کاشت گونه با تزریق چربی به گونه | دکتر هما فاتحی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی در اصفهان / تزریق چربی گونه چه روشی است و چگونه انجام میشود؟

تزریق چربی گونه چه روشی است و چگونه انجام میشود؟

داشتن گونه‌های برجسته، زیبا و متقارن به شما کمک می‌کند تا جذابیت جوانی‌ را داشته باشید.گاهی به دلیل لاغری و افزایش سن، چربی‌های روی استخوان گونه و عضلات صورت ضعیف می‌شوند و همین موضوع، موجب کاهش برجستگی گونه می‌شود. برای اصلاح اثرات پیری و افزایش زیبایی چهره، تزریق چربی به گونه‌ها انجام می‌شود. تزریق چربی به گونه نه تنها سبب فرم دهی و برجسته شدن گونه‌ها می‌شود، بلکه با توجه به کشش ایجاد شده در پوست نواحی اطراف، چین و چروک‌ها برطرف و پوست صاف می‌شود. این روش که به منظور جوانسازی و افزایش زیبایی استفاده می‌شوند، با پوست و بدن انسان سازگاری بالایی دارند و به همین دلیل معمولاً تزریق چربی بدون عارضه است.

تزریق چربی و ژل گونه از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست هستند که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روشها و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزیت‌های تزریق چربی

بدون شک آنچه باعث شده تزریق چربی به یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها در بین سایر روش‌های موجود جوانسازی و زیبایی تبدیل شود، نکات مثبت قابل توجه آن است. از جمله مهم‌ترین نکات مثبت این روش عبارتند از:

  1. در این روش از چربی‌های بدن خود فرد استفاده می‌شود، در نتیجه احتمال ابتلا به عفونت در این فرآیند بسیار پایین خواهد بود. علاوه بر این، احتمال پس زدن چربی‌های انتقال یافته از سوی سلول‌های بدن خود فرد نیز در این فرآیند وجود ندارد. این موضوع به معنای سازگاری بیشتر چربی تزریق شده به بدن در مقایسه با سایر مواد تزریق شده به بدن است.
  2. زمان انجام این تزریق، کوتاه است و اساساً این کار، وقت زیادی از فرد نمی‌گیرد. همه این فرآیند می‌تواند با تنها یک جلسه حضور در کلینیک انجام شود. زمان کوتاه انجام تزریق، یکی از مزیت‌های تزریق چربی به شمار می‌رود.
  3. دوران بهبودی پس از تزریق چربی، به سرعت طی می‌شود. این یکی دیگر از مزیت‌های مهم این فرآیند به شمار می‌رود؛ چراکه بسیاری از فعالیت‌های مربوط به زیبایی، زمان زیادی از فرد می‌گیرند؛ اما پس از تزریق چربی صورت، فرد به سرعت می‌تواند به فعالیت‌های معمول زندگی خود برگردد.
  4. تزریق چربی با جوانسازی پوست و چهره، شرایط مطلوبی برای ظاهر فرد به وجود می‌آورد و اعتماد به نفس خوبی می‌دهد.
  5. نتایج تزریق چربی «طبیعی» است و ماندگاری قابل توجهی دارد. در این روش، خبری از باقی مانده اسکارهای بزرگ روی صورت و بدن شما نیست و در نتیجه، افراد در برخورد عمل متوجه نمی‌شوند که شما تزریق چربی انجام داده‌اید.
تزریق چربی گونه

مراحل تزریق چربی گونه

چربی از یکی از مناطق پرحجم بدن برداشته و پس از ضدعفونی و خالص شدن با سرنگ‌های مخصوصی در ناحیه گیرنده تزریق می‌شود. ممکن است این فرایند چند بار تکرار شود تا به نتیجه مطلوب برسید؛ اما به‌طور کلی عمل تزریق چربی، یک فرآیند سه مرحله‌ای است:

  1. برداشت : بعد از انتخاب محل برداشت توسط شما و پزشک متخصص، ببحسی موضعی به آن محل تزریق می‌شود و جراح با یک برش و استفاده از سرنگ مخصوصی عمل استخراج چربی یا لیپوساکشن را انجام می‌دهد.
  2. تصفیه و انتقال : زمانی که چربی مورد نیاز از محل مورد نظر استخراج شد، جراح شروع به پردازش چربی و تبدیل آنها به ذرات کوچک‌تر در سرنگ‌های کوچک تزریق می‌کند. حتی در بعضی موارد نیاز است که جراح با فرآیند فیلتراسیون به جداسازی ناخالصی‌ها بپردازد.
  3. تزریق : در این مرحله، جراح به آماده‌سازی ناحیه گیرنده می‌پردازد و سپس با سوزنی مخصوص شروع به تزریق بافت چربی در لایه‌های منطقه گیرنده می‌کند. با هر بار خارج شدن سوزن یک دسته از بافت‌های چربی در لایه‌های پوستی رسوب می‌کنند. این فرآیند تا زمان رسیدن به حجم مورد نظر ادامه پیدا می‌کند.

