تزریق ژل در اصفهان | رفع چین و چروک پوست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / جوانسازی پوست با تزریق ژل

جوانسازی پوست با تزریق ژل

ژل نوعی پرکننده است که در فضاهای خالی بافت بمنظور پرکنندگی وکلاژن سازیو جوانسازی تزریق می شود.گاه کلمه فیلر بجای ژل بکار می رود.منظور از فیلر هرنوع پرکننده بافت است که می تواند چربی یا ژل باشد.

هدف از تزریق ژل چیست؟

هدف از تزریق ژل ،جبران حجم از دست رفته بافت وبرگرداندن طراوت وشادابی به پوست می باشد.در یک فرد جوان تمام نقاط چهره حالت محدب دارد .با افزایش سن این حالت تحدب در برخی نقاط از بین رفته وبه حالت تقعر و گود رفتگی تبدیل می شودوچهره حالت خسته پیدا می کند.با تزریق ژل می توان در عرض چند دقیقه این حجم از دست رفته را جبران کرد وحالت جوانی وشادابی را به پوست هدیه کرد.بعلاوه برخی ژلها با دارا بودن ترکیبان کلاژنساز،موجب کلاژنسازی و لیفت پوست می شوند.

تزریق ژل از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست است که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

انواع ژلهای تزریقی

ژلهای تزریقی از چند جنس مختلف می باشند

اسید هیالورونیک این ماده بطور طبیعی وبا غلظت بالا در بدن درنقاط مختلفی ازجمله بافت بین سلولی پوست، مایع بین مفصلی وغضروفها وجود دارد وبا افزایش سن ؛غلظت آن کاهش می یابد.این امر موجب ایجاد چروکهای پوستی وشلی درپوست می شود. تزریق این فیلرها می تواند موجب رفع چروکها ،پرکردن شیارهای پوستی وجوانسازی شود.ماندگاری این فیلرها بین 6 تا 12ماه بسته به محل تزریق می باشد.

کلسیم هیدروکسی آپاتیت این فیلرها مشابه مواد موجود در استخوان است وتا حدود یک ونیم سال ماندگار است.البته هزینه بالاتر از ژلهای هیالورونیک اسید دارند.

پلی لاکتیک اسید یاپلی کربولاکتون این فیلرها موجب کلاژنسازی می شوند.نایج فوری ندارند ودر عرض حدود چند ماه تاثیر خود را نشان می دهند.هزینه وماندگاری بالاتر ازژلهای اسید هیالورونیک دارند.

فیلرهایی که بیشتر در گذشته استفاده می شدند وحاوی ترکیبات سیلیکون بودند.مانگاری بسیار طولانی با عوارضی ازجمله احتمال جابجایی وعفونت داشتند.امروزه مصرف این ژلها منسوخ شده ولی گاه رد پایی ازآنها را در ژلهای ارزان قیمت وبدون مجوز می توان دید.

محل‌های تزریق ژل

تقریبا تمامی نقاط صورت قابل تزریق ژل می باشند که بطور مختصر بررسی می شوند:

تزریق ژل در گونه

تزریق ژل گونه با بیحسی موضعی قابل انجام است وبا تزریق 2 تا 5 سی سی ژل بسته به استخوان بندی صورت مراجعه کننده وحجم مورد نظر می توان گونه مطلوب را ایجاد کرد.

تزریق ژل در خط خنده

خط خنده به خطی گفته می شود که مابین گونه ولب وجود دارد.بت تزریق ژل در این خط می توان آثار افزایش سن را از صورت پاک کرد.

تزریق ژل در خط اندوه

خط اندوه به خطی گفته می شود که مابین چانه ادامه خط خنده در پایین گونه وجود دارد.این خط چهره را اندوهگین نشان می دهد ومعمولا همراه افتادگی پوست در لبه فک پایین می باشد.درمان این خط بطور قابل ملاحظه ای صورت را جوانتر می کند.

تزریق ژل در لب

تزریق در لب علاوه بر آبرسانی ورفع چروکهای لب می تواند اشکالات فرم لب ازجمله کوچکی وعدم تقارن لب را برطرف کند.نکته بسیار مهم وقابل توجه آنست که تزریق یک سی سی ژل به هیچ عنوان لب را از حالت طبیعی خارج می کند وفقط تاثیر فرم دهی وآبرسانی دارد.

