انواع نخ های مورد استفاده در لیفت با نخ
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / همه چیز درباره ی لیفت با نخ برای اطراف لب و بینی، گردن، پیشانی، ابرو و گونه

همه چیز درباره ی لیفت با نخ برای اطراف لب و بینی، گردن، پیشانی، ابرو و گونه

کاهش حجم و قدرت پوست یکی از اصلی‌ترین علل افتادگی و چین و چروک‌های پوستی هستند. با ضعیف شدن پوست، قدرت آن برای بالا نگه داشتن ساختارها و بافت‌های زیرین کاهش می‌یابد. به این معنی که دیگر نمی‌تواند اثرات جاذبه‌ی زمین را خنثی کند و نیروی جاذبه باعث افتادگی و شل شدن پوست می‌شود. تحریک کلاژن سازی در پوست، زمانی که هنوز افتادگی وخیم نشده و انعطاف‌پذیری پوست وضعیت خوبی دارد، می‌تواند با افزایش ضخامت و قدرت پوست باعث کاهش سرعت پیری و زیباسازی آن شود.

لیفت صورت با نخ مؤثرترین روش طب سوزنی صورت برای کشیدن پوست صورت و بهبود الاستیسیته پوست است. لیفت کردن صورت باعث تولید کلاژن می‌شود. الیاف کلاژن جزء اصلی بافت همبند در پوست هستند که در حفظ الاستیسیته و استحکام پوست نقش دارند. به بیان دیگر لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی ادامه‌دار و پیشرفت کننده است. متقاضیانی که برای تحریک کلاژن سازی لیفت با نخ انجام می‌دهند به تدریج متوجه بهبود حجم و سفتی پوست خود خواهند شد. تا زمانی که نخ‌های بخیه در جای خود باشند، فرآیند ترمیمی بدن به طور مداوم فعال است؛ چراکه بدن می‌خواهد بخش‌های بخیه خورده را ترمیم کرده و نخ‌های بخیه را از بین ببرد.

یکی از روشهای مقرون به صرفه، موثر و بدون جراحی جوانسازی پوست، لیفت با نخ است که در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی جهت انجام، با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت با نخ

لیفت با نخ

نواحی مورد درمان در لیفت با نخ

این نخ‌ها بسیار پرکاربرد بوده و در قسمت مختلف صورت از آن استفاده می‌شود. این قسمت‌ها عبارت‌اند از:

انواع نخ‌های مورد استفاده در لیفت با نخ

به طور رایج از سه نوع نخ برای لیفت با نخ استفاده می‌شود که از آنها با نام نخ کاگ، نخ پی دی اُ PDO و نخ سیلوئت (silhouette) یاد می‌شود. قطعاً متریال دیگری در فرایند لیفت با نخ کاربرد دارند؛ اما رایج‌ترین انواع نخ، Threads در لیفت صورت از این سه نوع هستند.

  1. نخ کاگ، همان نخ مورد استفاده در لیفت با نخ است و همانند دو نخ دیگری که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت، پس از لیفت هیچ ردی از خود در زیر پوست باقی نمی‌گذارد و جذب پوست می‌شود. تحریک و افزایش سطح ساخت کلاژن در لایه‌های میانی بافت پوست از ویژگی‌های اصلی این نخ محسوب می‌شود.
  2. نخ پی دی اُ PDO، گونه‌ای دیگر از نخ‌های مورد استفاده در لیفت با نخ است که علاوه بر لیفت و جمع‌کردن پوست در ناحیه موردنظر، با تولید فیبروپلاست در لایه میانی پوست همراه است. فیبروپلاست ماده‌ای ا‌ست که موجب تحریک بافت پوست صورت به تولید کلاژن و الاستین می‌شود.
  3. نخ سیلوئت silhouette، نخ بخیه‌ای مخروطی شکل و کاملاً قابل جذب است که مکانیزمی شبیه به دو نخ قبلی (نخ کاگ و نخ پی دی اُ) را دارد و جزو نخ‌های رایج مورد استفاده در فرایند و لیفت با نخ محسوب می‌شود و تعداد قابل توجهی از کلینیک‌ها از آن استفاده می‌کنند.

