جوانسازی زیر چشم با مزوتراپی | دکتر هما فاتحی در اصفهان

تأثیر مزوتراپی زیر چشم

یکی از اولین قسمت هایی که در صورت دیده می شود، چشم ها هستند. اینکه چشم ها چگونه به نظر بیایند، تأثیر زیادی در انرژی های انتقالی یک فرد به دیگران دارد. به طور مثال، اگر همیشه چشمان خسته ای داشته باشید که اطراف آنها پف کرده و یا تیره باشد، به طور حتم اثرات خوبی بر دیگران نخواهید گذاشت. بهتر است بدانید که گودی و سیاهی چشم در کنار تمام چیزهایی که گفته شد، باعث می شود تا سن شما بیش از چیزی که هست به نظر بیاید.

مزوتراپی از جمله درمان های پزشکی غیرتهاجمی مؤثر جهت بهبود بیماری های پوستی می باشد که در این روش، ترکیبی از داروهای لازم با دوز مناسب که منشأ گیاهی، ویتامینه، داروهای هومیوپاتیک و مواد اساسی ساختاری پوست هستند، استفاده می گردد. از مزوتراپی دور چشم جهت درمان تیرگی و پف دور چشم استفاده می گردد. انجام مزوتراپی دور چشم باید توسط متخصص پوست و مو آشنا به تکنیک های تزریق مزوتراپی که دارای مهارت کافی و تجربه ی لازم در این زمینه است، صورت پذیرد.

مزوتراپی روشی غیر جراحی و مؤثر است که با طیف وسیعی از کاربردها از جمله جوانسازی زیر چشم و پوست، درمان ریزش مو و ... ، با هزینه ای مناسب می‌تواند متدی مناسب برای بسیاری از افراد محسوب شود. شما می‌توانید جهت انجام مزوتراپی در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

فواید مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم

مراقبت‌های قبل از مزوتراپی

نحوه انجام مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی یک روش غیر جراحی عالی است که بر پایه تزریق داروهای فعال قرار دارد و پزشک این داروها را به طور مستقیم به موضع مورد نظر تزریق می‌‌کند. موادی که در مزوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توانند شامل انواع آمینو اسیدها، کو آنزیم‌ها، ریز عنصرها، مواد چربی، ویتامین، انواع افشرده، داروهای هومئوپاتیک و مواردی از این قبیل باشد که در مقادیر کم و به کمک چند سرنگ نازک و کوچک به درون پوست تزریق می‌‌شوند. در طول درمان با مزوتراپی یک نوع میکروتروما در لایه فوقانی پوست به وجود می‌‌آید که این امر باعث افزایش خونرسانی به این ناحیه، فعال سازی فرایند سوخت و ساز و تسریع مکانیسم احیای سلول خواهد شد. داروی مورد نظر به عمق یک و نیم تا ۶ میلی متری پوست تزریق می‌شود که این مسئله باعث شده درمان با مزوتراپی به یک روش غیر تهاجمی و تقریباً بدون درد تبدیل شود. البته برای نقاط بسیار حساس از بیحسی موضعی یا عمومی استفاده می‌شود.

مراقبت‌های بعد از درمان با مزوتراپی

برخی از نکات ساده اما بسیار مهم در مزوتراپی به شرح زیر می‌باشند که رعایت کردن آنها می‌تواند به شما برای کسب نتایج عالی کمک کند:

  1. تا یک روز پس از درمان از استفاده از لوازم آرایشی خودداری کنید.
  2. از ماساژ دادن یا خاراندن موضعی که تحت درمان قرار گرفته است خودداری کنید.
  3. از قرار دادن موضع تحت درمان در مقابل نور آفتاب خودداری کنید.
  4. برای محافظت از پوست خود در برابر آسیب دیدگی ناشی از نور آفتاب از کرم ضد آفتاب قوی استفاده کنید.
  5. از فشار دادن موضع تحت درمان خودداری کنید.
  6. تا یک روز پس از درمان از دوش آب داغ استفاده نکنید.

افراد مناسب جهت انجام مزوتراپی زیر چشم

همه افراد می توانند مزوتراپی انچام دهند، به جز افرادی که بیماری هایی همچون دیابت، اختلال لخته شدن خون، عفونت های پوستی، بیماری خود ایمنی دارند و یا اینکه باردار هستند.

عوارض مزوتراپی زیر چشم

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فواید تزریق فیلر برای کانتورینگ صورتفواید تزریق فیلر برای کانتورینگ صورت

عبارت کانتورینگ صورت به معنای ایجاد سایه روشن های متناسب در چهره است که با چندین روش انجام می پذیرد که یکی از این روش ها مراجعه به پزشک زیبایی و پوست، جهت ایجاد برجستگی ها و متناسب سازی عرض و ارتفاع چهره از طریق تزریق ژل های هیالورنیک اسید توسط پزشک مجرب می باشد. ... ادامه مطلب

روشهای تزریق فیلر گونهروشهای تزریق فیلر گونه

گونه بخش میانه صورت است که معمولاً با بالا رفتن سن می افتد و حالت برجسته بودن خود را از دست می دهد. یکی از روش‌های حل این مشکل تزریق فیلر به گونه است. تزریق فیلر گونه نیز یکی از کاربردهای آن است که به حجم و فرم دهی گونه و پر کردن آن کمک می کند. ... ادامه مطلب

میکرودرم ابریژن، روشی مؤثر در شادابی و جوانسازی پوستمیکرودرم ابریژن، روشی مؤثر در شادابی و جوانسازی پوست

هدف میکرودرم ابریژن برداشت لایه‌ی شاخی پوست است. لایه‌ی شاخی پوست شامل سلول‌های مرده و آسیب دیده‌ای است که با حذف آنها می‌توان شفافیت و شادابی پوست را ... ادامه مطلب

لیزر تراپی موی سر برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موهالیزر تراپی موی سر برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موها

یکی از راه های مؤثر ریزش و تقویت مو، لیزرتراپی مو می باشد که نوعی لیزر با انرژی نوری تولید شده می باشد. ... ادامه مطلب