پیوند ابرو در افرادی که ابروهای کم پشت دارند
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو / درمان دائمی کم پشتی ابرو با پیوند ابرو

درمان دائمی کم پشتی ابرو با پیوند ابرو

با توجه به زندگی ماشینی و سریع امروز و تمایل افراد به خوردن غذاهای ناسالم و نیز زندگی‌های پرمشغله و پر از استرس، امروزه ریزش ابروها به یکی از مشکلات رایج تبدیل شده و بسیاری به دنبال راه‌حلی برای آن می‌گردند. از طرف دیگر برخی بیماری‌ها نظیر بیماری‌های خود ایمنی یا سرطان نیز می‌تواند از دلایل ریزش مو و ابرو باشد. بدون شک ابرو یکی از مهم‌ترین المان‌ها در زیبایی صورت است. به همین دلیل هم روش‌های مختلفی برای جلوگیری از ریزش ابروها و جبران ابروهای ازدست‌رفته ایجاد شده است. پیوند ابرو یکی از پرطرفدارترین و مؤثرترین این روش‌ها است که به افراد کمک می‌کند که ابروهایی کاملاً طبیعی و خوش‌فرم داشته باشند.

در فرایند پیوند ابرو، موها از نواحی اطراف سر یا کناره‌های گوش برداشته شده و در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند، به همین دلیل نتیجه‌ای کاملاً طبیعی خواهند داشت. روش‌های مختلف کاشت ابرو تقریباً با روش‌های کاشت مو یکسان است و می‌توان آن را نوعی کاشت مو در ناحیه ابروها دانست. در این فرایند علاوه بر موها، ارگان‌های کوچک تولیدکننده مواد موردنیاز برای رشد تار موها نیز منتقل می‌شوند. همین موضوع است که باعث می‌شود نتایج پیوند ابرو برای همیشه باقی بمانند و ابروهایی طبیعی به شما هدیه دهند. موهای کاشته شده کاملاً شبیه به موهای طبیعی هستند و رشد می‌کنند؛ بنابراین شما نیاز به اصلاح و کوتاهی ابروها بعد از کاشت خواهید داشت.

نقش ابروها در زیبایی و جوانی چهره بر هیچکس پوشیده نیست. همچنین جذابیت چشمها نیز متاثر از ابروها می‌باشد. متاسفانه گاهی ابروها حجم و فرم ایده آل خود را ندارند و افراد به دلایل مختلف، با ریزش ابرو دچار عدم زیبایی لازم در ابروهای خود می‌شوند. در این خصوص کاشت ابرو به عنوان بهترین راه حل احیای زیبایی ابروها مطرح است که این روش در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی با نتایجی درخشان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روش های انجام پیوند ابرو

برای پیوند ابرو نیاز است که فولیکول‌های مو از قسمت‌های پر پشت بدن گرفته شده و به محل گیرنده در ابرو منتقل شود. در واقع به این روش میکرو پیوند می‌گویند. پیوند ابرو از طریق انتقال فولیکول‌های مو به ابرو از طریق سه روش عمده انجام می‌شود:

1- کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش FUT روشی است که در آن فولیکول‌های مو به همراه بخشی از بافت پوست جدا شده و به محل گیرنده منتقل می‌شود. این روش به صورت جراحی و به کمک تیغ جراحی انجام می‌شود. پیوند ابرو به این روش به این صورت است که ابتدا به کمک تیغ جراحی یک بافت نواری شکل از روی پوست ابرو که محل پیوند ابرو است برداشته شده و کنار گذاشته می‌شود. در ادامه بافتی از پوست از محلی که دارای موهای پر پشت است، جهت پیوند ابرو طبیعی، برداشته می‌شود. این بافت نیز به صورت نواری و به کمک تیغ جراحی برداشته می‌شود. دلیل اینکه این بافت را جهت پیوند ابرو، از مناطق پرپشت برمی‌دارند این است که این مناطق به قدر کافی حاوی فولیکول‌هایی که باعث رشد مو می‌شوند هستند. در نهایت بافت اهدا کننده حاوی فولیکول‌ها را روی محل گیرنده در ابرو منتقل کرده و پیوند می‌زنند. پس از اینکه پیوند گرافت، فولیکول‌های مو در محل پیوند شروع به رشد کرده و تقریباً بعد از حدود 6 ماه علائم ظهور ابروهای جدید طی روند پیوند ابرو را مشاهده خواهید کرد.