اقدامات قبل از تزریق چربی در گونه

به منظور نتیجه‌گیری بهتر، تسریع در روند بهبودی و ترمیم و داشتن یک تزریق ایمن، بیمار می‌بایست اقداماتی را قبل و بعد از آن انجام داده و رعایت نماید.

کاندید مناسب و نامناسب تزریق چربی گونه

تزریق چربی به گونه برای افراد زیر انجام می‌شود:

این افراد در صورتی که از سلامت عمومی برخوردار باشند و مصرف کننده سیگار و دخانیات نیز نباشند، بهترین کاندیدای تزریق چربی به گونه هستند. همچنین تزریق چربی به گونه با وجود مزایای بسیار زیاد این روش درمانی، استفاده از آن برای افراد زیر مجاز نیست:

ماندگاری تزریق چربی

همان طور که میدانید افرادی که قصد لاغری دارند، دغدغه سوزاندن چربی‌ها را دارند. اینکه چربی‌ها چه موقع از بین بروند به شما و فعالیت شما بستگی دارد. همچنین چربی‌ها جذب بدن می‌شوند که این هم یک عامل اساسی برای ماندگاری چربی است؛ اما در کل، ماندگاری تزریق چربی، زیاد است و معمولاً چندین سال طول می‌کشد که اثر آن به طور کامل از بین برود.

عوارض تزریق چربی گونه

کاشت گونه با تزریق چربی معمولاً بدون عوارض می‌باشد و نیاز به استراحت ندارد. در ادامه عوارض کمی که بعد از تزریق احساس می‌شود را بیان می‌کنیم:

  1. باعث ایجاد تورم، کبودی و خونریزی می‌شود.
  2. ممکن است در هنگام تزریق کمی درد برای شخص احساس شود.
  3. گاهی ممکن است بیمار دچار عفونت شود. اگر تحت نظر متخصص پوست صورت بگیرد، احتمال ابتلا به آن به شدت کاهش می‌یابد.
  4. ممکن است جا به جا شود که در این حالت نیاز به عمل‌های بیشتری می‌باشد.

مزوتراپی و پی آر پی مو در پوست سر برای رشد و تغذیه مو انجام می‌شوند. لازم به ذکر است؛ این روشها با نتایج بسیار درخشان توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشند.لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربردهای آر اف فرکشنال ترمیا در جوانسازی پوستکاربردهای آر اف فرکشنال ترمیا در جوانسازی پوست

دستگاه ترمیا نیز نوعی روش جوانسازی بافت پوست بوده و جدیدترین دستگاه آر اف فرکشنال می‌ باشد. ... ادامه مطلب

آیا پس از تزریق چربی می توان ورزش کرد؟آیا پس از تزریق چربی می توان ورزش کرد؟

پس از تزریق چربی از انجام ورزش سنگین به مدت چند هفته باید خودداری شود. در صورتی که عادت به ورزش کردن منظم دارید، بعد از چند روز می توانید ورزش های سبک تری ( به شرط آن که موجب افزایش تورم و تعریق صورت نشود) انجام دهید. ورزش های کششی سبک مانند شنا و پیاده روی آرام مانعی ندارد. ... ادامه مطلب

کاربرد لیزر اربیوم در کلینیک های پوستکاربرد لیزر اربیوم در کلینیک های پوست

لیزر اربیوم نیز مانند سایر روش های لیزر پوست و مو، یک ابزار قدرتمند و موثر در زمینه ترمیم و جوانسازی پوست است. اساس کار لیزر اربیوم تبدیل انرژی لیزر به انرژی حرارتی در نقاط کنترل شده است. ... ادامه مطلب

علل اصلی ایجاد موخورهعلل اصلی ایجاد موخوره

در بیماری مو خوره، قسمت انتهایی ساقه مو شکافته شده و به دو قسمت یا بیشتر تقسیم می شود، سپس شکافتگی به طرف ریشه پیشرفت می کند و باعث شکستن و خرد شدن ساقه مو می شود ... ادامه مطلب