لیزرموی زائد در اصفهان | بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان

نکته های لیزر موهای زائد

در لیزر موهای زائد توجه به یک سری نکات کاملا ضروری و موجب گرفتن نتیجه مطلوب از لیزر خواهد بود :

1. در صورتی که خانمها مبتلا به پرمویی هستند، به ویژه اگر همراه با اختلالات سیکل یا چاقی می باشند لازم است بررسی های هورمونی انجام شود.
2. از شش هفته قبل و در حین انجام لیزر موهای زائد از روشهایی که موها را از ریشه خارج میکند مانند اصلاح ، اپیلاسیون و موم خود داری نمایید و صرفا از روشهایی مانند ژیلت و کرم موبر استفاده کنید.
3. قبل از انجام اگر محل لیزرموی زائد دارای لک میباشد در صورت صلاحدید پزشک یک دوره درمانی از کرم های ضدلک و روشن کننده استفاده شود .
4. برنزه کردن قبل از انجام لیزرموی زائد با افتاب یا کرم ممنوع میباشد.

لیزر موهای زائد
5. پس از انجام لیزرموی زائد گذاشتن قطعه ای یخ داخل پلاستیک بر روی محل لیزر به کاهش قرمزی و التهاب کمک خواهد کرد.
6. حد اقل 2 -3 روز پس از لیزر موی زائد از قرار گرفتن در معرض افتاب مستقیم ، استفاده از استخر ،سونا ،جکوزی و مصرف دارو های لایه بردار خود داری نمایید.
7. پس از انجام لیزرموی زائد تا 2-3 روز کرم های ترمیم کننده و در نواحی در معرض افتاب ،ضد افتاب استفاده شود. در صورت التهاب در محل بنا به نظر پزشک می توان از داروهای کورتون موضعی بطور کوتاه مدت استفاده نمود.
8. در صورتی که پس از انجام لیزر موی زائد التهاب و قرمزی و دلمه در اطراف فولیکول های مو مشاهده شود ممکن است نیاز به مصرف انتی بیوتیک باشد.
9. در صورت سابقه تبخال بهتر است قبل از لیزر موی زائد داروی تبخال استفاده شود.
10. فواصل جلسات لیزر موی زائد بین یک تا دو ماه بسته به محل انجام لیزر میباشد. برای گرفتن پاسخ مطلوب انجام منظم جلسات لیزر الزامی می باشد.

در صورتیکه تمایل به لیزر موی زائد در اصفهان داشته باشید،کلینیک پوست ومو دکتر هما فاتحی با مجموعه ای از دستگاههای لیزر موی زاید از جمله لیزر الکساندرایت در خدمت شما عزیزان خواهد بود.جهت لیزر موی زائد دراصفهان با تلفن 03132245018 یا موبایل 09135116500 تماس خاضل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ثمر [ 1402-06-26 ]
لیزر موهای زائد برای دونه های زیر پوستی هم فایده داره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

جهت رفع چین و چروک‌ های صورت از روش‌ های گوناگونی استفاده می‌ شود که یکی از این روش‌ ها، تزریق بوتاکس است. بوتاکس پیشانی و دور چشم یکی از روش‌ های قدیمی و پرطرفدار جوانسازی صورت است که برای رفع خطوط پوستی در نواحی پیشانی و دور چشم استفاده می شود و به کاهش چین های این نواحی کمک می کند. ... ادامه مطلب

روش تزریق فیلر چانه چگونه است؟روش تزریق فیلر چانه چگونه است؟

افرادی که تمایل دارند چانه برجسته‌ تری داشته باشند و یا به طور طبیعی چانه کوچکی دارند می‌ توانند از مزایای تزریق فیلر به چانه برای فرم‌ دهی و رسیدن به ظاهر مورد پسند خود استفاده کنند. این کار معمولاً در یک جلسه و با اعمال بیحسی موضوعی انجام می‌ شود. ... ادامه مطلب

برای جوانسازی فیلر بهتر است یا بوتاکس؟برای جوانسازی فیلر بهتر است یا بوتاکس؟

یکی از پرطرفدارترین روش‌ هایی که این روزها به منظور جوانسازی و بهبود ظاهر پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند، تکنیک‌ های تزریق هستند.در این میان تزریق فیلر و بوتاکس بیشتر از هر چیزی توانسته در بین اغلب افراد محبوبیت زیادی پیدا کنند. ... ادامه مطلب

جدیدترین و بهترین لیزرهای جوان سازی پوستجدیدترین و بهترین لیزرهای جوان سازی پوست

تکنولوژی لیزر، طیف گسترده ای از ابزار را برای جوانسازی صورت ارائه می دهد. لیزرها پرتوهای شدید و منظم نور هستند که از نظر میزان شدت تنوع دارند. ... ادامه مطلب