزریق ممکن است علائمی مانند آنفولانزا را به همراه داشته باشد که همراه با حالت تهوع و سردرد است.
  2. ممکن است درد صورت و ضعف عضلات وجود داشته باشد که در بعضی مواقع باعث افتادگی پلک‌ها شده و باعث ایجاد دو بینی نیز می‌گردد.
  3. همچنین در محل تزریق، کبودی و ورم نیز رؤیت خواهد شد.

تزریق ژل و تزریق چربی از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست هستند که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روشها و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ژل هیالورونیک اسید چیست؟ژل هیالورونیک اسید چیست؟

امروزه تمایل زیادی به استفاده از ژل ها به خصوص هیالورونیک اسید در دنیا وجود دارد و اغلب افراد ترجیح می‌ دهند برای جوانسازی و رفع مشکلات زیبایی خود از آن استفاده کنند. هیالورونیک اسید یک هیدروکربن طبیعی است که به طور گسترده در ماتریکس خارجی سلول و بافت های بدن از جمله پوست، استخوان و غضروف وجود دارد ... ادامه مطلب

مزوتراپی و افزایش حجم مو و تقویت فولیکول هامزوتراپی و افزایش حجم مو و تقویت فولیکول ها

مزوتراپی مو یکی از روش‌ های درمانی نسبتاً جدید (البته با بیشینه‌‌ ای قدیمی) است که می‌ تواند همراه با دیگر درمان‌ های ریزش مو یا به تنهایی استفاده شده و تأثیرات بسیار خوبی داشته باشد. ... ادامه مطلب

مراحل کاشت ابرو به روش FITمراحل کاشت ابرو به روش FIT

نقش ابروها در زیبایی و جوانی چهره بر هیچکس پوشیده نیست.متاسفانه گاهی ابروها حجم و فرم ایده آل خود را ندارند و افراد به دلایل مختلف، با ریزش ابرو دچار عدم زیبایی لازم در ابروهای خود می‌شوند. در این خصوص کاشت ابرو به عنوان بهترین راه حل احیای زیبایی ابروها مطرح است ... ادامه مطلب

جلوگیری از سیاهی و پف زیر چشم پس از تزریق فیلرجلوگیری از سیاهی و پف زیر چشم پس از تزریق فیلر

مانند بسیاری از انواع دیگر پرکننده های صورت، ممکن است تزریق فیلر زیر چشم با پف و تیرگی همراه باشد که به مرور زمان برطرف می شود. ... ادامه مطلب