بهترین کاشت ابرو در اصفهان | بهترین دکتر پوست و مو در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مقالات علمی / بهترین درمان کم پشتی ابرو

بهترین درمان کم پشتی ابرو

کم پشتی ابرو از مشکلات ابرو است که قطعا در خودتان یا یکی از اطرافیان مشاهده کرده اید . کم پشتی ابرو با افزایش سن یا بدلایل ارثی یا بیماری های مختلف و یا به دلیل اصلاح مکرر و باریک کردن ابرو رخ میدهد.

اولین درمانی که به طور معمول برای کم پشتی ابرو انجام میگیرد ، اقدام به پرپشت کردن ظاهر ابرو ها با استفاده از تاتو یا هاشور است. در این روشها رنگ در سطح پوست تزریق میشود . با توجه به موقتی بودن این روش ها نیاز به تکرار آن پس از چند ماه وجود دارد و متاسفانه گاه پس از چند بار تکرار، احتمال پس زدن رنگ و رنگ نگرفتن ابرو وجود دارد . از دیگر عیوب روش رنگ امیزی پوست با تاتو یا هاشور،کم رنگ شدن فوری ان است که باید درفاصله بین دو بار تاتو مرتب از مداد ابرو استفاده شود.

مشکل بسیار بزرگتر این روش ها در حالتی رخ میدهد که طراحی ابرو مناسب سلیقه فردی نبوده و بعد توسط رنگ یا لیزر تمایل به پاک کردن ابرو داشته باشیم. در این حالت مجموعه ای از چندین ابرو با ارتفاع ها و رنگ ها و شکل های متفاوت در محل ابرو مشاهده میشود که بسیار نا زیبا است و بطور مداوم نیاز به رنگ کردن ابرو و پوشاندن ابرو های اضافی با کرم پوشاننده ارایشی وجود دارد.

رفع کم پشتی ابرو

اکنون راه حل چیست ؟

خبر خوب آن است که درمانی دائم برای کم پشتی ابرو وجود دارد و آن کاشت ابرو میباشد.
در کاشت ابرو با برداشت مو از ناحیه پشت سر و کاشتن آن در ناحیه ابرو ها مشکل کم پشتی ابرو به طور دائمی حل میشود. خبر خوب دیگر آن که ابروی کاشته شده متناسب با چهره ما طراحی میشود و قابل رشد و مدل دادن و قابل رنگ کردن است.
لازم به ذکر است که کاشت ابرو حتما باید توسط پزشک مجرب انجام گیرد تا بهترین نتیجه برای ما ایجاد شود. نتیجه ای که سال ها از دیدن ان لذت ببریم.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر همافاتحی در اصفهان، با ارائه کلیه خدمات جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و چربی، کاشت مو و ... پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نکات مهم در تزریق چربی به باسننکات مهم در تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن به‌ منظور افزایش حجم باسن یا اصلاح فرم آن انجام می شود.در این روش از چربی های بدن خود شخص برای فرم دهی به باسن استفاده می شود . ... ادامه مطلب

برای کاهش خطر ابتلا و انتشار زگیل چه باید کرد؟برای کاهش خطر ابتلا و انتشار زگیل چه باید کرد؟

زگیل ها پوست رشد کرده و دانه ای شکلی هستند که دارای ابعاد کوچکی بوده و در بیشتر مواقع دست ها و انگشتان دست را درگیر می کنند. معمولاً سطح زگیل پوستی زبر بوده و دارای طرحی شبیه نقطه های مشکی کوچک است. ... ادامه مطلب

آیا پس از تزریق چربی می توان ورزش کرد؟آیا پس از تزریق چربی می توان ورزش کرد؟

پس از تزریق چربی از انجام ورزش سنگین به مدت چند هفته باید خودداری شود. در صورتی که عادت به ورزش کردن منظم دارید، بعد از چند روز می توانید ورزش های سبک تری ( به شرط آن که موجب افزایش تورم و تعریق صورت نشود) انجام دهید. ورزش های کششی سبک مانند شنا و پیاده روی آرام مانعی ندارد. ... ادامه مطلب

لیزر تراپی موی سر برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موهالیزر تراپی موی سر برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موها

یکی از راه های مؤثر ریزش و تقویت مو، لیزرتراپی مو می باشد که نوعی لیزر با انرژی نوری تولید شده می باشد. ... ادامه مطلب