تزریق ژل لب در اصفهان | بهترین تزریق ژل لب در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / رفع نقایص ظاهری لب با تزریق ژل

رفع نقایص ظاهری لب با تزریق ژل

از آنجایی که فرم لبها وتناسب بین لب وسایراجزای صورت درزیبایی چهره نقش اساسی ایفا می کند،توجه به این مساله و رفع اشکالات ظاهری لب بسیار حائز اهمیت است.

یکی از روشهای سریع ومطمئن برای این امر تزریق ژل لب می باشد. ژلهای لب از جنس اسید هیالورونیک بوده و در واقع از جنس مواد خود بدن می باشند.پس از تزریق ژل لب ، این ژلها تا حدود چند ماه بسته به نوع ژل ماندگار بوده وبعد از آن جذب می گردند.البته با توجه به کلاژن سازی ایجاد شده، شرایط لب و حجم آن پس از تزریق ژل حداقل 30درصد بهتر از اول خواهد بود.

بهترین کلینیک تزریق ژل لب اصفهان

اشکالات لب را می توان به چند دسته تقسیم کرد :

تزریق ژل لب

با بررسی فرم صورت مراجعه کننده و فرم لب و تناسب اجزای صورت، موارد لازم درتزریق ژل لب مشخص می شود. پس ازبیحسی موضعی تزریق ژل لب درنواحی مورد نظر انجام می شود.

درموارد کم بودن حجم یا نازکی لب و اشکالاتی مانند گود رفتگی یک ناحیه لب می توان این حالت را با تزریق ژل لب اصلاح کرد. درچین و چروکهای اطراف لب می توان از تزریق ژل لب درکنار تزریق بوتاکس بهره گرفت.در صورتی که یکی از لبها بزرگتر از حد نرمال باشد، در تزریق ژل لب می توان با تغییر دادن فرم کناره های لب حالت آن را بهتر کرد.
در تزریق ژل لب این نکته را در نظر داشته باشید؛ فقط این کار و سایر تزریقات زیبایی صورت را نزد پزشک وبا مارکهای معتبر انجام دهید.همچنین در تزریق ژل لب ،حجم دهی بالا در یک جلسه توصیه نمی شود و در صورت نیاز بهتر است ،تزریق ژل لب در جلسات متوالی با فاصله حداقل دوهفته انجام شود.

دکتر هما فاتحی، پزشک پوست، مو و زیبایی در اصفهان می‌باشند که با سالها تجربه در زمینه های مختلفی مانند کاشت مو، تزریق ژل، چربی و بوتاکس، لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و ... توانسته اند خدمات ارزنده ای به مراجعین خود ارائه نمایند. لطفا جهت هماهنگی با مطب ایشان از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :جهرازی [ 1402-06-12 ]
خانم دکتر بهترین برند ژل برای تزریف ژل لب چه برندی هست ممنون میشم بگید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برداشتن خال، زگیل و ضایعات پوستی با کرایوتراپیبرداشتن خال، زگیل و ضایعات پوستی با کرایوتراپی

کرایوتراپی یک روش ساده و غیرتهاجمی است که در آن از نیتروژن مایع برای فریز کردن و از بین بردن توده‌ ها و دانه‌ هایی که بر روی سطح پوست ظاهر می‌ شوند، استفاده می‌ شود. ... ادامه مطلب

درمان کراتوز پیلاریس یا پوست مرغیدرمان کراتوز پیلاریس یا پوست مرغی

کراتوز پیلاریس یا همان پوست مرغی، یک بیماری پوستی است که سبب بروز نواحی دارای برآمدگی های متعدد و احساس ناهمواری در پوست می شود. این جوش ها یا برآمدگی های کوچک در واقع سلول های پوستی مرده ای هستند که فولیکول های مو را مسدود کرده اند. ... ادامه مطلب

برای جوانسازی فیلر بهتر است یا بوتاکس؟برای جوانسازی فیلر بهتر است یا بوتاکس؟

یکی از پرطرفدارترین روش‌ هایی که این روزها به منظور جوانسازی و بهبود ظاهر پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند، تکنیک‌ های تزریق هستند.در این میان تزریق فیلر و بوتاکس بیشتر از هر چیزی توانسته در بین اغلب افراد محبوبیت زیادی پیدا کنند. ... ادامه مطلب

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

عمر بوتاکس بستگی به عمق و میزان چروک ها، ناحیه ی تزریق و همچنین سن افراد دارد. با بازگشت تدریجی فعالیت عضلات، خطوط چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند و ممکن است نیاز به تزریق مجدد باشد. مؤثرترین راه برای افزایش ماندگاری بوتاکس، تزریق منظم و مکرر بوتاکس است که باعث افزایش ماندگاری آن میشود. ... ادامه مطلب