میکرودرم ابریژن و لایه برداری پوست | پاکسازی پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / میکرودرم ابریژن چیست و چگونه انجام میشود؟

میکرودرم ابریژن چیست و چگونه انجام میشود؟

میکرودرم ابریژن یکی از بی عارضه ترین و مؤثرترین روش‌های لایه‌برداری پوست است که به روش سندبلاست عمل کرده و از طریق پاشیدن تحت Force کریستال‌های آلومینیوم (کروندم) روی پوست و وکیوم هم‌زمان، لایه‌برداری می‌کند. این سیستم با دارا بودن قدرت بالا و کنترل بسیار زیاد از لایه شاخی گرفته تا لایه‌برداری عمیق در حد درم ابریژن را فراهم می‌آورد. کریستال‌های اکسید آلومینیوم بعد از الماس و سلسیس سخت‌ترین کریستال بوده و به صورت کاملاً مکانیکی لایه‌برداری انجام می‌دهد.

در این حالت دستگاه به آرامی پوست شما را سایش داده و لایه‌های خارجی ضخیم‌تر و زائد پوست را حذف می‌کند. این روش با هدف لایه‌برداری ملایم پوست انجام می‌شود و پوست پس از تکمیل دوره درمان صاف‌تر و روشن‌تر شده و همچنین به از بین بردن چین و چروک‌های ریز و سطحی کمک می‌کند. میکرودرم یکی از آسان‌ترین و مؤثرترین درمان‌های ضد پیری است و با توجه به دوره درمان بهبود بسیار سریع این روش یکی از محبوب‌ترین درمان‌های غیرتهاجمی صورت محسوب می‌شود.

میکرودرم ابریژن یکی از راه‌های پاکسازی پوست صورت است و به‌وسیله ابزاری با حداقل قدرت سایش انجام می‌شود. میکرودرم ابریژن در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی با نتایج موثری در ایجاد شفافیت و درخشندگی پوست، و رفع بسیاری از مشکلات پوستی انجام می‌گردد. لطفا جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روشهای انجام میکرودرم ابریژن

برای انجام لایه‌برداری با توجه به نوع مشکل، عمق ابریژن مشخص می‌شود. برای تعیین عمق ابریژن به سه روش می‌توان عمل کرد:

۱. قدرت دستگاه
۲. سرعت کار (هرچه سرعت کندتر، عمق ابریژن بیشتر)
۳. تعداد دفعات عبور از یک منطقه هرچه تعداد دفعات بیشتر، عمق ابریژن بیشتر خواهد بود(

کاربردهای درمانی میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن

مزایای میکرودرم ابریژن

عملکرد میکرودرم ابریژن

سیستم میکرودرم ابریژن کریستال حاوی یک پمپ، یک لوله اتصال، یک قطعه دسته و خلأ است. در حالی که پمپ یک جریان بالای فشار از کریستال های ساکن مانند آلومینیوم اکسید، منیزیم اکسید، کلرید سدیم و بی کربنات سدیم برای سایش پوست ایجاد می‌کند، خلأ کریستال‌ها را از بین برده و سلول‌های پوستی تراشیده می‌شود.
برخلاف سیستم میکرودرم ابریژن کریستال، دستگاه میکرودرم ابریژن الماس ذرات کریستال که ممکن است به داخل بینی یا به چشم وارد شود را تولید نمی‌کند؛ بنابراین میکرودرم ابریژن الماس برای استفاده در مناطق اطراف چشم و لب امن‌تر است.

افراد مناسب جهت میکرودرم ابریژن

این روش برای افرادی با پوست تیره، آکنه خفیف، تغییر رنگ ناشی از آکنه، علائم بیماری pick و اسکارهای بسیار سطحی آکنه تا حدودی مفید است. میکرودرم ابریژن گزینه درمانی مناسب برای بیماران مبتلا به مشکلات سطحی پوست و سبک زندگی شلوغ است که به دنبال حداقل مزایا بدون عوارض جانبی هستند. در افراد دارای اسکار های عمیق آکنه ممکن است یک سری از درمان‌های طولانی‌تر یا درمان‌های انجام شده توسط پزشک جراح، لایه‌برداری شیمیایی یا لیزر بازسازی مجدد پوست را استفاده کنند.

محدوده سنی مناسب برای میکرودرم ابریژن

در حالی که محدودیت‌های سنی و جنسیتی خاصی وجود ندارد، معمولاً افراد بالای ۱۲ سال تا بزرگ‌سالان ۶۵ ساله می‌توانند میکرودرم ابریژن را انجام دهند. در حالی که حداکثر سن وجود ندارد، پوست بالغ در افراد بالای ۷۰ سال ممکن است خطری جدی برای کبودی و سایش داشته باشد. افراد زیر ۱۲ سال ممکن است گاهی نیز تحت درمان متخصص پوست یا جراح پلاستیک قرار بگیرند.

عوارض جانبی میکرودرم ابریژن

عوارض جانبی حداقل است زیرا روشی بسیار امن است. اشکالات احتمالی بسیار محدود است، میکرودرم تنها بر روی اپیدرم تاثیر می گذارد که لایه‌ی پوستی خارجی است. عوارض جانبی موقتی شامل سفتی، قرمزی، کبودی و حساسیت پوستی است.
عوارض جانبی احتمالی این روش عبارت‌اند از:

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
میکرودرم ابریژن چیست و چگونه انجام میشود؟میکرودرم ابریژن چیست و چگونه انجام میشود؟

میکرودرم ابریژن یکی از بی عارضه ترین و مؤثرترین روش‌های لایه‌برداری پوست است که به روش سندبلاست عمل کرده و از طریق پاشیدن تحت Force کریستال‌های آلومینیوم (کروندم) روی پوست و وکیوم هم‌زمان، لایه‌برداری می‌کند ... ادامه مطلب

انواع خال و بهترین روشهای برداشتن خالانواع خال و بهترین روشهای برداشتن خال

خال، رایج ترین ضایعه پوستی است که از سلول های ملانوسیت و به دلیل تجمع رنگدانه تشکیل شده است و می توان از روش های مختلفی برای برداشتن آنها استفاده نمود ... ادامه مطلب

دلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آندلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آن

کهیر یا راش ضایعات قرمز، برجسته و خارش‌ دار پوستی است که گاهی به علت آلرژی ایجاد می‌ شود. آلرژن، محرکی است که باعث واکنش آلرژیک می‌ شود. در این مطلب به دلایل ایجاد کهیر پوستی و روشهای درمان آن میپردازیم. ... ادامه مطلب

کاربرد هایفوتراپی در جوانسازی پوستکاربرد هایفوتراپی در جوانسازی پوست

هایفو به واقع نوین ترین سیستم جوان سازی با روشی مدرن برای افزایش محسوس اثرات درمان های جوانسازی پوست است که بدون نیاز به تزریق، برش و یا لیزر و همچنین بدون هیچ نیازی به دوره نقاهت اعمال اثر می کند. ... ادامه مطلب