تزریق ژل لب در اصفهان | بهترین تزریق ژل لب در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / رفع نقایص ظاهری لب با تزریق ژل

رفع نقایص ظاهری لب با تزریق ژل

از آنجایی که فرم لبها وتناسب بین لب وسایراجزای صورت درزیبایی چهره نقش اساسی ایفا می کند،توجه به این مساله و رفع اشکالات ظاهری لب بسیار حائز اهمیت است.

یکی از روشهای سریع ومطمئن برای این امر تزریق ژل لب می باشد. ژلهای لب از جنس اسید هیالورونیک بوده و در واقع از جنس مواد خود بدن می باشند.پس از تزریق ژل لب ، این ژلها تا حدود چند ماه بسته به نوع ژل ماندگار بوده وبعد از آن جذب می گردند.البته با توجه به کلاژن سازی ایجاد شده، شرایط لب و حجم آن پس از تزریق ژل حداقل 30درصد بهتر از اول خواهد بود.

بهترین کلینیک تزریق ژل لب اصفهان

اشکالات لب را می توان به چند دسته تقسیم کرد :

تزریق ژل لب

با بررسی فرم صورت مراجعه کننده و فرم لب و تناسب اجزای صورت، موارد لازم درتزریق ژل لب مشخص می شود. پس ازبیحسی موضعی تزریق ژل لب درنواحی مورد نظر انجام می شود.

درموارد کم بودن حجم یا نازکی لب و اشکالاتی مانند گود رفتگی یک ناحیه لب می توان این حالت را با تزریق ژل لب اصلاح کرد. درچین و چروکهای اطراف لب می توان از تزریق ژل لب درکنار تزریق بوتاکس بهره گرفت.در صورتی که یکی از لبها بزرگتر از حد نرمال باشد، در تزریق ژل لب می توان با تغییر دادن فرم کناره های لب حالت آن را بهتر کرد.
در تزریق ژل لب این نکته را در نظر داشته باشید؛ فقط این کار و سایر تزریقات زیبایی صورت را نزد پزشک وبا مارکهای معتبر انجام دهید.همچنین در تزریق ژل لب ،حجم دهی بالا در یک جلسه توصیه نمی شود و در صورت نیاز بهتر است ،تزریق ژل لب در جلسات متوالی با فاصله حداقل دوهفته انجام شود.

دکتر هما فاتحی، پزشک پوست، مو و زیبایی در اصفهان می‌باشند که با سالها تجربه در زمینه های مختلفی مانند کاشت مو، تزریق ژل، چربی و بوتاکس، لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و ... توانسته اند خدمات ارزنده ای به مراجعین خود ارائه نمایند. لطفا جهت هماهنگی با مطب ایشان از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :جهرازی [ 1402-06-12 ]
خانم دکتر بهترین برند ژل برای تزریف ژل لب چه برندی هست ممنون میشم بگید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا لیفت لب با تزریق ژل امکانپذیر است؟آیا لیفت لب با تزریق ژل امکانپذیر است؟

لب یکی از قسمت‌های صورت است که با افزایش سن، حجم لب کم شده، ارتفاع لب کاهش یافته و برجستگی آن در صورت کاهش می‌یابد. لیفت لب با تزریق ژل می‌تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. ... ادامه مطلب

فرم دهی طبیعی به لبها با تزریق ژل هیالورونیک اسیدفرم دهی طبیعی به لبها با تزریق ژل هیالورونیک اسید

تزریق ژل به لب یک فرآیند تزریقی به پوست است که اغلب توسط پزشکان زیبایی انجام میشود. انواع مختلفی از پرکننده‌ها یا فیلرها موجود هستند که برای تزریق به لب از آنها استفاده می‌شود. یکی از پرمصرف‌ترین نمونه‌های این محصولات موادی هستند که به اسید هیالورونیک معروف می‌باشند ... ادامه مطلب

آیا بین شوره سر و ریزش مو ارتباطی وجود دارد؟آیا بین شوره سر و ریزش مو ارتباطی وجود دارد؟

شوره سر یک اختلال شایع است که باعث پوسته پوسته شدن پوست سر می شود. این پوسته ها اغلب میریزند و شوره های سفید را باقی می گذارند. در بیشتر موارد، شوره سر به طور مستقیم باعث ریزش مو نمی شود. ... ادامه مطلب

بیماری لیکن پلان چیست؟بیماری لیکن پلان چیست؟

لیکن پلان یک بیماری التهابی پوستی است. این بیماری با بثورات خارش دار و غیر عفونی روی بازوها و پاها مشخص می شود. از برجستگی های کوچک و چند طرفه، به رنگ صورتی یا بنفش تشکیل شده است. ... ادامه مطلب