بهترین راه جوانسازی پوست دست | دکتر فاتحی، متخصص پوست و مو در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی در اصفهان / راه های جوانسازی پوست دست

راه های جوانسازی پوست دست

پوست دست شاداب و با طراوت آرزوی هر فردی است . پوست دست شاداب نشان از جوانی و نشاط و انرژی دارد . با افزایش سن ، پوست دست نازک شده و تدریجا دچار چروک میشود. این چروک ها به همراه تحلیل بافت چربی پشت دست و ظاهر شدن عروق برجسته در پشت دست نمای چروکیده ای به پوست دست میدهد.

علاوه بر چروکها ،لک های قهوه ای که بدلیل ارثی یا ضربه یا نور افتاب هستند ، با افزایش سن پشت دست پدیدار میشوند و ظاهر نا مطلوبی به پوست دست میدهند . این لک ها در برخی افراد بتدریج بسیار پر رنگ شده و حالت بیمار گونه ای ایجاد میکنند.
با افزایش سن بافت کلاژن و بافت های نگهدارنده پوست و بافت زیر پوستی تحلیل میروند و بافت چربی زیر پوست نیز نازکتر میشود . در اثر این تحلیل بافتی ،پوست شکننده تر و اسیب پذیرتر و پر از خطوط چروک می شود. کاهش ضخامت پوست بدلیل تحلیل بافت چربی حمایت کننده پوست ،مشکل را تشدید کرده و ظاهر چروکیده تری به دست میدهد.

راه های جوانسازی پوست دست

چگونه میتوانیم شادابی را دوباره به پوست دست بر گردانیم؟

در طی زمان بسیاری از روش های جوانسازی جهت پوست دست طراحی و به مرور زمان اصلاح شده اند . یکی از بهترین راه ها باز گرداندن حجم تحلیل رفته پشت دست با استفاده از موادی است که خاصیت کلاژن سازی (باز سازی دیوار آسیب دیده پوست) و حجم دهی ( اصلاح ضخامت بافتی) را با هم داشته باشند. تزریق چربی و تزریق ژل، دو درمان منحصر بفرد هستند که این کار را انجام میدهند.

درتزریق چربی با استفاده از برداشت چربی بدن خود فرد ،حجم از دست رفته را اصلاح میکنیم و پوست را وادار به کلاژن سازی میکنیم. پس از تزریق چربی پوست شاداب تر شده و چروک ها کاهش می یابند و عروق پشت دست محو میشوند.
یکی دیگر از درمان های حجم دهنده تزریق ژل های کلاژنی است که منجر به کلاژن سازی و حجم دهی پشت دست می شوند و علاوه بر ترمیم خطوط پوست و حجم دهی، ایجاد جوانسازی هم میکند.
در صورتی که تمایل به تزریق چربی یا ژل و حجم دهی پشت دست نداشته باشیم ، با روشهای جوانسازی لیزری نیز می توان پوست دست را شاداب تر کرد جهت درمان لکه های قهوه ای پشت دست نیز از روشهای برداشت لک استفاده میکنیم .
با انجام به موقع اقدامات جوانسازی می توانیم شادابی و طراوت را به پوست دست خود هدیه کنیم.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر همافاتحی در اصفهان، با ارائه کلیه خدمات جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و چربی، کاشت مو و ... پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا تزریق ژل روشی موثر برای جوانسازی پشت دست میباشد؟آیا تزریق ژل روشی موثر برای جوانسازی پشت دست میباشد؟

یکی از روشهای جوانسازی پوست دست، تزریق ژل می‌ باشد. جوانسازی پوست دست با تزریق ژل یک روش ایمن و کم‌ تهاجمی است که عملکرد آن از نظر بالینی برای جوانسازی، بازیابی و ترمیم پوست و درمان چروک‌ ها اثبات شده است. در این بخش به چگونگی جوانسازی پوست دست با تزریق ژل پرداخته ایم. ... ادامه مطلب

مناطق ممنوعه تزریق بوتاکسمناطق ممنوعه تزریق بوتاکس

درمان زیبایی تزریق بوتاکس مانند هر روشی دیگری در کنار فواید زیادی که دارد ممکن است در شرایطی مشکلاتی هم ایجاد کند. مشکلات انجام تزریق بوتاکس در برخی مناطق ممکن است به خطرات جدی و غیر قابل درمان منجر شود به این مناطق، مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس می گویند. ... ادامه مطلب

تزریق فیلر با تکنیک MD Codes برای لیفت صورتتزریق فیلر با تکنیک MD Codes برای لیفت صورت

با تزریق ژل با متد mdc میتوان لیفت خفیفی در صورت ایجاد کرد. نقاط خاصی از صورت بعضی افراد خالی شده است که موجب میشود، صورت را افتاده به نظر رساند. اگر این نقاط با تزریق ژل پر شود، بسیار در زیبایی چهره مؤثر است که همه این نظرات با معاینه پزشک متخصص پوست و مو مشخص میشود. ... ادامه مطلب

جلوگیری از سیاهی و پف زیر چشم پس از تزریق فیلرجلوگیری از سیاهی و پف زیر چشم پس از تزریق فیلر

مانند بسیاری از انواع دیگر پرکننده های صورت، ممکن است تزریق فیلر زیر چشم با پف و تیرگی همراه باشد که به مرور زمان برطرف می شود. ... ادامه مطلب