بهترین روشهای جوانسازی پوست | پزشک پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / روشهای موثر جوانسازی پوست صورت کدامند؟

روشهای موثر جوانسازی پوست صورت کدامند؟

با افزایش سن به تدریج الیاف کلاژن و الاستین پوست که خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ میکنند، شکسته شده و تغییر شکل میدهند. در روشهای جوانسازی با تحریک الیاف کلاژن و الاستین پوست به بازسازی، پوست قوام محکم تری پیدا میکند و سفت ( لیفت ) میشود.
درفصل زمستان با توجه به مایل بودن اشعه خورشید و کاهش شدت نور آفتاب قادر هستیم از روشهای تهاجمی جوانسازی که باعث برداشته شدن لایه محافظتی سطح پوست میشود ، بهتر استفاده کنیم.

امروزه روشهای موثری برای جوانسازی پوست ابداع گردیده که اغلب آنها با نتایج بسیار موثر در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی قابل انجام هستند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید؛ یا می‌خواهید به جوانسازی پوست خود با روشهای کلینیکال بپردازید با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است که در روشهای جوانسازی مانند لیزر و پیلینگ نیاز به مصرف ضد آفتاب به صورت مداوم هر 2 ساعت یکبار بر سطح پوست می باشد که در فصل زمستان با توجه به کوتاه بودن زمان روز این امر راحت تر میسر است به علاوه در فصل تابستان با توجه به گرمای هوا و تعریق احتمال پاک شدن ضدآفتاب با عرق و بدون حفاظ شدن پوست در برابر آفتاب بیشتر است. حال به چند مورد از روشهای جوانسازی تهاجمی که راحت تر در فصل زمستان قابل انجام است اشاره میکنیم.

راه های جوانسازی پوست

لیزر فرکشنال :

در این روش با تاباندن امواج لیزر به صورت شبکه ای به پوست ، لایه های زیرین پوست تحریک به کلاژن سازی میشود و بخشهایی از پوست در لابه لای قسمتهایی که نور لیزر دریافت کرده اند سالم باقی می مانند و این امر موجب بازسازی سریع سطح پوست میشود.

آر اف فرکشنال سوزنی :

در این روش با استفاده از امواج آر اف ( مشابه امواج رادیویی ) که به لایه های زیرین پوست برخورد میکند، کلاژن سازی و سفت شدن پوست اتفاق می افتد.

پیلینگ :

یکی از روشهای بسیار خوب جوانسازی می باشد که به تنهایی یا همراه با سایر روشها به کار میرود . در این روش با زدن اسیدهای لایه بردار در غلظت استاندارد در زمان کوتاه لایه شاخی مرده سطح پوست برداشته شده و پوستی شفاف ،جوانتر و صاف خواهید داشت.

کلیه روشهای فوق برای جوانسازی به فاصله یکماه قابل تکرار میباشد.

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ساغر عزیزی [ 1402-06-22 ]
سلام خسته نباشید پیلینگ شیمیایی میتونه جای جوش ها رو که مثل منافذ باز هستن رو درمان کنه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین زمان برای ترمیم تزریق ژل لببهترین زمان برای ترمیم تزریق ژل لب

ژل های لب بر پایه‌ ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده اند. همانند اکثر درمان های زیبایی، نتایج مربوط ... ادامه مطلب

نواحی تزریق جالپرونواحی تزریق جالپرو

روش های مختلفی برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک استفاده می شود که مزوژل یکی از آنها است. مزوژل جالپرو یک محصول استریل قابل تزریق است که توسط پوست جذب می‌ شود و بافت پوست را بهبود می بخشد و چین و چروک های صورت را تا حد زیادی کاهش می دهد و به بهبود ظاهر پوست کمک می کند. ... ادامه مطلب

لیفت بینی مناسب چه کسانی است؟لیفت بینی مناسب چه کسانی است؟

لیفت با نخ روشی است که در آن به آسانی با جا گذاری نخ هایی از جنس نخ های زیستی قابل جذب می توان سبب شکل دهی به نوک و پل دماغ شد. این نخ ها به وسیله سوزن های مخصوص کانولا به زیر پوست منتقل می شوند و با محکم کردن آن ها پزشک می تواند شکل بینی را مطابق میل شما تغییر دهد ... ادامه مطلب

رفع ضایعات عروق خونی صورت با لیزررفع ضایعات عروق خونی صورت با لیزر

رگ‌ های عنكبوتی كه با عنوان تلانژكتازی نیز شناخته می‌ شوند، مویرگ‌ هایی هستند كه بزرگتر از اندازه طبیعی شده‌ اند. این رگهای خونی منبسط شده و پاره می شوند یا اصطلاحاً می شكنند و همین امر باعث می شود از زیر پوست دیده شوند. ... ادامه مطلب