روشهای جوانسازی دور چشم در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / هایفوتراپی / از چه روشهایی برای جوانسازی اطراف چشم میتوان استفاده کرد؟

از چه روشهایی برای جوانسازی اطراف چشم میتوان استفاده کرد؟

در بافت دور چشم با افزایش سن تغییراتی ایجادمی شودکه میتوان آنهارا بشرح زیر دسته بندی کرد

برای درمان چروکهای پنجه کلاغی،برخی چروکهای ریز پایین چشم و شل و آویزان شدن پوست پلک بالا بهترین درمان تزریق بوتاکس است.باتزریق بوتاکس که انقباض عضلات در محل مورد نظررا بطور موقت ازبین میبرد خطوط چروک اطراف چشم محو شده وباایجاد لیفت یا بالا بردن ابرو افتادگی پوست پلک بالا کاهش می یابد.

روشهای موثری مانند بلفاروپلاستی، تزریق فیلر وچربی، مزوتراپی زیر چشم و ... برای جوانسازی اطراف چشم وجود دارد که توسط هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می باشند. لطفا جهت هماهنگی با مطب دکتر فاتحی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

حتی در سنین بالاتر در صورتیکه فرد تمایلی به انجام جراحی برای برداشتن پوست شل شده ی پلک یا بلفاروپلاستی نداشته باشد،میتوان باتزریق بوتاکس آویزان بودن پلک وظاهر خواب آلوده و خسته ی چشم رابهتر کرد.

برای چروکهای ریز اطراف چشم که با چشم فاصله داشته باشند می توان از لیزر فراکشنال بادرجه ی پایین نیز بهره گرفت. این لیزر با تحریک کلاژن سازی عمق چروکهارا کاهش می دهد وقوام مستحکم تری به پوست ایجاد می کند.

جوانسازی دور چشم

برای درمان چروکهای ریز اطراف چشم،شل واویزان و چروک شدن پوست پلکها وتیرگی اطراف چشم پو تا حدودی پف پلکها یکی از بهترین انتخابها انجام پی ار پی است.دراین روش باگرفتن چند سی سی از خون بیمار در کیتهای مخصوص وسانتریفوز آن،پلاکتهای فرد جداسازی شده وپس از فعال سازی توسط پزشک در محلهای مورد نظر تزریق میگردد.

یکی از روشهای مناسب جهت درمان چروک دورچشم انجام مزوتراپی است.در این روش با تزریق مواد کلاژن ساز از جنس اسید هیالورونیک ،پوست بافت اطراف چشم تحریک به ساخت الیاف کلاژن والاستین ،چروک دور چشم کاهش می یابد.دراین روش روند کلاژن سازی پس از تزریق شروع شده وطی یکماه مشهود می شود وپس از سه تا چهار ماه به حداکثر می رسد.تزریق پی ارپی در صورتی که بااماده سازی صحیح نمونه وبروش صحیح انجام شود ،تاثیر بسزایی در بهبود قوام پلک،کاهش چروکها وبهبود تیرگی دور چشم خواهد داشت.

یکی از روشهای مناسب جهت درمان چروک دورچشم انجام مزوتراپی است.در این روش با تزریق مواد کلاژن ساز از جنس اسید هیالورونیک ،پوست بافت اطراف چشم تحریک به ساخت الیاف کلاژن والاستین ،چروک دور چشم کاهش می یابد

برای درمان تحلیل بافت چربی اطراف چشم بهترین راه تزریق چربی میباشد که با ایجاد حجم دراین ناحیه چروکها وتیرگی دور چشم را نیز کاهش می دهد.

درمواردی که پوست پلکها بیش از حد شل واویزان است ،انجام بلفاروپلاستی توصیه میشود.دراین روش بابی حسی موضعی پوست اضافی پلک برداشته می شود و ظاهر پلکها اصلاح می شود.

با انجام هریک یا ترکیبی ازموارد فوق حسب موردمی توان ظاهری شاداب وجذاب به چشم هدیه کرد.

کلینیک پوست، کاشت مو و لیزر دکتر هما فاتحی، یکی از مراکز مجهز زیبایی در اصفهان می‌باشد. شما در این مرکز می‌توانید از خدماتی مانند لیزر موهای زائد، تزریق ژل و بوتاکس، تزریق چربی، کاشت مو و ... در سطح مطلوبی بهره مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر فرکشنال برای جای جوشلیزر فرکشنال برای جای جوش

امروزه روش‌ های مناسبی برای رفع جای جوش و زخم وجود دارند. یکی از این روش‌ ها، استفاده از لیزر CO2 فرکشنال می‌ باشد. در این روش، لایه خارجی پوست با استفاده از لیزر برداشته می‌ شود. لیزر CO2 فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است که از لیزر جهت برداشتن لایه خارجی پوست آسیب‌ دیده استفاده می کند. ... ادامه مطلب

آیا ورزشکاران میتوانند تزریق چربی انجام دهند؟آیا ورزشکاران میتوانند تزریق چربی انجام دهند؟

روش‌ های زیادی برای از بین بردن چین و چروک‌ های ناشی از کاهش چربی وجود دارد که تزریق چربی یکی از آنها است. تزریق چربی به صورت یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش‌ های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. ... ادامه مطلب

آیا لیزر موهای زائد با سرطان در ارتباط است؟آیا لیزر موهای زائد با سرطان در ارتباط است؟

از نظر تمامی متخصصین پوست و مو انجام لیزر به هیچ عنوان نمی تواند باعث رشد سلول های سرطانی در بدن انسان شود، فقط لیزر می تواند عوارضی مانند سوختگی پوست و یا آسیب زدن به پوست یا پیاز مو را داشته باشد که آن هم در صورتی است که شما بخواهید به مراکز غیر معتبر برای انجام لیزر مراجعه نمایید. ... ادامه مطلب

نکات مهم در تزریق چربی به باسننکات مهم در تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن به‌ منظور افزایش حجم باسن یا اصلاح فرم آن انجام می شود.در این روش از چربی های بدن خود شخص برای فرم دهی به باسن استفاده می شود . ... ادامه مطلب