عوارض لیفت بینی با نخ | تزریق ژل بینی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / لیفت بینی مناسب چه کسانی است؟

لیفت بینی مناسب چه کسانی است؟

لیفت با نخ روشی است که در آن به آسانی با جا گذاری نخ هایی از جنس نخ های زیستی قابل جذب می توان سبب شکل دهی به نوک و پل دماغ شد. این نخ ها به وسیله سوزن های مخصوص کانولا به زیر پوست منتقل می شوند و با محکم کردن آن ها پزشک می تواند شکل بینی را مطابق میل شما تغییر دهد. لیفت بینی با نخ این روز ها به خصوص در میان آسیایی ها محبوب شده است. علت آن ریکاوری و استراحت کوتاه مدت، هزینه کم تر نسبت به جراحی، آسان و سریع تر بودن این فرآیند و از همه مهمتر عوارض جانبی کمتر این روش نسبت به روش جراحی و حتی نسبت به دیگر روش های غیر جراحی مثل فیلر است.

عوارض لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ

مشکلات استفاده از لیفت بینی با نخ های غیر قابل جذب

لیفت بینی مناسب چه کسانی است؟

افرادی که افتادگی سر بینی، قوز بینی، فرورفتگی پشت بینی یا پره های پهن بینی دارند. همچنین افرادی که قبلا جراحی رینوپلاستی انجام داده اند و بدلایل مختلف از ظاهر بینی خود راضی نیستند نیز میتوانند ازین روش استفاده کنند. این روش بدون بیهوشی و بدون برش میباشد و فقط با بیحسی موضعی و در مدت کمتر از پانزده دقیقه انجام میشود. در این روش نقصهای ظاهری بینی برطرف میشود ولی ساختمان درونی بینی دست نخورده باقی میماند.

نخهای استفاده شده در این روش کاملا سازگار با بدن و قابل جذب میباشند و درصورتیکه کار استریل انجام شود هیچگونه عارضه ای نخواهند داشت. ماندگاری این روش تا دوسال است و بعد از جذب نخها بینی به شکل اولیه ی خود باز میگردد.

تزریق ژل بینی

اصلاح فرم و لیفت بینی بدون جراحی و با تزریق ژل معمولاً توسط بیماران به روشهای دیگری مانند بکارگیری نخ و جراحی رینوپلاستی، ترجیح داده می‌شود زیرا اثرات این روش بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است و بیماران می‌توانند در همان روز به فعالیت‌های عادی خود بازگردند. ممکن است تورم، کبودی و قرمزی خفیف در نقاط تزریق رخ دهد. با این حال، این عوارض جانبی خیلی سریع طی یک یا دو روز از بین می روند.

در این روش دوز مورد نیاز از فیلرهای موجود در بازار که اغلب از جنس هیالورونیک اسید هستند؛ توسط سوزن های بسیار ریز برای لیفت بینی های افتاده تزریق می‌گردد. توجه داشته باشید که در صورت نیاز به تغییرات زیاد و اساسی، ممکن است تزریق ژل بینی روش مناسبی نباشد و تغییرات مطلوب شما را ایجاد نکند. به همین دلیل نیاز است با پزشک مشاوره داشته باشید و از موثر بودن این روش برای بینی خود اطلاع کسب نماید و سپس اقدام به تزریق ژل بینی داشته باشید.

مطب پوست، کاشت مو و لیزر دکتر هما فاتحی، یکی از مراکز مجهز زیبایی در اصفهان می‌باشد. شما در این مرکز می‌توانید از خدماتی مانند لیزر موهای زائد، تزریق ژل و بوتاکس، تزریق چربی، کاشت مو و ... در سطح مطلوبی بهره مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :الهه [ 1402-06-13 ]
سر بینی من به سمت پایین افتادگی داره میخواستم چند بار جراحی کنم باز پشیمان شدم با لیفت نخ فرم بینی ام جالب و زیبا میشه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی گردن با پروفایلوجوانسازی گردن با پروفایلو

ژل پروفایلو معمولاً برای نواحی صورت استفاده می شود؛ اما می توان از آن برای جوانسازی گردن نیز به طور مؤثری استفاده کرد. ترکیب اصلی این ژل، هیالورونیک ا ... ادامه مطلب

رفع گودی بالای چشم با تزریق ژلرفع گودی بالای چشم با تزریق ژل

استفاده از تزریق ژل منجر به بهبود مشکلات مربوط پلک و تصحیح گودی بالای چشم پلک می‌ گردد و برای کاهش حجم بعد از بلفاروپلاستی نیز مفید است ... ادامه مطلب

علل اصلی ایجاد موخورهعلل اصلی ایجاد موخوره

در بیماری مو خوره، قسمت انتهایی ساقه مو شکافته شده و به دو قسمت یا بیشتر تقسیم می شود، سپس شکافتگی به طرف ریشه پیشرفت می کند و باعث شکستن و خرد شدن ساقه مو می شود ... ادامه مطلب

رفع غبغب با مزوتراپی؛ مزایا معایب اثرات و هزینهرفع غبغب با مزوتراپی؛ مزایا معایب اثرات و هزینه

یکی از روش های کم تهاجم و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش مزوتراپی می باشد. ... ادامه مطلب