درمان چروک صورت در اصفهان | بهترین جوانسازی پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس در اصفهان / بهترین درمان های خطوط صورت

بهترین درمان های خطوط صورت

به آینه می نگرید و درچهره ی خود خطوطی مشاهده می کنید.مشاهده ی خطوط موجب احساس نگرانی می گردد.دراین مبحث علت ایجاد خطوط در چهره را بررسی می کنیم. خطوط ایجاد شده درسطح پوست بعلت اشکال درلایه های مختلف پوست میتواند باشد.

خطوط با منشا اپیدرم یا لایه ی سطحی پوست این خطوط می تواند بعلت خشکی پوست با زمینه ی ژنتیک ،ضخیم شدن لایه ی شاخی سطح پوست یا هایپر کراتوز،مصرف بیش از حد داروهای لایه بردار یا شستشوی زیاد با شوینده های نامناسب باشد. در این موارد بسته به عامل زمینه ای استفاده از داروهای لایه بردار در موارد ضخامت پوست،آبرسانی به پوست ،استفاده ی کمتر از شوینده ها و مصرف شوینده ی مناسب (صابونها بعلت ph قلیایی شوینده ی مناسبی نیستند) توصیه می گردد.

خطوط ناشی ازلایه های زیرین پوست( درم) این خطوط می تواند بعلت روند پیری پوست ناشی از کاهش جریان خون وکاهش اکسیژن رسانی پوست بعللی مانند سیگار ،افزایش رادیکالهای آزاد یا روندآسیب دیدن پوست در اثر نور آفتاب باشد.دراین حالت قطع سیگار ،استفاده ازمواد آنتی اکسیدان نظیر سبزیجات رنگی مانند فلفل دلمه ای ، هویج ،گوجه فرنگی ،کلم بروکلی ومیوه ها یی نظیر انگور وسیب قرمز واستفاده ی صحیح از ضدآفتاب وبهبود خونرسانی پوست واستفاده از ترکیبات لایه بردار نظیر اسیدهای میوه توصیه می گردد. برای درمان این خطوط اقداماتی نظیر RF و پی ار پی جهت لیفتینگ و تحریک بافت به کلاژن سازی استفاده می گردد .

درمان خطوط صورت

خطوط ناشی از تحلیل بافتهای زیر پوست این خطوط ناشی از تحلیل بافت چربی است ودر سنین بالاتر دیده می شود.دراین حالت خطی افقی مایل به پایین وخارج در زیر برجستگی گونه دیده می شود.خط خنده عمیق تر وواضح تر می شود.در امتداد خط خنده و کنار خارجی دهان خطوطی ایجاد می گردد. برای درمان این خطوط از فیلرها یا پرکننده ها نظیر ژل برای حجم های کم و چربی برای حجم های بیشتر استفاده می کنیم.این پرکننده ها با حجم دهی به بافت های زیرین خطوط را پرکرده و ظاهر جوانتری به چهره می دهند.
خطوط ناشی از عضلات این خطوط ناشی از انقباض عضلات است که یاصرفا درحالت انقباض عضلات دیده می شود ویا در حالت استراحت نیز وجود دارد.درمان این خطوط بااستفاده از بوتاکس و لیزر می باشد.

دکتر هما فاتحی، پزشک پوست، مو و زیبایی در اصفهان می‌باشند که با سالها تجربه در زمینه های مختلفی مانند کاشت مو، تزریق ژل، چربی و بوتاکس، لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و ... توانسته اند خدمات ارزنده ای به مراجعین خود ارائه نمایند. لطفا جهت هماهنگی با مطب ایشان از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :هانیه چهرازی [ 1402-07-08 ]
تزریق بوتاکس فوق العاده اثر داره مخصوصا برای خطوط و چروک های صورت و پیشانی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پلاسما تراپی و مزایای شگفت انگیز آن برای پوستپلاسما تراپی و مزایای شگفت انگیز آن برای پوست

جوانسازی صورت با پلاسما تراپی یکی از جدیدترین روش‌ های درمانی است که بدون کوچک‌ ترین عوارضی بهترین نتیجه را در زیبا سازی پوست ارائه می دهد. پلاسما تراپی یک روش کاملاً ایمن و غیرتهاجمی است که توسط دستگاه مخصوصی به نام پلاسما جت انجام ‌می‌ گیرد. ... ادامه مطلب

تزریق ژل چگونه موجب جوانسازی پوست میشود؟تزریق ژل چگونه موجب جوانسازی پوست میشود؟

نوعی از پرکننده‌های پوستی را که از ترکیبات مختلفی تشکیل شده‌اند فیلر یا ژل گویند. لازم به ذکر است که انتقال این مواد به زیر پوست به وسیله تزریق انجام می‌شود. تزریق این مواد به بخش‌های مختلف پوست موجب افزایش حجم این ناحیه می‌گردد و اثرات پیری را کاهش می‌دهد ... ادامه مطلب

لکه های هورمونی (لک بارداری) به چه علت ایجاد میشوند؟لکه های هورمونی (لک بارداری) به چه علت ایجاد میشوند؟

لک بارداری یا ملاسما از نوع لک های هورمونی هستند که به دلیل تغییرات هورمونی دوران بارداری ایجاد و تشدید می شوند. برای مواقعی که ملاسما به خودی خود برطرف نمی شود، روش هایی برای درمان و از بین بردن لک های صورت وجود دارد که در این بخش به آن میپردازیم. ... ادامه مطلب

آیا لیزر موهای زائد با سرطان در ارتباط است؟آیا لیزر موهای زائد با سرطان در ارتباط است؟

از نظر تمامی متخصصین پوست و مو انجام لیزر به هیچ عنوان نمی تواند باعث رشد سلول های سرطانی در بدن انسان شود، فقط لیزر می تواند عوارضی مانند سوختگی پوست و یا آسیب زدن به پوست یا پیاز مو را داشته باشد که آن هم در صورتی است که شما بخواهید به مراکز غیر معتبر برای انجام لیزر مراجعه نمایید. ... ادامه مطلب