مزوتراپی مو چیست و چگونه انجام میشود؟ | پزشک پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / پی آر پی و مزوتراپی / مزوتراپی مو روشی برای بهبود و تقویت موها

مزوتراپی مو روشی برای بهبود و تقویت موها

مزوتراپی مو روشی برای درمان ریزش مو در زنان و مردان است. این روش از طریق تحریک الگوی رشد مو و کاهش ریزش، عمل می‌کند. در این فرایند، پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و دیگر مواد معدنی مورد نیاز برای تقویت رشد مو به حالت متعادل می‌رسد. مزوتراپی مواد مغذی مورد نیاز بدن هر فرد را با سوزن‌های بسیار کوچکی زیر پوست میانی کف سر تزریق می‌کند.

مزوتراپی مو به کمک تزریق ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز مو در پوست سر برای رشد و تغذیه مو انجام می‌شود. ترکیبات دارویی موجود در مزوتراپی باعث تقویت گردش خون در رگ‌های خونی پوست سر و بهبود تغذیه و خون‌رسانی بهتر به فولیکول‌های مو خواهد شد که این روش با نتایج بسیار درخشان توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد.لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

چگونگی انجام مزوتراپی مو

قبل از مزوتراپی مو، با انجام ماساژ ویژه پوست سر با استفاده از ترموتراپی (بخار)، پوست سر نرم شده و برای تزریق آماده می‌شود. در این روش، ترکیب شیمیایی که برای درمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، بر اساس ساختار مو، شکل و شدت ریزش موی مراجعه کننده، به طور خاص، آماده می‌شود. این مخلوط شامل مواد افزایش‌دهنده گردش خون، ویتامین‌ها و عناصر مختلف است. مخلوط آماده‌شده توسط انژکتور کوچک با سوزن مزوتراپی استریل به لایه میانی پوست تزریق می‌شود. در تزریق مو به وسیله دست تنظیم دوز دارو و توزیع آن به طور مساوی به پوست سر، زمان بر و دشوار است.

مزایای مزوتراپی مو

مزوتراپی مو

مراقبت‌های پس از انجام مزوتراپی مو


شرا یط نامناسب افراد جهت مزوتراپی مو

عوارض جانبی مزوتراپی مو

داروهایی که در مزوتراپی مو استفاده می‌شود می‌تواند به اندازه هر داروی دیگر عوارض جانبی داشته باشد و این مورد بستگی به کیفیت مواد استفاده شده در هنگام تزریق دارد.

هزینه مزوتراپی مو

هزینه نهایی برای انجام تزریقات مزوتراپی مو بر اساس تعداد جلسات موردنیاز شما عزیزان تعیین می‌شود و تعداد جلسات انجام مزوتراپی مو هم بر اساس وضعیت و گستردگی ناحیه ریزش موی سر تعیین می‌گردد. در وضعیتی که ریزش در بخش‌های مختلف سر تنها منجر به خالی و کم‌پشت شدن موهای ناحیه‌ی موردنظر شده باشد به طور بدیهی نیاز به تزریقات کم‌تری از مزوتراپی مو وجود دارد؛ نسبت به وضعیتی که در آن ریزش موهای سر منجر به بروز طاسی در ناحیه‌ی گسترده‌ای در سر می‌شود. در نتیجه هر چه وضعیت ریزش و طاسی سر وخیم‌تر باشد، مسلماً هزینه نهایی مزوی مو نیز دست‌خوش تغییرات افزایشی خواهد شد.

شما می‌توانید برای آگاهی از هزینه های انجام مزوتراپی مو توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

اگر مایل به استفاده از انواع روشهای جوانسازی پوست توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان هستید؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آندلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آن

کهیر یا راش ضایعات قرمز، برجسته و خارش‌ دار پوستی است که گاهی به علت آلرژی ایجاد می‌ شود. آلرژن، محرکی است که باعث واکنش آلرژیک می‌ شود. در این مطلب به دلایل ایجاد کهیر پوستی و روشهای درمان آن میپردازیم. ... ادامه مطلب

راهکارهای رفع ورم زیر چشم بعد از تزریق فیلرراهکارهای رفع ورم زیر چشم بعد از تزریق فیلر

با افزایش سن و بر اثر عوامل مختلفی مانند استفاده مداوم از عینک، کمبود برخی از مواد مغذی و یا برخی از ناراحتی های مربوط به کبد و کلیه، ممکن است در ناحی ... ادامه مطلب

کراتوز پیلاریس یا پوست مرغی چیست و چگونه درمان میشود؟کراتوز پیلاریس یا پوست مرغی چیست و چگونه درمان میشود؟

بیماری کراتوز پیلاریس، یک مشکل پوستی خوش‌خیم است و به صورت برجستگی های ریزی بر روی پوست به نظر می رسد.دانه های ریز و کوچک و بدون درد روی پوست و در اطراف فولیکول‌ های مو از علائم این بیماری است. تاکنون هیچ درمانی برای این بیماری یافت نشده، اما روشهایی برای مداوا یا پیشگیری از بدتر شدن آن وجود دارند. ... ادامه مطلب

لیزرتراپی پوست چیست و چه کاربردهایی دارد؟لیزرتراپی پوست چیست و چه کاربردهایی دارد؟

لیزر تراپی یا لیزر درمانی نوعی روش درمانی غیر تهاجمی است که در آن از پرتو های قوی با طول موج های خاص برای کاهش درد ناشی از آسیب دیدگی استفاده می شود. عمق نفوذ لیزرها به طول موج نور بستگی دارد. بعد از لایه‌ برداری، پوست، شروع به ساخت بافت جدید می‌ کند و التیام و ترمیم آن حدود دو هفته طول خواهد کشید. ... ادامه مطلب