جوانسازی پوست با تزریق جالپرو و پروفایلو در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / مقایسه جالپرو و پروفایلو در جوانسازی پوست

مقایسه جالپرو و پروفایلو در جوانسازی پوست

حفظ جوانی و شادابی پوست یکی از دغدغه‌هایی است که با افزایش سن برای افراد ایجاد می‌شود. از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و به دنبال آن ایجاد چین و چروک‌ها بر روی صورت، باعث پیری پوست می‌شوند. در حال حاضر روش‌های متعددی برای جوان‌سازی پوست ایجاد شده‌اند که از جمله این روش‌ها دو روش جدید و مؤثر جالپرو و تزریق ژل پروفایلو است. هر دوی این روش‌ها از شیوه‌های بدون جراحی زیبایی و جوان‌سازی پوست هستند.

از جمله محصولات مورد استفاده در عرصه زیبایی، مزوژل‌های پروفایلو و جالپرو هستند که تأثیرات آن‌ها در رفع نقص‌های ظاهری و جوانسازی افراد، غیر قابل وصف است. لازم ذکر است که مزوژل‌های Jalupro و Profhilo، هر دو از برترین محصولاتی هستند که برای جوانسازی مورد استفاده قرار گرفته و می‌توانند بسیار مؤثر واقع شوند.

از مزوژل‌های Jalupro و Profhilo، به ترتیب برای رفع و درمان مشکلاتی همچون کمبود الاستین و کلاژن مورد نیاز پوست و درمان خشکی بیش از حد بافت‌های پوستی از طریق آبرسانی به شکل عمقی به این بافت‌ها استفاده می‌شود. در صورتی که پوست بدن شما به دلایل کاهش یا افزایش وزن مداوم و یا از بابت افزایش سن سست شده و حالت شل پیدا کرده است، می‌توانید از مزوژل جالپرو برای رفع این مشکل بهره‌مند شوید. در ادامه پس از معرفی هریک از این روش‌ها و فواید مربوطه به تفاوت آنها می‌پردازیم.

تزریق پروفایلو و جالپرو از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست است که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

معرفی جالپرو

جالپرو حاوی دو محلول هیالورونیک و آمینو اسیدها است که جهت تحریک کلاژن سازی و احیای پوست تزریق می‌شود. آمینواسیدهای موجود در جالپرو باعث تحریک فیبروبلاست ها جهت تولید کلاژن بیشتر در پوست می‌شود. دو نوع جالپرو به نام کلاسیک و HMW وجود دارد. نوع کلاسیک برای افراد جوان‌تر جهت پیشگیری از علائم پیری و نوع HMW که حاوی هیالورونیک اسید بیشتری است، برای افراد با مشکلات عمیق‌تر تزریق می‌شود.

معرفی پروفایلو

این ژل در ابتدا به عنوان یک آبرسان قوی برای پوست در نظر گرفته می‌شود. به دلیل وجود ماده هیالورونیک اسید در این نوع از ژل‌ها، رطوبت مورد نیاز جهت نرمی و لطافت پوست تأمین می‌شود. این ماده به طور طبیعی در بدن همه موجودات وجود دارد و وظیفه آن کمک به حفظ رطوبت مورد نیاز پوست است.

سازوکار این ژل‌ها در پوست به‌گونه‌ای است که جذب آن می‌شوند و از این طریق کلاژن موردنیاز برای جوانسازی و طراوت پوست را تأمین می‌کنند. با این حال این ژل در مقایسه با سایر ژل‌ها و فیلر ها قدرت حجم دهندگی بالایی ندارد و به صورت کلی نواقص پوست را برطرف می‌کند. به همین دلیل افرادی که قصد حجیم کردن ناحیه مشخصی از صورت خود مانند گونه‌ها را دارند، بهتر است از فیلر ها برای این منظور استفاده کنند.

معایب جالپرو

فواید تزریق جالپرو و پروفایلو

شما می‌توانید برای رفع مشکلات پوستی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، نسبت به تزریق اقدام کنید.

1. آبرسانی قوی برای پوست

2. حفظ جوانی و طراوت پوست

3. از بین بردن سلول‌های مرده پوست و تحریک پوست برای تشکیل سلول‌های جدید

4. از بین برنده ترک‌های پوستی یا استرچ مارک

5. رفع سلولیت های پوستی

6. از بین برنده تیرگی و کبودی‌ها به خصوص در نواحی حساس مانند دور چشم

7. رفع چین و چروک و خطوط پوستی

8. رفع خطوط اخم، خط لبخند و…

9. رفع چربی‌های اضافی زیر گردن (لیفت گردن) و غبغب

10. کمک به مشکلات ریزش مو

11. تأمین‌کننده اکسیژن مورد نیاز پوست

12. سفت کردن و لیفت پوست صورت و رفع شل شدگی پوست

13. درمان جای جوش و ترمیم‌کننده جای اسکار

14. رفع انواع لک‌های پوستی

مقایسه جالپرو و پروفایلو در جوانسازی پوست

تفاوت در نواحی بدن

جالپرو در صورت، گردن، بالای سینه (دکلته)، زیربغل، دست، ران داخلی، شکم و نواحی زانو استفاده می‌شود.

پروفایلو در نواحی صورت، گردن، بالای سینه (دکلته)، بازو و دست انجام می‌شود.

تفاوت در ترکیبات

ترکیبات اصلی جالپرو اسید هیالورونیک به همراه اسیدآمینه می‌باشد.

پروفایلو از اسید هیالورونیک تشکیل شده است.

تفاوت در عملکرد

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هرآنچه در مورد بیماری زونا باید بدانیدهرآنچه در مورد بیماری زونا باید بدانید

زونا بیماری است که در اثر ویروس به وجود می آید و علائم ظاهری همانند آبله مرغان دارد و خارش های شدیدی ایجاد می کند. تاول های این بیماری در همه جای بدن می تواند ظاهر شود اما بیشتر در تنه و دستان و پاها وجود دارند. زونا یک بیماری تهدید کننده زندگی نیست اما ممکن است بسیار دردناک باشد. ... ادامه مطلب

لیفت پیشانی چیست؟لیفت پیشانی چیست؟

با افزایش سن ، قابلیت ارتجاعی پوست و استحکام آن کاهش می یابد و پوست رفته رفته دچار چین و چروک، لک و افتادگی می‌ شود. یکی از روشهای مقرون به صرفه، موثر و بدون جراحی جوانسازی پوست، لیفت با نخ است که برای لیفت شقیقه و پیشانی و بسیاری نقاط دیگر پوست، قابل انجام می‌ باشد. ... ادامه مطلب

کاربردهای آر اف فرکشنال ترمیا در جوانسازی پوستکاربردهای آر اف فرکشنال ترمیا در جوانسازی پوست

دستگاه ترمیا نیز نوعی روش جوانسازی بافت پوست بوده و جدیدترین دستگاه آر اف فرکشنال می‌ باشد. ... ادامه مطلب

رفع تیرگی دور چشم با کربوکسی تراپیرفع تیرگی دور چشم با کربوکسی تراپی

روش‌ های زیادی برای درمان سیاهی دور چشم وجود دارد که هر کس می‌ تواند بنا به تشخیص پزشک از آنها برای برطرف کردن تیرگی دور چشم استفاده کند. از جمله این روش‌ ها می‌ توان به کربوکسی تراپی اشاره کرد. کربوکسی تراپی سبب می‌ شود گودی و سیاهی دور چشم برطرف شود. ... ادامه مطلب