افتادگی پوست صورت | لیفت صورت در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / بهترین درمان افتادگی پوست صورت چیست ؟

بهترین درمان افتادگی پوست صورت چیست ؟

افتادگی صورت و شل شدن پوست عضلات و ساختمان های عمقی صورت به تدریج از 25 سالگی رخ میدهد و خود را با ظاهر شدن خط خنده ،خط کنار چانه و به تدریج آویزان شدن پوست در کناره های فک پایین نشان می دهد. این امر باعث تبدیل چهره از حالت V به U یا تبدیل چهره از حالت مثلثی به بیضی شکل میشود. بهترین درمان برای این حالت محکم کردن ساختمانهای عمقی صورت با استفاده از یک داربست استوار است که اثر بالا لیفت دارد و چه بهتر که هرچه زودتر با آشکار شدن اولین نشانه های افتادگی صورت این اقدام صورت گیرد و هر از گاهی این اسکلت تقویت شود که با استفاده از نخ های لیفت این امرممکن است .

درمان افتادگی پوست

نخ های لیفت نخ های قابل جذب و دارای خارها در جهات مختلف هستند که درون بافت زیر جلدی فرورفته و گیر میکنند و با کشش وارد شده توسط پزشک و قرار گرفتن در مکان مناسب ،بافت را رو به بالا میکشند و ظاهر زیبا و مطلوبی را ایجاد می کنند. البته این تنها اولین نتیجه حاصل از لیفت با نخ میباشد .به تدریج این نخ ها جذب پوست شده و فیبروز ( بافت ترمیمی) حاصله موجب بیشتر شدن تاثیر لیفت نخ میگردد. البته باید به این تاثیرات ،خونرسانی بهتر پوست و روشن ترشدن و سفت تر شدن پوست و رفع چروک های سطحی را نیز اضافه کرد.

لیفت با نخ برای چه کسانی قابل انجام است ؟

تقریبا تمام افراد با ظاهر شدن اثار افتادگی پوست از 25 سال تا پایان عمر میتوانند لیفت با نخ را انجام دهند. صرفا افراد با اختلالات انعقادی یا مصرف وارفارین یا افرادی که سابقه تزریق ژل پاژ (دائمی) داشته اند نمی توانند این کار را انجام دهند.

نکته :

در صورت هر گونه سابقه تبخال مصرف داروی پیشگیری با نظر پزشکتان از 48 ساعت قبل از لیفت با نخ الزامی است .
انجام لیفت با نخ بسیار راحت و با بی حسی موضعی در مدت حدود یک ساعت در مطب قابل انجام است. پس از لیفت با نخ باید تا دو هفته از فشار اوردن به محلهای لیفت خودداری شود.نتایج لیفت نخ بلافاصله پس از کار قابل رویت است و هر روز بهتر قابل مشاهده خواهد بود.سه ماه پس از لیفت نتایج کاملا واضح است و طی هشت ماه پس از لیفت به حداکثر میرسد و تا حدود یک و نیم تا دو سال باقی می ماند .

برخی افراد با افتادگی خیلی شدید نیاز به یک ترمیم در حدود سه ماه پس از لیفت اولیه دارند که با کار گذاشتن یکی دو نخ در هر طرف لیفت بسیار بهتر و نتایج بسیار ماندگارتری خواهند داشت.لیفت با جراحی معمولا در سنین بالای 60 سال توصیه میگردد در حالیکه لیفت با نخ از سنین بسیار کم ( بالای 25) قابل انجام است و قابلیت تکرار نیز دارد.به طور خلاصه میتوان گفت لیفت با نخ بهترین درمان افتادگی صورت در افرادی است که سنین پایین دارند یا تمایلی جهت انجام جراحی لیفت ندارند.

دکتر هما فاتحی، پزشک پوست، مو و زیبایی در اصفهان می‌باشند که با سالها تجربه در زمینه های مختلفی مانند کاشت مو، تزریق ژل، چربی و بوتاکس، لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و ... توانسته اند خدمات ارزنده ای به مراجعین خود ارائه نمایند. لطفا جهت هماهنگی با مطب ایشان از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :اناهیتا [ 1402-06-15 ]
من لیفت نخ پیش خانم دکتر انجام دادم خیلی عالی بود حداقل 10 سال جوونتر میشیم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوستجوانسازی پوست

با روش پی آر پی زایش سلولی و بازسازی و جوانسازی سلول‌ها تسریع پیدا می‌کند و در سنین بالاتر، باعث افزایش شادابی و طراوت پوستی می‌شود و یا به طور مثال اگر در کنار فولیکول مو تزریق شوند باعث رویش مجدد طبیعی مو می‌شوند ... ادامه مطلب

لیزرکیوسوئیچ (Q-Switch) چیست و چه کاربردی دارد؟لیزرکیوسوئیچ (Q-Switch) چیست و چه کاربردی دارد؟

لیزر کیوسوئیچ یکی از تکنیک های مفید برای درمان لک‌های پوست که در اثر افزایش سن ایجاده شده‌اند مناسب می‌باشد. این لیزر بیش از یک دهه مورد استفاده بوده و توانسته است به خوبی لک‌های تیره سطح پوست را درمان نماید ... ادامه مطلب

کانتورینگ اصلاحی صورت چیست و برای چه افرادی مناسب است؟کانتورینگ اصلاحی صورت چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

کانتورینگ اصلاحی صورت با تزریق ژل یکی از پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی برای اصلاح فرم صورت است. ... ادامه مطلب

روش تزریق فیلر چانه چگونه است؟روش تزریق فیلر چانه چگونه است؟

افرادی که تمایل دارند چانه برجسته‌ تری داشته باشند و یا به طور طبیعی چانه کوچکی دارند می‌ توانند از مزایای تزریق فیلر به چانه برای فرم‌ دهی و رسیدن به ظاهر مورد پسند خود استفاده کنند. این کار معمولاً در یک جلسه و با اعمال بیحسی موضوعی انجام می‌ شود. ... ادامه مطلب