مراقبت های پوستی | دکتر پوست خوب در اصفهان

نکات مراقبت از پوست

بسیاری از خانمهای ایرانی به محض آنکه درگیر کار میشوند یا به اصطلاح سرشان شلوغ میشود سلامتی و زیبایی خود را در الویت های آخر برنامه زندگیشان قرارمیدهند.درصورتی که پوست قسمت حساسی از بدن است که هرچیزی حتی اندک میتواند ان را درگیر کند پس نباید ان را نادیده گرفت. مثلا کم خوابی خود عاملی بسیار تاثیرگذار بر روی پوست است .

اگرشما یک شب به سختی بخوابید صبح با پوستی خسته ، آویزان و تیره مواجه میشوید. هرچه سن انسان بالاتر رود ، رسیدگی به پوست دشوارتر میشود.در این مقاله به چند نکته که زیاد وقت شما را در طول روز نگیرد اشاره میکنیم .

مراقبت از پوست

حفظ ارامش و دوری از استرس :

برای اکثر مردم این کار در طول روز بسیار سخت است ولی مطمئن باشید با کمی تمرین و اعتماد به نفس حتما موفق میشوید . با مشکلات به اسانی برخورد کنیم .

آب :

در طول روز سعی کنیدحداقل 6 لیوان آب بنوشید. مطمئن باشید وقتتان را نمیگیرد.

استفاده از کرم های ضدافتاب :

در هنگام خروج از خانه حتما ضدافتاب استفاده کنید. کرم های ضدافتاب محافظ پوست در مقابل افتاب و آلودگی هوا میشود.اگردرمحیط های باز کارمیکنید هر2 ساعت کرم را تمدید کنید.

مرطوب کننده :

ازکرم های مرطوب کننده مناسب پوستتان استفاده کنید.در این فصل اکثر افراد با خشکی پوست مواجه میشوند. حتما مرطوب کننده داخل کیفتان داشته باشید.

شوینده :

وقتی کارهای روزانه به پایان رسید حتما پوست خود را با پاک کننده های مناسب تمیز کنید با این کار خستگی پوست شما رفع میشود.

کرم های شب :

شبها قبل از خواب از کرم های دورچشم و ضدچروک بنا به شرایط سن و پوستتان استفاده کنید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر همافاتحی در اصفهان، با ارائه کلیه خدمات جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و چربی، کاشت مو و ... پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صداقت [ 1402-07-15 ]
خانم دکتر من 38 سالمه برای رفع چین و چروک دور چشم چه محصولی پیشنهاد میدید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟

ریزش مو یا طاسی در اصطلاح پزشکی به‌عنوان آلوپسی شناخته می‌شود. کاشت مو یک راه نجات برای رهایی از این دردسر است. آلوپسی یک بیماری است که ممکن است در زنان و مردان اتفاق بیفتد و دیده ‌شود که با یک الگوی بخصوص یا در طی مراحلی بر بیماران تأثیر می‌گذارد. ... ادامه مطلب

چگونگی تخلیه ژل لب هیالورونیک اسید با آنزیمچگونگی تخلیه ژل لب هیالورونیک اسید با آنزیم

تخلیه ژل لب، به نوع ژل تزریق شده نیز بستگی دارد. ژل‌ های حاوی هیالورونیک اسید، ساده‌ ترین ژل‌ ها برای تخلیه هستند. برای حل شدن و تخلیه ژل‌ های هیالورونیک اسید، نیاز به ماده‌ ای به نام هیالورونیداز است. هیالورونیداز یک آنزیم طبیعی است که در بدن انسان نیز وجود دارد. ... ادامه مطلب

لیزر کیوسوئیچ برای از بین بردن انواع تیرگی های پوستلیزر کیوسوئیچ برای از بین بردن انواع تیرگی های پوست

لیزر کیوسوییچ ایده آل ترین لیزر برای رفع تاتو میباشد و مکانیسم آن تکه تکه کردن پیگمانها و ذرات جوهر تاتو به کمک انواج قوی نوری که در کسر بسیار کوچکی از ثانبه ساطع میشود می باشد این قطعات خرد شده و کوچک بتریج اوسط ماکروفاژها جذب و دفع میشوند. و تاتوها کم کم کمرنگ میشوند. ... ادامه مطلب

بیماری لیکن پلان چیست؟بیماری لیکن پلان چیست؟

لیکن پلان یک بیماری التهابی پوستی است. این بیماری با بثورات خارش دار و غیر عفونی روی بازوها و پاها مشخص می شود. از برجستگی های کوچک و چند طرفه، به رنگ صورتی یا بنفش تشکیل شده است. ... ادامه مطلب