زاویه سازی فک با تزریق ژل

ایجاد زاویه فک مشخص می تواند با تفکیک بهتر حاشیه فک تحتانی از گردن ،صورت را زیباتر و خوش فرمتر کند.

تزریق ژل در چانه

بسیاری موارد مراجعین مستقیما جهت تزریق ژل چانه مراجعه نمی کنند.

تزریق ژل در شقیقه

یکی از اولین نشانه های افزایش سن در شقیقه بصورت گودی ظاهرمی شود.

بهترین تزریق ژل در اصفهان

تزریق ژل در اطراف دهان

تزریق ژل دراطراف دهان به منظورجوانسازی و رفع خطوط اطراف دهان

تزریق ژل خط اخم

تزریق ژل در خط اخم به منظور پرکردن گودی ناحیه اخم پس از تزریق بوتاکس انچام می شود.

رینوپلاستی با تزریق ژل در بینی

تزریق ژل دربینی می تواند اشکالات ظاهری از چمله گود رفتگیهای روی بینی را رفع کند وظاهر زیباتری به بینی بدهد.

لیفت ابرو با تزریق ژل

با تزریق ژل درحاشیه ابرو می توان کنار خارجی ابرو را لیفت کرد.

مراقبتهای بعداز تزریق ژل کدامند؟

بعد از تزریق ژل تا 24 ساعت کرم آرایشی نزنید.کمپرس سرد بگذارید.تا چند روز ورزش سنگین نکنید وبه روی صورت نخوابید.در صورتی که سابقه تبخال دارید حتما قرص آسیکلوویر را طبق نظر پزشک مصرف کنید.

عوارض تزریق ژل کدامند؟

عوارض تزریق ژل شامل قرمزی وگاه کبودی در محل تزریق است که کوتاه مدت وگذرا هستند ودر عرض چند روز برطرف می شوند.

ژلهای ارزان قیمت وبدون مجوزچه عوارضی دارند؟

علاوه بر ژلهای مجوزدار، ژلهای فاقد مجوزنیز دربازار موجود هستند که در واقع تمام عوارضی که درباره تزریق ژل شنیده اید وترسی که از ژل دربرخی افراد وجود دارد به علت این ژلها می باشد.

امروزه روشهای موثری برای جوانسازی پوست ابداع گردیده که اغلب آنها با نتایج بسیار موثر در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی قابل انجام هستند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید؛ یا می‌خواهید به جوانسازی پوست خود با روشهای کلینیکال بپردازید با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :آتریسا یراحی [ 1402-06-12 ]
سلام من برای لیفت لب روسی به چند سی سی نیاز دارم نمیخوام زیاد مصنوعی به نظر بیاد ممنون میشم راهنمایی کنید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علائم آلرژی و حساسیت پوستی به بدلیجاتعلائم آلرژی و حساسیت پوستی به بدلیجات

بارزترین مشکل در استفاده از بدلیجات، امکان بروز حساسیت پوستی است که در شماری از افراد مشاهده می شود.از جمله حساسیت پوستی، خارش و قرمزی و یا حساسیت بدون خارش و گاهی زخم های سطحی می باشد. برای درمان حساسیت پوستی به بدلیجات، روش های متعددی وجود دارد که در ادامه به معرفی رایج ترین آنها می پردازیم. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوستجوانسازی پوست

با روش پی آر پی زایش سلولی و بازسازی و جوانسازی سلول‌ها تسریع پیدا می‌کند و در سنین بالاتر، باعث افزایش شادابی و طراوت پوستی می‌شود و یا به طور مثال اگر در کنار فولیکول مو تزریق شوند باعث رویش مجدد طبیعی مو می‌شوند ... ادامه مطلب

روشهای پیشگیری و درمان انواع ضایعات پوستیروشهای پیشگیری و درمان انواع ضایعات پوستی

ظاهر شدن ضایعات پوستی یکی از شکایت های رایج افراد در سنین مختلف است. بروز این ضایعات دلایل مختلفی مانند تأثیر ژنتیک و شرایط اقلیمی دارد. ... ادامه مطلب

بررسی مزایا و معایب هایفو برای لاغریبررسی مزایا و معایب هایفو برای لاغری

در روش هایفوتراپی لاغری از امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا جهت از بین بردن دائمی سلول‌ها چربی استفاده می شود. ... ادامه مطلب