پیوند ابرو

2- کاشت ابرو به روش FUE

کاشت ابرو به روش FUE روش جدیدتری است که ایرادهای روش قبلی کاشت ابرو طبیعی را بهبود می‌دهد. کاشت ابرو به روش FUE بدون خونریزی و حتی بدون جراحی انجام می‌شود، بنابراین این روش کاشت ابرو روش مناسب‌تری جهت کاشت ابرو است. در کاشت ابرو طبیعی به روش FUE دیگر نیاز نیست که بافت پوست سر جدا شود. در این روش از پیوند ابرو از هیچ عمل جراحی استفاده نمی‌شود. بلکه در این روش تنها خود فولیکول‌های مو از محل اهدا کننده گرفته شده و به محل گیرنده انتقال می‌یابد. در این روش از کاشت ابرو طبیعی، ناحیه‌ای پر پشت روی بدن را انتخاب می‌کنند و به کمک یک پنس یا گیره مخصوص، فولیکول‌ها را از این محل برمی‌دارند. در واقع پزشک متخصص، تنها یک برش بسیار ریز روی بافت اهدا کننده ایجاد کرده و فولیکول‌ها را به کمک یک گیره کوچک برمی‌دارد. در ادامه پزشک متخصص باید فولیکول‌ها را به محل گیرنده در ابرو منتقل کند. در این روش از پیوند ابرو، یک برش بسیار ریز روی بافت ابرو ایجاد شده و سپس فولیکول‌ها یکی یکی در این محل‌ها قرار گرفته و کاشت ابرو انجام می‌شود.

3-کاشت ابرو به روش SUT

این شیوه بهترین روش برای پیوند طبیعی ابرو است؛ چراکه در آن از تجهیزات تمام اتوماتیک برای برداشت گرافت های مو استفاده می‌شود. در نتیجه، ریسک آسیب دیدن فولیکول‌های مو چه هنگام برداشت و چه هنگام کاشت بسیار کم است. به علاوه سرعت انجام این جراحی بسیار بالا است. پس می‌توان گرافت های بیشتر، با تراکم بیشتر برداشت و کاشت را انجام داد. در این روش از دستگاهی که اکثر کار آن به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد استفاده می‌شود و می‌توان بدون اغراق گفت می‌شود تا 14 هزار موی واقعی را پیوند نمود.
پیوند ابرو روش SUT به کمک دستگاهی که بر روی آن پانچ‌هایی با قطر کم قرار گرفته است، صورت ‌می‌گیرد. برش‌های خفیف در ناحیه پوست و به صورت دایره‌ای در اطراف واحدهای فولیکولی ایجاد شده و بعد از ایجاد برش، با یک فشار منفی فولیکول از مکان خود بیرون آورده می‌شود.

مراقبت‌های بعد از پیوند ابرو

عوارض جانبی پیوند ابرو

یک خطر احتمالی پیوند ابرو، رد پیوند فولیکول‌ها توسط بدن است. در این موارد، فرد باید این فرایند را دوباره در آینده انجام دهد. همچنین خطراتی نیز با خود فرایند جراحی همراه هستند:

تزریق چربی یکی از روشهایی است که با بکارگیری سلول های بدن خود فرد، بدون ریسک ایجاد آلرژی، هم با افزایش حجم همراه است و هم پوست را جوانسازی می‌کند. این روش در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی، با نتایجی ایده آل قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب ایشان، با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزایای لیزر موهای زائد چانه و پشت لب چیست؟مزایای لیزر موهای زائد چانه و پشت لب چیست؟

لیزر موهای زائد، روشی برای کاهش و رفع موهای زائد بدن است که پس از پایان دوره آن پوستی صاف و بی مو خواهید داشت. ... ادامه مطلب

آفتاب سوختگی و درمان آنآفتاب سوختگی و درمان آن

کرمهای ضدآفتاب بسیار مؤثری برای محافظت در برابر پرتوهای فرابنفشUVA و فرابنفش(به ترتیب پرتو فرابنفش دارای طول موج بلند و کوتاه)، که اجزای نور خورشید هستند، مسئول سوختن و تغییرات سرطانی در پوست هستند. ... ادامه مطلب

داشتن پوست زیباداشتن پوست زیبا

تحقیقات نشان داده که پوست بهترین ترمیم خود را در اطراف ساعت 10 شب انجام می دهد. پس اجازه دهید پوست شما قبل از اینکه شروع به خمیازه کشیدن کنید، نفس بکشد . . . ... ادامه مطلب

بهترین سن تزریق بوتاکس چند سالگی است؟بهترین سن تزریق بوتاکس چند سالگی است؟

تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدارترین روش‌ های برطرف کردن چین و چروک‌ و جلوگیری از ایجاد آنها است. این روش زیبایی بدون نیاز به جراحی و توسط پزشک انجام می‌ شود. ... ادامه مطلب