کاربرد امواج رادیوفرکوئنسی در جوانسازی پوست | آر اف فرکشنال در اصفهان

آراف فرکشنال چیست؟

دستگاه فرکشنال RF (آر اف فرکشنال)، دارای سوزنهای بسیار ظریفی می باشد که جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت با طلا پوشیده شده اند وقطر آنها 200میکرون می باشد .این سوزنها که عمق نفوذ آنها از 5%تا 5/3میلی متر در پوست قابل کنترل است.

به تعداد 49 عدد هستند وروی یک کیت 5/1*5/1سانتی متری قرار گرفته اند . طول این سوزنها داراری عایق است وفقط نوک آنها آزاد است بنابراین زمانی که انرژی آراف آزاد می شود ، تخریب حرارتی در عمق بافت صورت میگیرد .

بکارگیری امواج رادیوفرکوئنسی (آر اف فرکشنال) از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست است که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

آر اف فرکشنال چگونه کار می‌کند؟

اساس عملکرد روش آر اف فرکشنال تاثیر بر لایه‌های سطحی یا عمقی پوست است. پوست از چند لایه تشکیل شده که سطحی‌ترین آن روپوست یا اپی درم نام دارد. در زیر اپی‌درم، لایه‌ی درم قرار گرفته که در فرآیند پیری تحلیل می‌رود و باعث پیر پوستی می‌شود. آر اف دو کار برای پوست شما می‌کند:

۱. تحریک کلاژن سازی

انرژی ناشی از امواج رادیوفرکانسی (RF) در لایه‌ی درم باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود. یک پروتئین مهم ساختاری در بافت پوستی که عامل شادابی، قوام سفت و زیبایی پوست شما است. انرژی امواج رادیویی در لایه درم به گرما تبدیل می‌شود و افزایش دما یکی از عوامل تحریکی کلاژن‌سازی است.

۲. فعال‌کردن فیبروپلازی

فیبروپلازی فرآیندی است که در آن بدن، بافت‌های فیبروزی را می‌سازد. بافت‌های فیبروزی باعث تحریک ساخت کلاژن شده و کاری می‌کنند که این رشته‌های پروتئینی کوتاه‌تر و مستحکم‌تر شوند.بافت فیبروز وقتی ایجاد می‌شود که به هر بافت طبیعی بدن آسیبی رسیده باشد. درست مثل بافت ضخیم و زبری که روی زخم‌های سطحی پوست را می‌پوشاند. در آر اف فرکشنال به مناطقی از پوست آسیب‌های انتخابی وارد می‌کنیم تا بافت فیبروزی تشکیل شود. به این ترتیب لایه‌ی درم ضخیم شده و کلاژن‌سازی افزایش می یابد.

آراف فرکشنال

کاربردهای آر اف فرکشنال

روش آر اف فرکشنال کاربردهای درمانی و زیبایی بسیاری دارد. تاثیرات این روش درمانی را می‌توان در سه مورد خلاصه کرد:

با توجه به اثرات درمانی آر اف فرکشنال ، این روش برای رفع و درمان موارد زیر موثر خواهد بود:

راهنمای متقاضیان جوانسازی با RF

پیش از درمان

جلسه‌ی درمانی

بعد از درمان

مزایای آر اف فرکشنال

معایب جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال چیست؟

امروزه تزریق بوتاکس به یکی از امور رایج در کلینیک های پوست و زیبایی بدل شده است. این خدمت مقرون به صرفه، با کمترین عوارض می‌تواند بسیاری از آثار و علائم افزایش سن را بطور موقت رفع کند. شما می‌توانید برای تزریق بوتاکس به مراکز پزشکی پوست و مو مراجعه نمایید و از انجام این عمل در اماکن نامعتبر و غیر مجاز اکیداً بپرهیزید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رفع گودی شقیقه و لیفت ابرو با تزریق فیلررفع گودی شقیقه و لیفت ابرو با تزریق فیلر

افرادی که به علت بیماری دچار فرور فتگی ناحیه گیجگاهی، شده‌ اند نیز می‌ توانند با استفاده از متدهای درمانی مانند تزریق فیلر، گودی شقیقه را رفع و ابرو های خود را لیفت نمایند. ... ادامه مطلب

پانچ پوست در چه مواردی انجام میشود؟پانچ پوست در چه مواردی انجام میشود؟

پانچ پوستی یک روش جراحی برای از بین بردن اسکار آکنه و انواع دیگر زخم های صورت است. در طی عمل، پزشک از یک ابزار کوچک و برش کوکی مانند برای سوراخ کردن لایه بالایی پوست استفاده می‌کند تا بتواند اسکار، کیست یا منافذ بدن را از بین ببرد. ... ادامه مطلب

بیماری سالک چیست؟بیماری سالک چیست؟

سالک یا لیشمانیاز یک بیماری انگلی است که بر اثر انگل لیشمانیا ایجاد می‌ شود. این انگل معمولاً در پشه‌ های خاکی آلوده زنده می‌ کند و بیماری سالک از طریق نیش پشه خاکی آلوده به انگل به انسان منتقل خواهد شد. پشه‌‌ ی حامل انگل معمولاً در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری زندگی می‌ کند. ... ادامه مطلب