نحوه لیفت با نخ

پس از معاینه پزشک به عنوان مرحله اول لیفت با نخ و تأیید صلاحیت شما نسبت به استفاده از این فرایند، سوراخ‌های موردنظر برای عبور نخ از زیر پوست، روی صورت ایجاد می‌شوند. سپس پروسه هدایت پوست و زاویه سازی صورت به زوایای مختلف برای هر یک از اعضای صورت به شکل جداگانه‌ای انجام می‌پذیرد؛ اما تقریباً همگی از یک فرایند مشخص برخوردار هستند. نخ لیفت در محل موردنیاز جایگذاری می‌شود و در انتها توسط پزشک یا تکنسین زیبایی به جهت مناسب هدایت می‌شوند تا چروک‌های موجود در صورت را از بین ببرند. در ادامه با جذب نخ در لایه میانی پوست و ترشح کلاژن و الاستین بیشتر، شادابی و طراوت مجدد به بافت پوست صورت باز می‌گردد.

مراقبت های قبل از درمان با نخ لیفت

مراقبت های پس از درمان با نخ لیفت

افراد منع از انجام لیفت صورت با نخ

در جواب این سوال باید گفت که لیفت صورت با نخ همراه با خود ممنوعیت های بسیار زیادی را دارد و افراد در صورت داشتن هر یک از آنها اجازه انجام این عملیات زیبایی را ندارد. گزینه های زیر شامل این موارد هستند:

  1. در صورت داشتن آکنه فعال و یا عفونت پوستی نمی تواند لیفت صورت با نخ را انجام داد.
  2. زنان باردار نیز نمی توانند این کار را انجام دهند.
  3. در صورت انجام شیمی درمانی، مبتلا به بیماری هموفیلی، هپاتیت و HIV نمی توانند برای این کار اقدام کنید.

مدت ماندگاری لیفت با نخ

ماندگاری لیفت با نخ تقریباً در حدود 1 تا 3 سال است. اگر فرد از نتایج آن راضی باشد می تواند پس از جذب بخیه ها توسط بدن دوباره آن را انجام دهد.

عوارض جانبی لیفت با نخ

عوارض جانبی بالقوه دیگر عبارتند از:

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوامل موثر در میزان ماندگاری تزریق چربیعوامل موثر در میزان ماندگاری تزریق چربی

ماندگاری تزریق چربی، مادام‌ العمر نیست. گاهی نوع تغذیه، نوع فعالیت و حتی قرار گرفتن در معرض گرما، سلول‌ های چربی را اصطلاحاً آب می‌ کند. به طور طبیعی چربی در بدن ماندگاری ندارد و در نتیجه انتقال چربی هم ممکن است تحت تأثیر عوامل زیادی دوام خود را از دست بدهد. ... ادامه مطلب

میکرودرم ابریژن، روشی مؤثر در شادابی و جوانسازی پوستمیکرودرم ابریژن، روشی مؤثر در شادابی و جوانسازی پوست

هدف میکرودرم ابریژن برداشت لایه‌ی شاخی پوست است. لایه‌ی شاخی پوست شامل سلول‌های مرده و آسیب دیده‌ای است که با حذف آنها می‌توان شفافیت و شادابی پوست را ... ادامه مطلب

رفع نامتقارن بودن نقاط مختلف صورت با تزریق بوتاکسرفع نامتقارن بودن نقاط مختلف صورت با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس به عضلات فعال در سمت دیگر صورت، باعث کاهش انقباض و همچنین تقویت عضلات ضعیف می شود که نتیجه آن رفع عدم تقارن صورت است. ... ادامه مطلب

رفع تیرگی دور چشم با کربوکسی تراپیرفع تیرگی دور چشم با کربوکسی تراپی

روش‌ های زیادی برای درمان سیاهی دور چشم وجود دارد که هر کس می‌ تواند بنا به تشخیص پزشک از آنها برای برطرف کردن تیرگی دور چشم استفاده کند. از جمله این روش‌ ها می‌ توان به کربوکسی تراپی اشاره کرد. کربوکسی تراپی سبب می‌ شود گودی و سیاهی دور چشم برطرف شود. ... ادامه مطلب