هفت راهکار طلایی جوانسازی پوست | دکتر پوست خوب در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / بهترین و موثرترین روشهای جوانسازی پوست کدامند؟

بهترین و موثرترین روشهای جوانسازی پوست کدامند؟

زمانی در گذشته داشتن چهره و اندامی تپل ملاک زیبایی به شمار می رفت ولی امروزه داشتن اندامی ظریف ملاک زیبایی به حساب می آید.به همین نسبت با افزایش رژیمهای لاغری و تمایل به لاغری درمیان نسل جوان، باصورتهایی ظریف و استخوانی مواجهیم که خیلی مطلوب نسل جوان نمی باشد.ضمنا با رژیمهای لاغری افتادگی همزمان صورت ،خالی شدن گونه،عمیق شدن خط خنده،آویزان شدن کناره های کونه از آرواره و عمیق شدن خطوط بین چانه و لب پیش می آید که هیچکدام برای فرد مطلوب نبوده و بسیاری اوقات بعنوان مانعی بازدارنده برای رژیم می باشد.

امروزه روشهای موثری برای جوانسازی پوست ابداع گردیده که اغلب آنها با نتایج بسیار موثر در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی قابل انجام هستند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید؛ یا می‌خواهید به جوانسازی پوست خود با روشهای کلینیکال بپردازید با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

راهکارهای طلایی

1. اگر وزن زیر استاندارد دارید،با مراجعه به پزشک تغذیه به وزن مطلوب برسید.
2. در صورتی که باداشتن وزن مطلوب ازلاغری صورت دررنج هستید یا در اثر رژیمهای لاغری دچار کاهش حجم صورت شده اید،تزریق چربی بهترین راهکار برای شما خواهد بود.در تزریق چربی به میزان مورد نیاز از بدن فرد چربی برداشت شده و به محلهای مورد نیاز تزریق می شود.دراین روش می توان حجم صورت را به میزان دلخواه افزایش داد،روشی مقرون به صرفه بوده و با توجه به برداشت از بدن خود فرد خطر حساسیت نیز ندارد.مضافا به این که تزریق چربی بدلیل دارا بودن سلولهای فیبرو بلاست و کلاژن سازی موجب شاداب تر شدن پوست شما نیز می گردد.
3. اگر صرفا از خط خنده شاکی هستید و افتادگی یاکاهش حجم صورت ندارید، تزریق ژل استاندارد بهترین راهکارما برای شما خواهد بود.

راهکارهای جوانسازی

4.اگر صرفا دچار خطوط چروک در صورت یا افتادگی صورت هستید، انجام آراف فرکشنال سوزنی و لیزر جوانسازی به شما کمک خواهد کرد.در صورتی که متعاقب این کارها تزریق چربی انجام دهید، تاثیرشگرف آن در چهره ی خود وجوانی دوباره را تجربه خواهید کرد.آراف فرکشنال با استفاده از امواجی شبیه امواج رادیویی و ایجاد حرارت در زیر سطح پوست بدون هیچگونه آسیبی به پوست موجب کلاژن سازی در عمق پوست،بستن منافذ، روشنتر شدن پوست،بالا بردن ابرو،رفع افتادگی ناحیه ی فک وغبغب و سفت شدن گردن می شود.لیزر جوانسازی نیز تاثیر مشابهی دارد.
5.درمورد چروکها و تیرگی دور چشم و جوانسازی دور چشم بهترین پیشنهاد ما به شماانجام بوتاکس ،لیزر و پی ار پی به تنهایی یا بصورت تر کیبی خواهد بود.با تزریق بوتاکس چروکهای کنار خارجی چشم رفع شده وبامی توان با بالا بردن ابرو افتادگی آن را کمتر کرد.در روش پی ار پی با گرفتن خون به میزان اندک درون کیتهای استاندارد و سانتریفوژ و جدا کردن پلاکتهای خون و سپس تزریق آن در اطراف چشم یا کل صورت بسته به مورد،.روشن شدن تیرگی های اطراف چشم،رفع چروکهای سطحی وشادابی پوست خود رامشاهده خواهیدکرد.یکی از مزایای پی آر پی استفاده از خون خود فرد بدو ن هراس از ورود هر گونه ماده ی خارجی می باشد.
6.از ضد آفتاب و شوینده ی مناسب پوست خود استفاده کنید.
7.به میزان کافی مایعات بنوشید و استراحت و خواب کافی داشته باشید.

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زهراعطايى [ 1395-03-25 ]
ازاطلاعاتي كه دراختيارمان مي گذاريدمتشكريم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوارض و مزایای مزونیدلینگ دور چشمعوارض و مزایای مزونیدلینگ دور چشم

مزونیدلینگ روشی مؤثر برای جوانسازی دور چشم است. مزونیدلینگ ترکیبی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ می باشد که در این روش کوکتل های مزوتراپی به عمق لایه پوست ... ادامه مطلب

داشتن پوست زیباداشتن پوست زیبا

تحقیقات نشان داده که پوست بهترین ترمیم خود را در اطراف ساعت 10 شب انجام می دهد. پس اجازه دهید پوست شما قبل از اینکه شروع به خمیازه کشیدن کنید، نفس بکشد . . . ... ادامه مطلب

انواع روشهای اصلاح فرم و قرینه سازی اجزای صورت بدون جراحیانواع روشهای اصلاح فرم و قرینه سازی اجزای صورت بدون جراحی

اصلاح صورت نامتقارن یا قرینه سازی صورت می تواند چهره غیرطبیعی را به فرمی زیبا و طبیعی نزدیک کند. ... ادامه مطلب

لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟

چاقی و اضافه وزن یکی از معضلات مهم جوامع امروزی است که بیشتر ناشی از عدم تحرک و تغذیه نا مناسب است.یکی از این دستگاه‌ های مؤثر که به صورت غیر تهاجمی (بدون جراحی) چربی‌ های بدن را حذف می‌ کند کویتیشن اولتراسونیک است که لیپولیز اولتراسونیک نیز نامیده می‌ شود. ... ادامه مطلب